Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Misz-Masz » Pomysł na na nowy serwer - Ironman » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony Pomysł na na nowy serwer - Ironman
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Aceb
Double Ace


images/avatars/avatar-18972.jpg

Data rejestracji: 03-03-2007
Postów: 100
Klan: Gniazdo Gryfa
Kraina: Moria

Pomysł na na nowy serwer - Ironman Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Cześć,

Pewnie nie jeden z was zdążył zauważyć, że ludzie w pewnych grach online lubią utrudniać sobie życie w celu stawiania przed sobą wyzwań, przez które gra ma być bardziej "satysfakcjonująca". Jednym z nich jest wyzwanie żelaznego człowieka (Ironman challenge) - który najczęściej i w mocno spłyconej formie zakłada, że interakcje z graczami poza PvP są nieistniejące - czyli brak handlu, aukcji, itp., korzystanie tylko z przedmiotów, które zdobyliśmy kompletnie sami.

Prawdopodobnie pomysł zginie w eterze jak nie jeden, ale mam 5 minut i czekam na pranie, to mogę się przed klawiaturą spocić Wink .

Założenia:
- Ustawienia
-> Serwer typu Moria (z uwagi na klejenie, chyba że kuźnia w necro zostałaby dostosowana)
-> Sezonowy, czas trwania ~360 dni (start przed świętami dla małego boosta? Kończyć po świętach to strata, więc bez sensu 1 stycznia - 26 grudnia powiedzmy)
-> Zamiast punktów EVO na restart, możliwość odpalenia tylko dla siebie Klątwy Bogów (na określony czas, zależny od miejsca w rankingu?)
Dodatkowo, można stworzyć pod serwer, na który trafią postacie po restarcie sezonu, gdyby byli tacy, co mają ochotę kontynuować. Koniec kolejnego sezonu dawałby tym graczom opcje nadpisania postaci starej, nową.
-> Do zbrojowni klanowej można wyłącznie wrzucić biżuterię z efektem umożliwiającym korzystanie z innych arkan (czyli brak szamanów, runików, archaicznych szczęścia, itd.)
-> Umieszczenie przedmiotu w zbrojowni klanowej usuwa właściciela. Przedmiot może zostać usunięty tylko przez lidera lub zastępce bezpowrotnie! Przedmiot znika.
-> W związku z powyższym wyłączenie możliwości poszerzenia zbrojowni, rozważyć można nawet zwężenie do 30-40 przedmiotów.
-> Zwiększenie dwukrotnie miejsca w prywatnych zbrojowniach (te za usługi też), wprowadzenie ekstra półek na sety (albo przynajmniej jakiś sort na danej półce)
-> Przedmioty za punkty skarbów, zawsze mają losowość 1 strefy, reszta pozostaje bez zmian
-> Zwiększenie dropa kamieni na wszystkich strefach (Moria)
-> Oblężenia między wampirami mają szansę na dodatkowy drop zależny od typu oblężenia, najwyższej strefy lub stref osoby zakładającej oblężenie i jej celu
- Oblężenia o surowce w zmienionej formie, zamiast rabować część zasobów, każdy gracz wbijając do oblężenia, wrzuca do puli swoje własne surowce, z obu stron. Ilość zainwestowanych surowców wpływa bezpośrednio na dropa: krew - jakość, pieniądze - ilość, ludzie - pref/suf. Strona przegrana również otrzymuje przedmioty, ale znacznie mniej, o gorszej jakości, z gorszą szansą na pref/suf, powiedzmy 50%. Jakaś część zainwestowanej surki wraca z puli do zwycięzców
- Strona, po której będzie 100% frekwencji, zyskuje nieznaczną dopałkę do powyższego. Obie strony mogą mieć tą dopałkę niezależnie od siebie, żeby nie było za łatwo to ustawić, to można wykorzystać mechanizmy antynajemnicze?
- Oblężenie o kwadrat generuje do 4 przedmiotów dla każdego uczestnika, o przymiotach zależnych od najwyższej strefy zakładającego lub jego celu (czyli za s1 najlepiej...), zwycięska strona ma szanse na lekko lepszą jakość przedmiotów. Oczywiście ma znaczenie, która strona zakłada i wygrała.
- Oblężenie na zadanie i oblężenie przeciwko wampirom mogą się toczyć równolegle, ale nie mogą mieć tego samego założyciela i czasu zakończenia.
- Drop na oblężeniach tylko wtedy, gdy zostałyby spełnione warunki na zdobycie reputacji. Inaczej nic nie ma, a wszystko rozgrywa się na znanych wszystkim warunkach.

Wybaczcie za ścianę tekstu. Taki mały pomysł Wink
No i Ironmana zawsze można sobie zrobić samemu, bez wchodzenie w interakcje z innymi graczami, ale nie widzę tego, żeby ktoś daleko zaszedł w pojedynkę na ekspedycjach czy kw Big Grin , szczególnie, że solo moby mają buffa.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Aceb: 02-12-2023 13:08.

02-12-2023 13:04 Aceb jest offline Szukaj postów użytkownika: Aceb Dodaj Aceb do Listy kontaktów
KanarkiKikkers
Lord


Data rejestracji: 18-02-2013
Postów: 483

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nowy serwer raczej nie powstanie bo BWTeam skupia się na sezonówkach.

Można by rozważyć niektóre zmiany w jakimś kolejny sezonie serwerów speed.
02-12-2023 15:31 KanarkiKikkers jest offline Szukaj postów użytkownika: KanarkiKikkers Dodaj KanarkiKikkers do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Misz-Masz » Pomysł na na nowy serwer - Ironman

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH