Nowe poziomy ekspedycji**** |
bimbher
Triple Ace
Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII
|
|
Nowe poziomy ekspedycji**** |
|
Z poziomu serwera speed*
Pomysły na nowy sezon po tym jak minęła połowa obecnego.
Obecnie cała rozgrywka opiera się na na jak najszybszym wbiciu blaszek do bokruga i potem farmieniu bokruga 4* w 2-3, potem zepara 4* w 2-3 i na koniec próbowanie malphasa 4* w 3.
1.Proponuję dodać możliwość odpalania trudniejszych expedycji już od pierwszej mapy oraz podniesieniu limitu poziomu trudności, powiedzmy z 4 do 10*
2.Przy okazji można by takie coś wprowadzić też od razu na kw dzięki czemu łatwiej by było znaleźć jakieś potrójne umagi.
3.Kolejnym problem jest ostatnia lokacja gdzie z racji ataku specjalnego i ilości expa jaką się dostaje równie dobrze hastura by można zdegradować przed bokruga. Może dałoby się wprowadzić poprawkę że przy 2-3 osobach nie może sprowadzić komety albo żeby zadawała jakiś % maksymalnych punktów życia podobnie jak atak specjalny bokruga.
4.Zniesienie kary do doświadczenia w duetach = zrównania do trio bonusu za skład, lokację czy za co to się tam teraz liczy.
5.Zwiększenie znaczenia ataków w grze - 100x więcej zdobywanego doświadczenia albo jakieś inne bonusy które by nagradzały ataki, bo 250 evo dziennie z ataków na speedzie to jest mały procent całego evo może 15%.
6. Obecnie pojawia się dużo głosów że 4 miesiące serwera to już jest wystarczająco dużo i pasował by reset w tym czasie, więcej poziomów trudności mogłoby to wydłużyć do obecnych 6ciu.
7. Zwiększenie trudności pierwszej mapy, dodatkowi losowi przeciwnicy powyżej hydry?
Obecnie jedynym wyzwaniem jest zabicie białego smoka na 20lvl i to tylko dlatego że można trafić hydrę albo dużego czarnego smoka, potem wszystkie expy mają 99,9% szans powodzenia na wbicie blaszki z bunkrami w 2-3osoby.
8. Dodanie nowych bonusów na poziomie leg/epickim pozwalającym używać arkan 2 różnych ras, lub dodanie nowego setu biżu który by na to pozwalał z większym minusem do pkt krwi.
9. Ponowny rebalans arkan rasowych:
cień besti +3-4 dodatkowe ataki każdą bronią białą
żar bez zmian,
groza - arkana nie można wyciszyć + zniesienie limitu tchnienia/blokady regeneracji
ssak - potęga mocy - dodatkowo wysysa ignorowanie obrony przeciwnika
łapacz - majetat każdy poziom zwiększa zadawane obrażenia o 0,75%
|
|
26-09-2023 18:33 |
|
|
syjan
Member
Data rejestracji: 12-10-2010
Postów: 31
Klan: Hung Kraina: Necropolia VII; Necropolia IX
|
|
Do administracji - czy możemy spodziewać się jakiegokolwiek odzewu w powyższych tematach? Szczególnie w tych punktach:
1.Proponuję dodać możliwość odpalania trudniejszych expedycji już od pierwszej mapy oraz podniesieniu limitu poziomu trudności, powiedzmy z 4 do 10*
6. Obecnie pojawia się dużo głosów że 4 miesiące serwera to już jest wystarczająco dużo i pasował by reset w tym czasie, więcej poziomów trudności mogłoby to wydłużyć do obecnych 6ciu.
Dopiero się 4ty miesiąc sezonu zaczął, a cała topka serwera już w zasadzie nic więcej robić nie będzie, doszliśmy już do najwyższych mobów drugiej mapy w małych składach i nic więcej zrobić nie możemy, bo się nam kontent skończył. Fajnie, że dodaliście 'polowanie', ale nie ukrywajmy, z naszej perspektywy to są 2 extra kliknięcia dziennie, które w obecnej formie nie wymagają żadnego planowania i zaangażowania. Propozycja 1 lub 6, czyli dodanie dodatkowych poziomów trudności na mobach i/lub skrócenie czasu trwania sezonów z 6, do 4 miesięcy, rozwiązałoby w sporej mierze problem tej 'wegetacji', którą na sezonówce odczuwamy w zasadzie co sezon przez 3 miesiące.
|
|
05-10-2023 16:48 |
|
|
bimbher
Triple Ace
Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII
Autor tematu
|
|
Przy okazji kwestii kw, ciekawą opcją by była możliwość odejmowania pkt łpc z wybranej lokacji, oczywiście pkt nie by były by zwracane.
Inna propozycja to kw po wybrane umagicznienie np. 6/4 def, pomysł by był taki że można wylosować tylko umagicznienie z danego przedziału łpc, np. od 12500-14999 jedynym umagicznieniem głównym jakie można trafić to: Obrona postaci +6 na każde 4 poziomy postaci.
Analogicznie 7500-7999 to:
8000 Obrażenia wszystkich broni +20
8000 SZCZĘŚCIE +20
8000 Obrona postaci +3 na każde 4 poziomy postaci
Ewentualnie jakiś inny system który by dawał realną szansę szukania wybranego umagicznienia i jest w miarę łatwy do wprowadzenia.
Największy problem na speed serwerze przy szukaniu umagów innych niż 1/4, jest to, że przy szansie trafienia umagicznienia głównego 1:4, zajmuje czasami tygodnie żeby je wylosować, nie wspominając o jakiś dodatkowych przydatnych składnikach jak hp czy luck.
Innym pomysłem jest losowanie kilku umagicznień na raz i wyborze przez gracza który mu pasuje, ale to już chyba o wiele trudniejsze w wykonaniu.
|
|
23-10-2023 16:17 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
Inna propozycja to kw po wybrane umagicznienie np. 6/4 def, pomysł by był taki że można wylosować tylko umagicznienie z danego przedziału łpc, np. od 12500-14999 jedynym umagicznieniem głównym jakie można trafić to: Obrona postaci +6 na każde 4 poziomy postaci.
Analogicznie 7500-7999 to:
8000 Obrażenia wszystkich broni +20
8000 SZCZĘŚCIE +20
8000 Obrona postaci +3 na każde 4 poziomy postaci
Ewentualnie jakiś inny system który by dawał realną szansę szukania wybranego umagicznienia i jest w miarę łatwy do wprowadzenia. |
pomysłów było multum ale najlepszym wydaje się załadowanie lokacji na full czyli 25k i przy tej liczbie można by wybrać dowolny pierwszy efekt.
Odejmowanie łpc na tak, teraz można tylko wyzerować lokacje i naładować lokacje od nowa, ale dla liczby umagów mniej niż 5, bo wtedy kasujesz jeden.
Co do pomysłów zwiększenia trudności na tak, ale nie liniowo, tylko z głową albo inny przelicznik expa. bokurg na 10* swoją mechaniką nie byłby większym wyzwaniem np względem takie zepara 6* czy choćby małpy 5* ( a swoją droga, by się taka przydała bo ta juz oklepana).
Jeszcze co do AD 9.
cień bestii ataki, ale względem lvla np +1 na kazde 150 lvli
groza jest do dupy, ale powinna dawać choćby te 50% hp od bazowych
ssaka łapacza i kultka zostaw i i tak jest imba op.
żeby ten potęp nie był tak do dupy jak jest obecnie to bym mu coś jeszcze extra w pasywke wrzucił.
|
|
23-10-2023 16:41 |
|
|
bimbher
Triple Ace
Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII
Autor tematu
|
|
@adzi4n "żeby ten potęp nie był tak do dupy jak jest obecnie to bym mu coś jeszcze extra w pasywke wrzucił."
Na sezonowym necro potęp>łapacz do end exp, borek/duma/bastion, nawet potęp tam jest bardziej przydatny co już dużo mówi.
[Necro - sezon 5] Użycie arkana "Majestat” będzie blokowało regenerację życia w trakcie walki.
Nawet z biżu które pozwala używać arkan krew życia +skóra krwi będzie najsłabszy. Cała reszta oprócz znowu potępa, ma bonus do hp, wz rasowo+cień, kultek żar, ssak potęga, więc jakby mógł dać krew+skóra+ssanie, to jest o wiele lepszy od łapacza.
Obecnie kultek jest przed wszystkimi ma krew+skórę i 35% dmg i 40% bazowych hp, jedynie na dumie daje 30 ssania mniej od ssaka co się przekłada na to że potrzebuje ssaka do duetu na dumie przy 400lvl.
O reszcie nie ma co pisać wz tyle samo hp skóra+krew ale 35% dmg miej to przy dmg 400-600k na rundę to jest przepaść gigantyczna.
