Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Nowe poziomy ekspedycji**** » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony Nowe poziomy ekspedycji**** 12 Ankieta - średnia ocena: 10,0012 Ankieta - średnia ocena: 10,0012 Ankieta - średnia ocena: 10,0012 Ankieta - średnia ocena: 10,0012 Ankieta - średnia ocena: 10,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
bimbher
Triple Ace


images/avatars/avatar-21742.jpg

Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII

Nowe poziomy ekspedycji**** Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Z poziomu serwera speed*

Pomysły na nowy sezon po tym jak minęła połowa obecnego.

Obecnie cała rozgrywka opiera się na na jak najszybszym wbiciu blaszek do bokruga i potem farmieniu bokruga 4* w 2-3, potem zepara 4* w 2-3 i na koniec próbowanie malphasa 4* w 3.

1.Proponuję dodać możliwość odpalania trudniejszych expedycji już od pierwszej mapy oraz podniesieniu limitu poziomu trudności, powiedzmy z 4 do 10*

2.Przy okazji można by takie coś wprowadzić też od razu na kw dzięki czemu łatwiej by było znaleźć jakieś potrójne umagi.

3.Kolejnym problem jest ostatnia lokacja gdzie z racji ataku specjalnego i ilości expa jaką się dostaje równie dobrze hastura by można zdegradować przed bokruga. Może dałoby się wprowadzić poprawkę że przy 2-3 osobach nie może sprowadzić komety albo żeby zadawała jakiś % maksymalnych punktów życia podobnie jak atak specjalny bokruga.

4.Zniesienie kary do doświadczenia w duetach = zrównania do trio bonusu za skład, lokację czy za co to się tam teraz liczy.

5.Zwiększenie znaczenia ataków w grze - 100x więcej zdobywanego doświadczenia albo jakieś inne bonusy które by nagradzały ataki, bo 250 evo dziennie z ataków na speedzie to jest mały procent całego evo może 15%.

6. Obecnie pojawia się dużo głosów że 4 miesiące serwera to już jest wystarczająco dużo i pasował by reset w tym czasie, więcej poziomów trudności mogłoby to wydłużyć do obecnych 6ciu.

7. Zwiększenie trudności pierwszej mapy, dodatkowi losowi przeciwnicy powyżej hydry?
Obecnie jedynym wyzwaniem jest zabicie białego smoka na 20lvl i to tylko dlatego że można trafić hydrę albo dużego czarnego smoka, potem wszystkie expy mają 99,9% szans powodzenia na wbicie blaszki z bunkrami w 2-3osoby.

8. Dodanie nowych bonusów na poziomie leg/epickim pozwalającym używać arkan 2 różnych ras, lub dodanie nowego setu biżu który by na to pozwalał z większym minusem do pkt krwi.

9. Ponowny rebalans arkan rasowych:
cień besti +3-4 dodatkowe ataki każdą bronią białą
żar bez zmian,
groza - arkana nie można wyciszyć + zniesienie limitu tchnienia/blokady regeneracji
ssak - potęga mocy - dodatkowo wysysa ignorowanie obrony przeciwnika
łapacz - majetat każdy poziom zwiększa zadawane obrażenia o 0,75%
26-09-2023 18:33 bimbher jest offline Szukaj postów użytkownika: bimbher Dodaj bimbher do Listy kontaktów
syjan
Member


Data rejestracji: 12-10-2010
Postów: 31
Klan: Hung
Kraina: Necropolia VII; Necropolia IX

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Do administracji - czy możemy spodziewać się jakiegokolwiek odzewu w powyższych tematach? Szczególnie w tych punktach:

1.Proponuję dodać możliwość odpalania trudniejszych expedycji już od pierwszej mapy oraz podniesieniu limitu poziomu trudności, powiedzmy z 4 do 10*

6. Obecnie pojawia się dużo głosów że 4 miesiące serwera to już jest wystarczająco dużo i pasował by reset w tym czasie, więcej poziomów trudności mogłoby to wydłużyć do obecnych 6ciu.

Dopiero się 4ty miesiąc sezonu zaczął, a cała topka serwera już w zasadzie nic więcej robić nie będzie, doszliśmy już do najwyższych mobów drugiej mapy w małych składach i nic więcej zrobić nie możemy, bo się nam kontent skończył. Fajnie, że dodaliście 'polowanie', ale nie ukrywajmy, z naszej perspektywy to są 2 extra kliknięcia dziennie, które w obecnej formie nie wymagają żadnego planowania i zaangażowania. Propozycja 1 lub 6, czyli dodanie dodatkowych poziomów trudności na mobach i/lub skrócenie czasu trwania sezonów z 6, do 4 miesięcy, rozwiązałoby w sporej mierze problem tej 'wegetacji', którą na sezonówce odczuwamy w zasadzie co sezon przez 3 miesiące.
05-10-2023 16:48 syjan jest offline Szukaj postów użytkownika: syjan Dodaj syjan do Listy kontaktów
bimbher
Triple Ace


images/avatars/avatar-21742.jpg

Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII

Autor tematu Temat rozpoczęty przez bimbher
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Przy okazji kwestii kw, ciekawą opcją by była możliwość odejmowania pkt łpc z wybranej lokacji, oczywiście pkt nie by były by zwracane.

Inna propozycja to kw po wybrane umagicznienie np. 6/4 def, pomysł by był taki że można wylosować tylko umagicznienie z danego przedziału łpc, np. od 12500-14999 jedynym umagicznieniem głównym jakie można trafić to: Obrona postaci +6 na każde 4 poziomy postaci.
Analogicznie 7500-7999 to:
8000 Obrażenia wszystkich broni +20
8000 SZCZĘŚCIE +20
8000 Obrona postaci +3 na każde 4 poziomy postaci

Ewentualnie jakiś inny system który by dawał realną szansę szukania wybranego umagicznienia i jest w miarę łatwy do wprowadzenia.

Największy problem na speed serwerze przy szukaniu umagów innych niż 1/4, jest to, że przy szansie trafienia umagicznienia głównego 1:4, zajmuje czasami tygodnie żeby je wylosować, nie wspominając o jakiś dodatkowych przydatnych składnikach jak hp czy luck.

Innym pomysłem jest losowanie kilku umagicznień na raz i wyborze przez gracza który mu pasuje, ale to już chyba o wiele trudniejsze w wykonaniu.
23-10-2023 16:17 bimbher jest offline Szukaj postów użytkownika: bimbher Dodaj bimbher do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Inna propozycja to kw po wybrane umagicznienie np. 6/4 def, pomysł by był taki że można wylosować tylko umagicznienie z danego przedziału łpc, np. od 12500-14999 jedynym umagicznieniem głównym jakie można trafić to: Obrona postaci +6 na każde 4 poziomy postaci.
Analogicznie 7500-7999 to:
8000 Obrażenia wszystkich broni +20
8000 SZCZĘŚCIE +20
8000 Obrona postaci +3 na każde 4 poziomy postaci

Ewentualnie jakiś inny system który by dawał realną szansę szukania wybranego umagicznienia i jest w miarę łatwy do wprowadzenia.


pomysłów było multum ale najlepszym wydaje się załadowanie lokacji na full czyli 25k i przy tej liczbie można by wybrać dowolny pierwszy efekt.

Odejmowanie łpc na tak, teraz można tylko wyzerować lokacje i naładować lokacje od nowa, ale dla liczby umagów mniej niż 5, bo wtedy kasujesz jeden.

Co do pomysłów zwiększenia trudności na tak, ale nie liniowo, tylko z głową albo inny przelicznik expa. bokurg na 10* swoją mechaniką nie byłby większym wyzwaniem np względem takie zepara 6* czy choćby małpy 5* ( a swoją droga, by się taka przydała bo ta juz oklepana).

Jeszcze co do AD 9.
cień bestii ataki, ale względem lvla np +1 na kazde 150 lvli
groza jest do dupy, ale powinna dawać choćby te 50% hp od bazowych

ssaka łapacza i kultka zostaw i i tak jest imba op.

żeby ten potęp nie był tak do dupy jak jest obecnie to bym mu coś jeszcze extra w pasywke wrzucił.
23-10-2023 16:41 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
bimbher
Triple Ace


images/avatars/avatar-21742.jpg

Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII

Autor tematu Temat rozpoczęty przez bimbher
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@adzi4n "żeby ten potęp nie był tak do dupy jak jest obecnie to bym mu coś jeszcze extra w pasywke wrzucił."

Na sezonowym necro potęp>łapacz do end exp, borek/duma/bastion, nawet potęp tam jest bardziej przydatny co już dużo mówi.

[Necro - sezon 5] Użycie arkana "Majestat” będzie blokowało regenerację życia w trakcie walki.

Nawet z biżu które pozwala używać arkan krew życia +skóra krwi będzie najsłabszy. Cała reszta oprócz znowu potępa, ma bonus do hp, wz rasowo+cień, kultek żar, ssak potęga, więc jakby mógł dać krew+skóra+ssanie, to jest o wiele lepszy od łapacza.

Obecnie kultek jest przed wszystkimi ma krew+skórę i 35% dmg i 40% bazowych hp, jedynie na dumie daje 30 ssania mniej od ssaka co się przekłada na to że potrzebuje ssaka do duetu na dumie przy 400lvl.

O reszcie nie ma co pisać wz tyle samo hp skóra+krew ale 35% dmg miej to przy dmg 400-600k na rundę to jest przepaść gigantyczna.
Obecnie bastion tylko kultkiem się da zrobić skóra+krew +bonus do dmg

Ssak na dumie jeszcze ok malphasa nie tyknie bez skóry i krwi i kocich do łowcy

Potęp, łapacz jak wyżej ale na dumie też słabi

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez bimbher: 26-10-2023 14:26.

26-10-2023 14:23 bimbher jest offline Szukaj postów użytkownika: bimbher Dodaj bimbher do Listy kontaktów
Amelinium
Member


Data rejestracji: 24-05-2018
Postów: 49
Kraina: Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ja się podepnę tutaj z pytaniem jakie są planowane zmiany po resecie?

Dla mnie najważniejsza jest kwestia wyregulowania wczesnego pvp żeby początek był ciekawszy i bardziej wyrównany:
- wprowadzenie możliwości równoległego oblężenia zadaniowego oraz oblezenia na kwadrat. Bez tego pierwsze półtora miesiąca robimy zadania, a w sumie jakieś oblegi na tym etapie gry byłyby na pewno ciekawsze niż same zarania w kółko.
- usunięcie z zadan run 3 i run 4 całkowicie. Za strefy 5-4-3 możliwość run1, za strefy 2-1 możliwość run 2. Max jakiekolwiek zadania, bonusy to runy 2. Teraz to wyglada tak, ze jest rush na zadania i zaraz każdy kto miał farta być w ogarniętym klanie ma komplet run 3, a często niedaleko do 4 z s1. Niech to będzie bardziej wyrównane, żeby zwłaszcza na początku podróż za runy i druga mapa miała istotne znaczenie w robieniu talizmanow i składaniu eq.
- więcej odznak i większe różnicowanie odznak za sezon żeby były istotne zadania do wykonania. Czy to obecność na s1, czy zbudowanie jakiegoś drogiego bydynku czy ilość ataków, oblężeń itp. Teraz jest tego mało i jest to nudne.
- dodatkowe zadania za ewo za budowę budynków żeby nadać większe znaczenie temu aspektowi (wartość złomu, pvp oblegowe żeby przejąć lepsze klocki, dodatkowy cel)

Z postu bimbhera przyłączam się zdecydowanie do:
- gwiazdek z pierwszej mapy + większych gwiazdek i z pierwszej i z drugiej (niech się coś dzieje więcej)
- zwiększenie ekspa i ewo z ataków, niech to się skaluje w jakis sposób z lvl. W tej chwili w pewnym momencie po prostu nie ma większego sensu robienie tego. Wiec się tego nie robi, co więcej w top50 są konta które prawie ataków nie robiły xD
- dodanie nowego bizu lub edycja istniejących tak żeby faktycznie moc (Np kosztem krwi) mieszac arkana. Zapobiegłoby to dostosowaniu rasy do danej ekspy oraz zwiększyłoby możliwości kombinowania różnych walk.

No i najważniejsze z ważnych, skrocmy te sezony do 4 miesięcy.
4 miesiące to 3 sezony w roku. Sztywne daty z gory określone.
2 miesiące aktywnej gry, 1 miesiąc mniej aktywnej i 1 miesiąc umierania lub kończenia czego zabrakło. Zamiast 3 miesięcy umierania na końcu.
Zarówno z premki w czasie będziecie mieć więcej hajsu, jak i gracze będą bardziej aktywni i zadowoleni. Teraz to najsłabszy element gry.
01-11-2023 14:32 Amelinium jest offline Szukaj postów użytkownika: Amelinium Dodaj Amelinium do Listy kontaktów
Spongerek
Newbie


Data rejestracji: 24-07-2023
Postów: 5

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Popieram te wysokie runy za zadania to masakra, zwłaszcza że te zadania może zazwyczaj jedna osoba naraz robić. :/

- usunięcie z zadan run 3 i run 4 całkowicie. Za strefy 5-4-3 możliwość run1, za strefy 2-1 możliwość run 2. Max jakiekolwiek zadania, bonusy to runy 2 ->Popieram w 100%



Tak samo w sumie skrócenie sezonu, bedzie ciekawiej. Zawsze najbardziej emocjonujący jest początek i środek gry.
01-11-2023 21:45 Spongerek jest offline Szukaj postów użytkownika: Spongerek Dodaj Spongerek do Listy kontaktów
bimbher
Triple Ace


images/avatars/avatar-21742.jpg

Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII

Autor tematu Temat rozpoczęty przez bimbher
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Można prosić o jakąś odpowiedź administracji, czy jest taka opcja brana pod uwagę i możliwa do wykonania, czy jednak nie mamy co liczyć na takie zmiany.

Obecny sezon już ma miesiąc, pogramy jeszcze około miesiąca i będzie umieralnia na zaparach lub malphasach duo, dokładnie tak jak w poprzednim sezonie, w szczególności że nie zostały wprowadzone żadne zmiany w bonusach broni, o ile są one ciekawe i przyśpieszają rozgrywkę, to brak zmian bonusów powoduje że rozgrywka jest nudna.
22-01-2024 15:40 bimbher jest offline Szukaj postów użytkownika: bimbher Dodaj bimbher do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Nowe poziomy ekspedycji****

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH