Aceb
Double Ace
Data rejestracji: 03-03-2007
Postów: 100
Klan: Gniazdo Gryfa Kraina: Moria
|
|
Pomysł na na nowy serwer - Ironman |
|
Cześć,
Pewnie nie jeden z was zdążył zauważyć, że ludzie w pewnych grach online lubią utrudniać sobie życie w celu stawiania przed sobą wyzwań, przez które gra ma być bardziej "satysfakcjonująca". Jednym z nich jest wyzwanie żelaznego człowieka (Ironman challenge) - który najczęściej i w mocno spłyconej formie zakłada, że interakcje z graczami poza PvP są nieistniejące - czyli brak handlu, aukcji, itp., korzystanie tylko z przedmiotów, które zdobyliśmy kompletnie sami.
Prawdopodobnie pomysł zginie w eterze jak nie jeden, ale mam 5 minut i czekam na pranie, to mogę się przed klawiaturą spocić
.
Założenia:
- Ustawienia
-> Serwer typu Moria (z uwagi na klejenie, chyba że kuźnia w necro zostałaby dostosowana)
-> Sezonowy, czas trwania ~360 dni (start przed świętami dla małego boosta? Kończyć po świętach to strata, więc bez sensu 1 stycznia - 26 grudnia powiedzmy)
-> Zamiast punktów EVO na restart, możliwość odpalenia tylko dla siebie Klątwy Bogów (na określony czas, zależny od miejsca w rankingu?)
Dodatkowo, można stworzyć pod serwer, na który trafią postacie po restarcie sezonu, gdyby byli tacy, co mają ochotę kontynuować. Koniec kolejnego sezonu dawałby tym graczom opcje nadpisania postaci starej, nową.
-> Do zbrojowni klanowej można wyłącznie wrzucić biżuterię z efektem umożliwiającym korzystanie z innych arkan (czyli brak szamanów, runików, archaicznych szczęścia, itd.)
-> Umieszczenie przedmiotu w zbrojowni klanowej usuwa właściciela. Przedmiot może zostać usunięty tylko przez lidera lub zastępce bezpowrotnie! Przedmiot znika.
-> W związku z powyższym wyłączenie możliwości poszerzenia zbrojowni, rozważyć można nawet zwężenie do 30-40 przedmiotów.
-> Zwiększenie dwukrotnie miejsca w prywatnych zbrojowniach (te za usługi też), wprowadzenie ekstra półek na sety (albo przynajmniej jakiś sort na danej półce)
-> Przedmioty za punkty skarbów, zawsze mają losowość 1 strefy, reszta pozostaje bez zmian
-> Zwiększenie dropa kamieni na wszystkich strefach (Moria)
-> Oblężenia między wampirami mają szansę na dodatkowy drop zależny od typu oblężenia, najwyższej strefy lub stref osoby zakładającej oblężenie i jej celu
- Oblężenia o surowce w zmienionej formie, zamiast rabować część zasobów, każdy gracz wbijając do oblężenia, wrzuca do puli swoje własne surowce, z obu stron. Ilość zainwestowanych surowców wpływa bezpośrednio na dropa: krew - jakość, pieniądze - ilość, ludzie - pref/suf. Strona przegrana również otrzymuje przedmioty, ale znacznie mniej, o gorszej jakości, z gorszą szansą na pref/suf, powiedzmy 50%. Jakaś część zainwestowanej surki wraca z puli do zwycięzców
- Strona, po której będzie 100% frekwencji, zyskuje nieznaczną dopałkę do powyższego. Obie strony mogą mieć tą dopałkę niezależnie od siebie, żeby nie było za łatwo to ustawić, to można wykorzystać mechanizmy antynajemnicze?
- Oblężenie o kwadrat generuje do 4 przedmiotów dla każdego uczestnika, o przymiotach zależnych od najwyższej strefy zakładającego lub jego celu (czyli za s1 najlepiej...), zwycięska strona ma szanse na lekko lepszą jakość przedmiotów. Oczywiście ma znaczenie, która strona zakłada i wygrała.
- Oblężenie na zadanie i oblężenie przeciwko wampirom mogą się toczyć równolegle, ale nie mogą mieć tego samego założyciela i czasu zakończenia.
- Drop na oblężeniach tylko wtedy, gdy zostałyby spełnione warunki na zdobycie reputacji. Inaczej nic nie ma, a wszystko rozgrywa się na znanych wszystkim warunkach.
Wybaczcie za ścianę tekstu. Taki mały pomysł
No i Ironmana zawsze można sobie zrobić samemu, bez wchodzenie w interakcje z innymi graczami, ale nie widzę tego, żeby ktoś daleko zaszedł w pojedynkę na ekspedycjach czy kw
, szczególnie, że solo moby mają buffa.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Aceb: 02-12-2023 13:08.
|
|