szmocu
Member
Data rejestracji: 07-05-2012
Postów: 41
Kraina: Necropolia Skąd: Rio
|
|
Witam fajnie nowa aktywność, ale ja mam pytanie do admiracji jak my mamy na r8 wbić to na max. jak tu gra z 20 osób z czego średnio max po 2 konta? Może by tak jednak dostosować progi pod ilość aktywnych graczy żeby to miało sens. Pozdrawiam miłego dnia życzę
__________________ r1,r8-szmocu
jabko upoważnieni do upowania i licytowania w moim imieniu
1-50) - brak minimum
<50-100) - min 5
<100-500) - 20
<500-1k) - 50
<1k-5k) - 100
<5k-10k) - 500
<10k-50k) - 1k
<50k-100k) - 5k
<100k-500k) - 10k
<500k-.. ) - 50k
|
|
26-09-2023 16:39 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Tworzyłem nowy temat, ale jak już jest to się podepnę, żeby nie powielać.
No fajne, fajne ale nie do końca
Pytanie czego tylko 7 fal? niech kręci więcej do 15-20, czyli do hipotetycznej śmierci wampira lub remisu.
Dajcie jakąś nagrodę za ukończenie, lub progress za zabita falę. Same te skóry są słabe, a te bonusy zależne od nich są od tego jak dużo ludzi wykona akcje, a nie ile się ich zabije.
Rozdzieliłbym tez osobne liczniki na serwer jak i na klan z różnymi bonusami.
Nie wiem czy mobek upierdliwy bo jednak rzuca gnijące resztki, ale jeden z trudniejszych. Jakby było więcej fal, to bym się ustawił pod więcej fal.
https://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=59f3d5048e
na razie wygląda to jak alfa "opcji polowania" bij mobki i licznik.
Tak jak pisałem wcześniej wygląda słabo ale ma potencjał.
Ktoś chce coś dodać? Dajcie linki z innych serwerów czy macie inne mobki i inne bonusy, czy mozę inne wymagane ilości do zabicia.
|
|
26-09-2023 16:45 |
|
|
szmocu
Member
Data rejestracji: 07-05-2012
Postów: 41
Kraina: Necropolia Skąd: Rio
Autor tematu
|
|
Na r8 to samo 7lvl 115pkt
https://r8.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=6d9ee4d48c
__________________ r1,r8-szmocu
jabko upoważnieni do upowania i licytowania w moim imieniu
1-50) - brak minimum
<50-100) - min 5
<100-500) - 20
<500-1k) - 50
<1k-5k) - 100
<5k-10k) - 500
<10k-50k) - 1k
<50k-100k) - 5k
<100k-500k) - 10k
<500k-.. ) - 50k
|
|
26-09-2023 16:50 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
z ogarami to beka, ze ten mob może się wylosować
takich to pewnie z 500 można by ubić na jednym, aż by ataków zabrakło
|
|
26-09-2023 16:53 |
|
|
CiufciaTomek
Zbanowany
Data rejestracji: 23-06-2023
Postów: 14
Kraina: Necropolia S
|
|
Generalnie fajny "content" na którym prace trwały 6 miesięcy, "nagrody" to jest żart, sama walka to samo, skopiowane okrojone KW bez nagrody za ukończenie xD Do tego jak zostało wspomniane 7 poziomów tylko? Gdzie te FALE MOBÓW jak było obiecane "w którym zmierzy się z coraz większymi falami przeciwników."?
Póki kaska z premki się zgadza, to nie widzę opcji aby twórcy się wzięli za faktyczny rozwój gry
|
|
26-09-2023 18:21 |
|
|
GreatXX
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X
|
|
Nagrody za stopień 2 i 4 są do zmiany, to już wolę 1% dla drugiego i trzeciego efektu umagicznienia, na czwartym dajcie +2% i +1% czy coś takiego. Nic wam to nie zniszczy, a troszkę nam pomoże.
|
|
26-09-2023 18:33 |
|
|
Eternal
Double Ace
Data rejestracji: 27-12-2007
Postów: 131
Kraina: Necropolia VII
|
|
cytat: |
bimbher napisał(a)
Tak jak adzi4n pisał, wypadało żeby było więcej poziomów i lepsze skalowanie mobów (twarodść. ignor, uniki, szczęście) do tego nagrody indywidualne +klanowe.
Człowiek się łudził że będą jacyś ciekawsi przeciwnicy, w tym może jakieś losowe grupy itd. oraz że będzie to jakieś nowe wyzwanie w late. |
1. Uwolnić poziomy albo ustawić ich tam ze 20, tak żeby faktycznie wyższe były jakimś wyzwaniem.
2. Skoro gramy w grę to dodać efekt grywalizacji - ranking morderców mobków, dodać nagrody jak za areny. Czy to moneta czy evo czy nawet paczki złomu w ilościach pozwalających coś budować.
3. Rankingi i nagrody klanowe też brzmią spoko.
|
|
26-09-2023 18:53 |
|
|
|
Polowania miały trwać do czwartku a trwają do środy.
|
|
26-09-2023 19:39 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
KanarkiKikkers napisał(a)
Polowania miały trwać do czwartku a trwają do środy. |
Konrad to jutro poprawi, takie mam info od Mastera.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
26-09-2023 19:51 |
|
|
Floras
Double Ace
Data rejestracji: 23-03-2019
Postów: 107
Klan: Dżemikowe Dropswaggersy Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI Skąd: #TeamDżemik
|
|
RE: Nowa aktywność Polowania |
|
Bonusy dla całego serwera za polowanie to lipa, nie wnosi to żadnej rywalizacji. Myślę, że doskalowanie zdobytych skór do maksymalnej ilości graczy w klanie i wprowadzenie nagród dla poszczególnych klanów za to jaką ilość tych skór zdobyli byłoby bardziej motywującym zajęciem.
Taki system premiowałoby aktywne klane, które mimo stypy w tej grze nadal jakoś utrzymują pełne aktywnych graczy klany.
Dziś dopiero pierwszy dzień Polowania, więc też bym nie chciał się jakoś tragicznie wypowiadać o poziomie trudności ubicia tych mobów, bo rozumiem że świeżo zaczynający gracze czy sezonówki też muszą móc coś tam ubić, ale z perspektywy gracza +600 lvl, to wjechałem tam jak w masło.
Jak koledzy wyżej wspomnieli możnaby uwolnić wyższe poziomy, albo niech poziomy się skalują w nieskończoność i bijemy fale do upadłego. Przy tym zrobić ranking indywidualny z ilościami zabitych potworów i dać jakieś nagrody dla Top3 graczy powiedzmy, chociażby odznaka do profilu jak to zrobiliście na sezonówkach czy jakaś ikonka zabijaki w profilu przy nicku, tak jak to ma miejsce z obrączkami jak ktoś się hajtał na BW
Edit:
No dobra poziom trudności ssie. Po północy znów trafił mi się ten sam mob i też tylko 7 fal, słabo to wygląda :/
__________________ ʕ•ᴥ•ʔ PePe Pan Floras ʕ•ᴥ•ʔ
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Floras: 27-09-2023 00:06.
|
|
26-09-2023 23:07 |
|
|
searcher
Najlepszy gracz BW 2015
Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 835
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII
|
|
coś z tym zrobić? jest to mus.
obecna forma, to jakieś dziwne, nudne i mało zachęcające do klikania "coś".
mi już zdążyło się to znudzić. drugi dzień to samo. ja i moje mulciaki po 115 skóry. nic w tym interesującego nie było.
- skalowanie wobec faktycznej liczby aktywnych graczy, to konieczność(vide autor tego tematu i serwer na którym gra).
- ciekawą opcją jest też powyżej wspomniana modyfikacja na klany, a nie serwer.
- kolejna rzecz z propozycji, czyli jakiś ranking, odznaki. w zakładce polowanie wrzucić też ranking najlepszych morderców. przy odblokowaniu poziomów(a nie tylko siedem), byłoby to ciekawe(przynajmniej ciekawsze niż obecnie), może jakieś nagrody indywidualne.
na teraz to jest tak nudne i mało interesujące, że z dnia na dzień coraz mniej ludzi będzie chciało to w ogóle klikać. tego raportu nie ma sensu otwierać.
__________________ Chlastam się co dwa miesiące, a Ty?
Nie klikaj!
|
|
27-09-2023 00:49 |
|
|
kopnijkota
Full Member
Data rejestracji: 13-07-2011
Postów: 64
|
|
|
27-09-2023 02:35 |
|
|
Floras
Double Ace
Data rejestracji: 23-03-2019
Postów: 107
Klan: Dżemikowe Dropswaggersy Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI Skąd: #TeamDżemik
|
|
Polujemy od poniedziałku do czwartku, a po zakończeniu Polowania otrzymasz bonus dopiero. Na górze tej zakładki masz wyświetloną datę zakończenia
__________________ ʕ•ᴥ•ʔ PePe Pan Floras ʕ•ᴥ•ʔ
|
|
27-09-2023 05:51 |
|
|
szmocu
Member
Data rejestracji: 07-05-2012
Postów: 41
Kraina: Necropolia Skąd: Rio
Autor tematu
|
|
Bonusy są odpalane od piątku do niedzieli, od pon do czwartku zbieramy pkt i odblokowujemy bonusy
__________________ r1,r8-szmocu
jabko upoważnieni do upowania i licytowania w moim imieniu
1-50) - brak minimum
<50-100) - min 5
<100-500) - 20
<500-1k) - 50
<1k-5k) - 100
<5k-10k) - 500
<10k-50k) - 1k
<50k-100k) - 5k
<100k-500k) - 10k
<500k-.. ) - 50k
|
|
27-09-2023 05:54 |
|
|
Grzesiu:)
Ex-Team
Data rejestracji: 20-10-2006
Postów: 702
Klan: Possessed Kraina: Moria Skąd: Cambridge
|
|
cytat: |
Originally posted by GreatXX
Nagrody za stopień 2 i 4 są do zmiany, to już wolę 1% dla drugiego i trzeciego efektu umagicznienia, na czwartym dajcie +2% i +1% czy coś takiego. Nic wam to nie zniszczy, a troszkę nam pomoże. |
Bonusy sa losowane z puli i co tydzien beda inne - kto wie byc moze jest bonus +x% na trzeciego umaga
__________________
cytat: |
Powiem ci szczerze że Twój nick nie jest taki zły
Sprawia że wydajesz się miłym modem
|
|
|
27-09-2023 07:33 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Z rzeczy które wypisaliście:
- Liczba mobów do ubicia dla danego progu jest już uzależniona od liczby aktywnych kont (a przynajmniej od liczby kont, które logują się do gry).
- Nowe moby - są w planach
- Bonusy klanowe - są w planach
- Bonusy indywidualne - póki co nie są w planach, ale możliwe że też się pojawią (np. jakaś premia za ukończenie)
- Kolejne poziomy - na ten moment są w planach jako źródło bonusów klanowych (tzn. pierwsze 7 poziomów napełnia licznik serwera, kolejne poziomy napełniają pasek dla klanu, w którym aktualnie znajduje się gracz). Skalowanie statystyk byłoby znacznie zwiększone w porównaniu do pierwszych 7 poziomów, tak aby to było wyzwanie dla postaci powyżej powyżej 400 poziomu.
Zastanawiamy się jakie bonusy dać za pasek klanowy - chcielibyśmy aby znalazły się tam bonusy do oblężeń, ale część klanów nie jest zainteresowana PvP i dla nich nie miałyby większego znaczenia.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
27-09-2023 09:30 |
|
|
Floras
Double Ace
Data rejestracji: 23-03-2019
Postów: 107
Klan: Dżemikowe Dropswaggersy Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI Skąd: #TeamDżemik
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Zastanawiamy się jakie bonusy dać za pasek klanowy - chcielibyśmy aby znalazły się tam bonusy do oblężeń, ale część klanów nie jest zainteresowana PvP i dla nich nie miałyby większego znaczenia. |
Nigdy się wszystkim niedogodzi w każdym aspekcie, więc proponuję dodać bonusy, które mogą wesprzeć dowolny rodzaj aktywności klanowej i niech każdy klan sobie decyduje pod swój styl na który rodzaj bonusu chce sobie uzbierać ilość skór.
Pierwszy próg bonusy do KW.
Drugi próg bonusy do Oblężeń i Aren Klanowych.
Trzeci próg bonusy do Ekspedycji.
__________________ ʕ•ᴥ•ʔ PePe Pan Floras ʕ•ᴥ•ʔ
|
|
27-09-2023 10:38 |
|
|
Feldmarshal
Triple Ace
Data rejestracji: 04-04-2016
Postów: 173
Klan: Posłańcy Śmierci Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX; Moria VII
|
|
Nawet coś w rodzaju bonusów za monety zboostowanych, albo jakieś dodatkowe HP, doświadczenie na expach itp
|
|
27-09-2023 10:45 |
|
|
CiufciaTomek
Zbanowany
Data rejestracji: 23-06-2023
Postów: 14
Kraina: Necropolia S
|
|
Jeżeli jest to aktywność skierowana dla high lvl, to w nagrodach powinno się znaleźć evo, może bonusowy % krwi, ofc exp - z tym że nie śmieszne 4% xD, bonus do run, bonusy do dropnięcia 3 efektu umaga - tutaj to samo, nie jakieś 1 czy 2% tylko niech się to też w jakiś sposób skaluje, bo aktualnie dropnąć potrójnego fajnego umaga to jak wygrać na loterii, jakieś bonusy do pvp nie mają najmniejszego sensu, proponuje się skupić się na tym co każdy robi, czyli tłuczenie mobów do porzygu.
Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę że pewne polowania będą nie do zrobienia jeżeli będzie się dostawać specjalem co rundę - ogólnie mechanika do reworku imo, nie da się tego w żaden sposób skontrować.
|
|
27-09-2023 12:02 |
|
|
zer0signal
Double Ace
Data rejestracji: 16-06-2014
Postów: 145
Kraina: Moria VI Skąd: SL4
|
|
Jeśli chodzi o bonusy klanowe to ja spróbowałbym rozwiązać uciążliwy problem rozmiaru mobów na ekspach (speed serwer)
Jak wiadomo różnica chociażby pomiędzy mini, a maxi zeparem jest gigantyczna- za skóry można by wprowadzić widełki wielkości moba, x skór -min 10% rozmiaru, x skór-min 20% rozmiaru itd. Pozwoli to chociażby o łatwiejszej decyzji czy robię ekspe duo czy jednak trio bo mam pewność większego moba.
Pasowałoby, żeby taki system miał możliwość wyłączenia tego bonusu- np. w przypadku blaszenia.
Drugim hardcorowym pomysłem jest nagroda "wyłączenie specjala moba na swojej ekspie", który pozwoliłby chociaż raz na jakiś czas ubić hastura czy łatwo zrobić zepara dla mniejszych. To rozwiązanie na serwerze seoznowym musiałoby wejśc od pełnego sezonu (teraz byłby duży chaos ze względu na blokady zmian rasy)
Trzeci pomysł to używanie dowolnie wybranej arkany innej rasy bez konieczności zakładania setu.
Kolejny pomysłem może być włączenie kumulacji losowych (pozytywnych) eventów dla klanu,
fajnie byłoby zobaczyć jakieś combo NB, redukcja dmg i dodatkowe pkt krwi
Pisze do z perspektywy gracza sezonówki, nie wiem czy dla starych serwerów jest to interesujące.
|
|
27-09-2023 15:19 |
|
|
Karwan
King
Data rejestracji: 04-01-2007
Postów: 938
Klan: CD Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia Skąd: Warszawa
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Zastanawiamy się jakie bonusy dać za pasek klanowy - chcielibyśmy aby znalazły się tam bonusy do oblężeń, ale część klanów nie jest zainteresowana PvP i dla nich nie miałyby większego znaczenia. |
To ja to piszę w imieniu R1 i kogoś kto gra od początku istnienia gry.
Jeżeli ma być boost dla klanu (na R1 jest 5-6 aktywnych), gdzie boos to będzie np. + 3000 hp dla każdego gracza w najbliższym oblężeniu lub + 100 zwinności dla każdego gracza, albo +100 dodatkowych obrażeń dla każdego gracza to ja jestem na TAK.
Jestem za tym, aby ta gra ruszyła się w tą stronę - Wojny krwi, a nie klepanie wypraw, kw i exp w koło.
Jak klan Top 3 ma dzięki temu bonusowi wygrać oblężenie z TOP1 i zabrać klocek, albo klan top 5 ma wygrać z Top 2 (nawet 1 oblężenie) to tak, zróbcie to.
Tylko nie dawajcie bonusów typu +200 hp dla gracza +5 zwinności dla gracza - idźcie po grubasie, żeby to miało sens i robiło różnice.
Jak ktoś ma problem, że straci klocek ---> tam są drzwi
A starsi gracze niech sobie przypomną oblegi z 2007 roku - HTC, DATE, KZOO, Z_D na mściwych setach po wartości 50k pr oraz dobry demonicznych pałkach.
Ruszcie ten serwer R1, reszta mnie średnio boli.
Pozdrawiam
__________________
R1: Paradoksalnie_Emeryt
|
|
27-09-2023 16:02 |
|
|
zer0signal
Double Ace
Data rejestracji: 16-06-2014
Postów: 145
Kraina: Moria VI Skąd: SL4
|
|
cytat: |
Karwan napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Zastanawiamy się jakie bonusy dać za pasek klanowy - chcielibyśmy aby znalazły się tam bonusy do oblężeń, ale część klanów nie jest zainteresowana PvP i dla nich nie miałyby większego znaczenia. |
To ja to piszę w imieniu R1 i kogoś kto gra od początku istnienia gry.
Jeżeli ma być boost dla klanu (na R1 jest 5-6 aktywnych), gdzie boos to będzie np. + 3000 hp dla każdego gracza w najbliższym oblężeniu lub + 100 zwinności dla każdego gracza, albo +100 dodatkowych obrażeń dla każdego gracza to ja jestem na TAK.
Jestem za tym, aby ta gra ruszyła się w tą stronę - Wojny krwi, a nie klepanie wypraw, kw i exp w koło.
Jak klan Top 3 ma dzięki temu bonusowi wygrać oblężenie z TOP1 i zabrać klocek, albo klan top 5 ma wygrać z Top 2 (nawet 1 oblężenie) to tak, zróbcie to.
Tylko nie dawajcie bonusów typu +200 hp dla gracza +5 zwinności dla gracza - idźcie po grubasie, żeby to miało sens i robiło różnice.
Jak ktoś ma problem, że straci klocek ---> tam są drzwi
A starsi gracze niech sobie przypomną oblegi z 2007 roku - HTC, DATE, KZOO, Z_D na mściwych setach po wartości 50k pr oraz dobry demonicznych pałkach.
Ruszcie ten serwer R1, reszta mnie średnio boli.
Pozdrawiam |
a jak to ma pomóc slabszym? Chcesz, żeby dla każdego klanu było osobne losowanie bonusów? Bo jeśli każdy klan walczy o taki sam bonus to moim zdaniem 100 zwinki w klanie top1 i 100 zwinki w klanie top 6 nie sprawi, że role sie odwrócą.
|
|
27-09-2023 16:43 |
|
|
Karwan
King
Data rejestracji: 04-01-2007
Postów: 938
Klan: CD Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia Skąd: Warszawa
|
|
cytat: |
zer0signal napisał(a)
cytat: |
Karwan napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Zastanawiamy się jakie bonusy dać za pasek klanowy - chcielibyśmy aby znalazły się tam bonusy do oblężeń, ale część klanów nie jest zainteresowana PvP i dla nich nie miałyby większego znaczenia. |
To ja to piszę w imieniu R1 i kogoś kto gra od początku istnienia gry.
Jeżeli ma być boost dla klanu (na R1 jest 5-6 aktywnych), gdzie boos to będzie np. + 3000 hp dla każdego gracza w najbliższym oblężeniu lub + 100 zwinności dla każdego gracza, albo +100 dodatkowych obrażeń dla każdego gracza to ja jestem na TAK.
Jestem za tym, aby ta gra ruszyła się w tą stronę - Wojny krwi, a nie klepanie wypraw, kw i exp w koło.
Jak klan Top 3 ma dzięki temu bonusowi wygrać oblężenie z TOP1 i zabrać klocek, albo klan top 5 ma wygrać z Top 2 (nawet 1 oblężenie) to tak, zróbcie to.
Tylko nie dawajcie bonusów typu +200 hp dla gracza +5 zwinności dla gracza - idźcie po grubasie, żeby to miało sens i robiło różnice.
Jak ktoś ma problem, że straci klocek ---> tam są drzwi
A starsi gracze niech sobie przypomną oblegi z 2007 roku - HTC, DATE, KZOO, Z_D na mściwych setach po wartości 50k pr oraz dobry demonicznych pałkach.
Ruszcie ten serwer R1, reszta mnie średnio boli.
Pozdrawiam |
a jak to ma pomóc slabszym? Chcesz, żeby dla każdego klanu było osobne losowanie bonusów? Bo jeśli każdy klan walczy o taki sam bonus to moim zdaniem 100 zwinki w klanie top1 i 100 zwinki w klanie top 6 nie sprawi, że role sie odwrócą. |
Ale czy Ty czytasz ze zrozumieniem?
Słabszym - jakim słabszym, jak na R1 jest 5 klanów grających.
Gdzie powiedzmy top 3 mogą się bić ze sobą, a top 4-6 ze sobą.
Uwierz, że jeżeli klan top 3 będzie miał boost + 100 zwinki lub +3k hp per głowa, to zrobi różnicę.
To samo klan top 6 vs klan top 4.
A drugie pytanie - "czy chcesz żeby dla każdego klanu było osobne losowanie bonusów" - tak, owszem, bo innymi słowy to nie będzie miało sensu, bo jak wiesz dodawanie jest przemienne i jeżeli:
Klan TOP1 bez bonusów bije klan TOP 2-3
To z TAKIMI SAMYMI BONUSAMI siły się nie zmienią, klan TOP1 dostająć +3k hp per głowa oraz klan TOP3 dostając +3k hp per głowa, nadal w tym pojedynku klan TOP1 wygra z klanem TOP3.
Ale jeżeli klan TOP3 otrzyma np. bonus +3k hp per głowa, a klan TOP1 +100 zwinki per głowa, to już klan TOP3 może odpowiednim ustawieniem taktycznym oraz sprzętowym ograć klan TOP1 w tym oblegu.
Innego sensu to wtedy nie ma.
cytat: |
Bo jeśli każdy klan walczy o taki sam bonus to moim zdaniem 100 zwinki w klanie top1 i 100 zwinki w klanie top 6 nie sprawi, że role sie odwrócą. |
Tu sobie sam odpowiedziałeś - każdy klan inny bonus w trybie losowania, gdzie w puli np. będzie 10 różnych bonusów.
I nie popadajmy w paranoje, żeby klan TOP 10 bił się z TOP1, bo to wiadomo, że głupota.
Raczej chodzi o to, by zrobić ruch między klanami, które bez bonusów mają niewielkie różnice pkt, sprzętowe, ustawieniowe lub liczebne.
Nie wiem co jeszcze jaśniej mogę napisać.
Pozdrawiam
__________________
R1: Paradoksalnie_Emeryt
|
|
27-09-2023 17:52 |
|
|
zer0signal
Double Ace
Data rejestracji: 16-06-2014
Postów: 145
Kraina: Moria VI Skąd: SL4
|
|
cytat: |
Karwan napisał(a)
cytat: |
zer0signal napisał(a)
cytat: |
Karwan napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Zastanawiamy się jakie bonusy dać za pasek klanowy - chcielibyśmy aby znalazły się tam bonusy do oblężeń, ale część klanów nie jest zainteresowana PvP i dla nich nie miałyby większego znaczenia. |
To ja to piszę w imieniu R1 i kogoś kto gra od początku istnienia gry.
Jeżeli ma być boost dla klanu (na R1 jest 5-6 aktywnych), gdzie boos to będzie np. + 3000 hp dla każdego gracza w najbliższym oblężeniu lub + 100 zwinności dla każdego gracza, albo +100 dodatkowych obrażeń dla każdego gracza to ja jestem na TAK.
Jestem za tym, aby ta gra ruszyła się w tą stronę - Wojny krwi, a nie klepanie wypraw, kw i exp w koło.
Jak klan Top 3 ma dzięki temu bonusowi wygrać oblężenie z TOP1 i zabrać klocek, albo klan top 5 ma wygrać z Top 2 (nawet 1 oblężenie) to tak, zróbcie to.
Tylko nie dawajcie bonusów typu +200 hp dla gracza +5 zwinności dla gracza - idźcie po grubasie, żeby to miało sens i robiło różnice.
Jak ktoś ma problem, że straci klocek ---> tam są drzwi
A starsi gracze niech sobie przypomną oblegi z 2007 roku - HTC, DATE, KZOO, Z_D na mściwych setach po wartości 50k pr oraz dobry demonicznych pałkach.
Ruszcie ten serwer R1, reszta mnie średnio boli.
Pozdrawiam |
a jak to ma pomóc slabszym? Chcesz, żeby dla każdego klanu było osobne losowanie bonusów? Bo jeśli każdy klan walczy o taki sam bonus to moim zdaniem 100 zwinki w klanie top1 i 100 zwinki w klanie top 6 nie sprawi, że role sie odwrócą. |
Ale czy Ty czytasz ze zrozumieniem?
Słabszym - jakim słabszym, jak na R1 jest 5 klanów grających.
Gdzie powiedzmy top 3 mogą się bić ze sobą, a top 4-6 ze sobą.
Uwierz, że jeżeli klan top 3 będzie miał boost + 100 zwinki lub +3k hp per głowa, to zrobi różnicę.
To samo klan top 6 vs klan top 4.
A drugie pytanie - "czy chcesz żeby dla każdego klanu było osobne losowanie bonusów" - tak, owszem, bo innymi słowy to nie będzie miało sensu, bo jak wiesz dodawanie jest przemienne i jeżeli:
Klan TOP1 bez bonusów bije klan TOP 2-3
To z TAKIMI SAMYMI BONUSAMI siły się nie zmienią, klan TOP1 dostająć +3k hp per głowa oraz klan TOP3 dostając +3k hp per głowa, nadal w tym pojedynku klan TOP1 wygra z klanem TOP3.
Ale jeżeli klan TOP3 otrzyma np. bonus +3k hp per głowa, a klan TOP1 +100 zwinki per głowa, to już klan TOP3 może odpowiednim ustawieniem taktycznym oraz sprzętowym ograć klan TOP1 w tym oblegu.
Innego sensu to wtedy nie ma.
cytat: |
Bo jeśli każdy klan walczy o taki sam bonus to moim zdaniem 100 zwinki w klanie top1 i 100 zwinki w klanie top 6 nie sprawi, że role sie odwrócą. |
Tu sobie sam odpowiedziałeś - każdy klan inny bonus w trybie losowania, gdzie w puli np. będzie 10 różnych bonusów.
I nie popadajmy w paranoje, żeby klan TOP 10 bił się z TOP1, bo to wiadomo, że głupota.
Raczej chodzi o to, by zrobić ruch między klanami, które bez bonusów mają niewielkie różnice pkt, sprzętowe, ustawieniowe lub liczebne.
Nie wiem co jeszcze jaśniej mogę napisać.
Pozdrawiam |
No czytam ze zrozumieniem właśnie:
"jeżeli ma być boost dla klanu (na R1 jest 5-6 aktywnych), gdzie boos to będzie np. + 3000 hp dla każdego gracza w najbliższym oblężeniu lub + 100 zwinności dla każdego gracza, albo +100 dodatkowych obrażeń dla każdego gracza to ja jestem na TAK."
Kluczowe jest zdanie dla każdego gracza w najbliższym oblężeniu, czyli zrozumiałem, że każdy klan będzie walczył o te same bonusy tak jak teraz o te same bonusy walczy cały serwer, z ta różnicą, że jeden klan może wbić 5 lvl a drugi 4...
Wiec dlatego dopytałem?
|
|
27-09-2023 19:01 |
|
|
Essa123
Member
Data rejestracji: 09-12-2020
Postów: 30
Kraina: Necropolia S
|
|
Joł. Tu nagminny narzekacz z r20. Postaram się dorzucić swoje trzy grosze na temat ostatnich zmian z perspektywy sezonówki. Nie chce zakładać nowego tematu więc upchnę wszystko tutaj.
Eventy serwerowe – Big win. Nieźle przeskalowane wartości. Można łatwo rozwijać, rozszerzając pulę bonusów lub wybierając set bonusów na konkretny sezon. Jedyne co kuleje to częstotliwość, jeśli rzeczywiście tam jest ustawione 30% to statystyka to suka.
Ewolucje – Przeskalowane na szybko, z jednej strony lepsze to niż nic, z drugiej strony pojawia się duża dysproporcja w użyteczności. Można spróbować dodać 6. poziom run. Prostym rozwiązaniem będzie dodać +3. Co mnie boli od dawna to poziomy 1-3, które nic nie dają w zasadzie. Można pomyśleć o dodaniu dodatkowego efektu do każdego z poziomów „Zwiększa wartości liczbowe run w talizmanach o x%” i tu odpowiednio przeskalować, tj. skalowanie kryta czy przebicia powinno być mniejsze niż raw statów.
Nagrody za odznaki serwerowe – Fajny pomysł z założenia. Nagrody nagrodami, ale przydałby się sposób na sprawdzenie, jakie mamy miejsce dla np. „Uzyskaj największą liczbę wygranych walk na arenie 3v3 spośród wszystkich Graczy.”. Ok, jak jestem w pierwszej trójce, to spoko, ale jak z niej wypadnę, to nie będę przecież przeklikiwał się przez 200 profili i sprawdzał, ile mi brakuje do trzeciego.
„Polowanie”:
Jeśli bonus ma każdy, nawet ten, który nie wykonał tego chociaż raz to gdzie tu logika. Wartości wyglądają na strasznie losowe (łatwiej będzie je dostosować, pytając na forum ludzi, którzy rzeczywiście w to grają). Plany są obiecujące. Mała uwaga, odpalcie to od początku serwera, a nie po 30 dniach i przeskalujcie te poziomy, żeby chociaż 1 poziom dało się ubić early. Mechanika, na którą czeka się miesiąc (wtedy już większość z bonusów, które oferujecie jest bezużyteczna) jest słaba.
Jako wersję klanową tego feature-a, można dodać:
A – „Bossa” i wtedy przez sobotę i niedzielę zbijamy mu HP całym klanem, wbijając osobno.
B – „Bossa”, ale wbijamy całym klanem (tak jak na klanową arenę), daje to możliwość jakiejś szczątkowej strategii.
Oczywiście poziom wyzwania można manipulować, czyt. wybierasz, czy na 1*, 2* etc. Jak chcemy być chujami, to dajemy nagrody tylko za pokonanie wybranego bossa, a jak trochę mniejszymi, to zróbmy z 4 segmenty i każdy zbity segment życia daje bonus.
Wersja indywidualna, bez nagród per se, nieskończone skalowanie i ranking do tego + odznaka na koniec sezonu do gabloty z jakąś minimalną nagrodą dla top3. Maksymalny wykonany poziom dodany do profilu.