Obecnie bastion tylko kultkiem się da zrobić skóra+krew +bonus do dmg
Ssak na dumie jeszcze ok malphasa nie tyknie bez skóry i krwi i kocich do łowcy
Potęp, łapacz jak wyżej ale na dumie też słabi
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez bimbher: 26-10-2023 14:26.
|
|
26-10-2023 14:23 |
|
|
Amelinium
Member
Data rejestracji: 24-05-2018
Postów: 49
Kraina: Necropolia XI
|
|
Ja się podepnę tutaj z pytaniem jakie są planowane zmiany po resecie?
Dla mnie najważniejsza jest kwestia wyregulowania wczesnego pvp żeby początek był ciekawszy i bardziej wyrównany:
- wprowadzenie możliwości równoległego oblężenia zadaniowego oraz oblezenia na kwadrat. Bez tego pierwsze półtora miesiąca robimy zadania, a w sumie jakieś oblegi na tym etapie gry byłyby na pewno ciekawsze niż same zarania w kółko.
- usunięcie z zadan run 3 i run 4 całkowicie. Za strefy 5-4-3 możliwość run1, za strefy 2-1 możliwość run 2. Max jakiekolwiek zadania, bonusy to runy 2. Teraz to wyglada tak, ze jest rush na zadania i zaraz każdy kto miał farta być w ogarniętym klanie ma komplet run 3, a często niedaleko do 4 z s1. Niech to będzie bardziej wyrównane, żeby zwłaszcza na początku podróż za runy i druga mapa miała istotne znaczenie w robieniu talizmanow i składaniu eq.
- więcej odznak i większe różnicowanie odznak za sezon żeby były istotne zadania do wykonania. Czy to obecność na s1, czy zbudowanie jakiegoś drogiego bydynku czy ilość ataków, oblężeń itp. Teraz jest tego mało i jest to nudne.
- dodatkowe zadania za ewo za budowę budynków żeby nadać większe znaczenie temu aspektowi (wartość złomu, pvp oblegowe żeby przejąć lepsze klocki, dodatkowy cel)
Z postu bimbhera przyłączam się zdecydowanie do:
- gwiazdek z pierwszej mapy + większych gwiazdek i z pierwszej i z drugiej (niech się coś dzieje więcej)
- zwiększenie ekspa i ewo z ataków, niech to się skaluje w jakis sposób z lvl. W tej chwili w pewnym momencie po prostu nie ma większego sensu robienie tego. Wiec się tego nie robi, co więcej w top50 są konta które prawie ataków nie robiły xD
- dodanie nowego bizu lub edycja istniejących tak żeby faktycznie moc (Np kosztem krwi) mieszac arkana. Zapobiegłoby to dostosowaniu rasy do danej ekspy oraz zwiększyłoby możliwości kombinowania różnych walk.
No i najważniejsze z ważnych, skrocmy te sezony do 4 miesięcy.
4 miesiące to 3 sezony w roku. Sztywne daty z gory określone.
2 miesiące aktywnej gry, 1 miesiąc mniej aktywnej i 1 miesiąc umierania lub kończenia czego zabrakło. Zamiast 3 miesięcy umierania na końcu.
Zarówno z premki w czasie będziecie mieć więcej hajsu, jak i gracze będą bardziej aktywni i zadowoleni. Teraz to najsłabszy element gry.
|
|
01-11-2023 14:32 |
|
|
Spongerek
Newbie
Data rejestracji: 24-07-2023
Postów: 5
|
|
Popieram te wysokie runy za zadania to masakra, zwłaszcza że te zadania może zazwyczaj jedna osoba naraz robić. :/
- usunięcie z zadan run 3 i run 4 całkowicie. Za strefy 5-4-3 możliwość run1, za strefy 2-1 możliwość run 2. Max jakiekolwiek zadania, bonusy to runy 2 ->Popieram w 100%
Tak samo w sumie skrócenie sezonu, bedzie ciekawiej. Zawsze najbardziej emocjonujący jest początek i środek gry.
|
|
01-11-2023 21:45 |
|
|
bimbher
Triple Ace
Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII
Autor tematu
|
|
Można prosić o jakąś odpowiedź administracji, czy jest taka opcja brana pod uwagę i możliwa do wykonania, czy jednak nie mamy co liczyć na takie zmiany.
Obecny sezon już ma miesiąc, pogramy jeszcze około miesiąca i będzie umieralnia na zaparach lub malphasach duo, dokładnie tak jak w poprzednim sezonie, w szczególności że nie zostały wprowadzone żadne zmiany w bonusach broni, o ile są one ciekawe i przyśpieszają rozgrywkę, to brak zmian bonusów powoduje że rozgrywka jest nudna.
|
|
22-01-2024 15:40 |
|
|
|