Propozycje zmian:
Rozszerzenie profilu o kilka dodatkowych statystyk, nie koniecznie premiowanych na koniec sezonu. Mam na myśli:
– uczestnictwo w ekspedycji,
– % wygranych ekspedycji, przegranych, remisów
Ukrycia odznak za moby. Z perspektywy stałych serwerów to nie ma znaczenia, ale na sezonowych na początku jest lekka rywalizacja i warto trzymać „rywala” w niepewności, czy farmimy x, czy y. Jaka jest nasza strategia etc.
Runy: zmieńcie proszę +1/2/3/5 obrażeń na % obrażenia, będzie to alternatywa do pozostałej dwójki z czerwonych run. Żółta runa z % crit multi też potrzebuje trochę miłości, może z 1/2/3/4% na 2/5/7/10%?
Mogę tak pisać długo, ale lepszą opcją byłoby przedstawienie z waszej strony rzeczy, którą aktualnie chcecie poprawić/dodać/zmienić. Dialog jest dużo ciekawszy niż monolog.
|
|
27-09-2023 20:06 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Co do indywidualnej nagrody za polowanie, jeśli by była jakaś w planach, a polowanie jest oparte na kw, to po prostu dodatkowy umag, który znika co tydzień przy restarcie moba na polowanie.
Umag byłby losowany co polowanie i był by do wyboru (codziennie wpada 1 umag, więc do wyboru jedne z czterech w ostatnim dniu polowania), bo polowanie trwa 4 dni, tak żeby mógłby być tylko jeden aktywny.
Siła umaga była by adekwatna do ilości pokonanych fal, np ubita maksymalna fala dawała by potrójny umag z 3 mocnymi pełnymi efektami, a dla kontrastu pokonanie pierwszej fali dawało by umag 1 składnikowy ze słabym efektem. Według mnie ciekawe dawałoby zmieniający się boost, mający wpływ jak i na pvp, expy i przyszłe polowania.
W sumie bonusy klanowe można by oprzeć na tej samej zasadzie w zależności od ilości zabitych napełniamy pasek od składnika umaga, w zależności od ilości zabitych zależy siła i ilość efektów, każdy w klanie dostaje taki sam. Bonus losuje/wybiera lider. Działało by to na zasadzie im więcej ubitych tym więcej opcji się otwiera i można wybrać odpowiednia kombinacje (wybiera lider), też w cyklach od polowania do polowania. Myślę że ciekawe można zboostowac krew, lub dmg, może lucka, kombinacji mnóstwo oblegowo, jak i expowo, a wjeżdża tez bardziej za awansowe taktyczne lidera klanu.
|
|
27-09-2023 20:26 |
|
|
szmocu
Member
Data rejestracji: 07-05-2012
Postów: 41
Kraina: Necropolia Skąd: Rio
Autor tematu
|
|
Witam tyle udało się nabić na r8 tak ze proszę, o zmniejszanie progów albo więcej pkt za polowanie.
Pozdrawiam milej nocki życzę
__________________ r1,r8-szmocu
jabko upoważnieni do upowania i licytowania w moim imieniu
1-50) - brak minimum
<50-100) - min 5
<100-500) - 20
<500-1k) - 50
<1k-5k) - 100
<5k-10k) - 500
<10k-50k) - 1k
<50k-100k) - 5k
<100k-500k) - 10k
<500k-.. ) - 50k
|
|
28-09-2023 19:24 |
|
|
BUNIO
Lord
Data rejestracji: 18-12-2007
Postów: 330
Klan: UKOJENI Kraina: Necropolia V Skąd: OPOLE
|
|
To ja się wypowiem z pozycji gracza R7
Udało nam się odpalić cztery bonusy
Do piątego brakło nam niewiele bo 3.7 k a do szóstego 22k
Czyli niewiele
A szkoda bo ostatni poziom dawał 2x evo za atak
Niestety wszyscy gracze z całego BW mieli jeden dzień w plecy więc niemożliwością było osiągnąć ten ostatni poziom
Poza tym z tego co widać z załączonych linków to co serwer to inny mob no i inne bonusy oraz różne progi
Co do nagród za polowanie to uważam że wszystkie propozycje graczy są ciekawe
Tak indywidualne jak i klanowe
Tylko powinniście to jakoś pogrupować z racji tego że każde nekro rządzi się swoimi prawami
Inaczej się gra na R1 , inaczej na R8 no i na sezonówkach
To tyle w temacie
Pozdrawiam
__________________ R7:antonio_montana
R10:Ten_Maniek
Wypadki nie zdarzają sie ludziom , którzy uważają je za osobistą zniewagę ;-)
|
|
29-09-2023 11:28 |
|
|
|