Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Fuzja przedmiotów pref + suf » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony Fuzja przedmiotów pref + suf 7 Ankieta - średnia ocena: 4,86
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
IDzer0
Newbie


Data rejestracji: 03-10-2020
Postów: 4
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Moria

Lamp Fuzja przedmiotów pref + suf Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie znalazłem niczego podobnego w bardziej aktualnych postach.

Zacznę od przypomnienia jak bardzo urosły ceny chociażby biżuterii na (jak mniemam) wszystkich serwerach.

Moja propozycja to wprowadzenie nowej mechaniki w łączeniu przedmiotów - próba fuzji przedmiotu tylko z prefiksem oraz przedmiotu tylko z sufiksem. Zwykłe ze zwykłymi, legendarne z legendarnymi.

Zasada działania:
Efektem łączenia jest nowa baza przedmiotu z osobnymi szansami na przeniesienie właściwości przedmiotów-dawców.
Mechanikę można ograniczyć do kilku prób dziennie, żeby nie zalać rynku.

Rozkład szans:
Tu głowiłem się dosyć długo, wyliczanie szansy poprzez dzielenie maksymalnej (ustaliłem 95%) przez odległość danej właściwości w tabeli, lecz im dalej tym dużo gorsze wyniki, które dawały z grubsza 0.25% szansy na zachowanie obu właściwości w przedmiocie z tych najwyżej w tabeli. To jest stanowczo za mało.
Dużo bardziej optymistycznym rozwiązaniem jest wzięcie właściwości ze środka tabeli, którym można przypisać 50% szansy na przeniesienie efektu, co przy dwóch efektach w środku tabeli daje realną szansę 25% na otrzymanie nowej bazy z sufiksem i prefiksem. Co dalej z właściwościami i szansami? Zwiększanie lub zmniejszanie szansy o 2% w zależności gdzie w tabeli znajduje się dana właściwość przedmiotu-dawcy.
Wzorem:
=((Ilość wszystkich właściwości w tabeli / 2 - miejsce właściwości przedmiotu-dawcy) * 2)%

Koszt:
Nanity + Mana tak samo jak normalne łączenie.
Kamienie przemiany + Kamienie dusz + ewentualnie reszta kamieni - można wprowadzić różne koszty w zależności od rzadkości właściwości.

Bez kosztu w postaci punktów ewolucji czy run - zbieranie ich jest wystarczająco trudne, tym bardziej dla nowego gracza.

Dwa przykłady na pierścionkach:
Czarny Pierścień + Bransoleta Łatwości.
Czarny prefiks jest 28 (ostatni) w tabeli - 22% na zachowanie (-14 x 2)%
Sufiks Łatwości jest 20 (ostatni) w tabeli - 30% na zachowanie (-10 x 2)%
Nowa baza = Sygnet

Tańczący (15) Sygnet + Pierścień Szczęścia (13)
48% na zachowanie prefiksu (-1 x 2)%
44% na zachowanie sufiksu (-3 x 2)%
Nowa baza = Bransoleta

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez IDzer0: 02-01-2024 17:56.

02-01-2024 17:51 IDzer0 jest offline Szukaj postów użytkownika: IDzer0 Dodaj IDzer0 do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ale czemu to ma właściwie służyć? Więcej endowych przedmiotów na rynku? Brak przedmiotów? Zawsze można kopiować i skleić co się chce, potem ulegendarnić i uepicznić.
02-01-2024 18:32 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
IDzer0
Newbie


Data rejestracji: 03-10-2020
Postów: 4
Rasa w grze: Władca Zwierząt
Kraina: Moria

Autor tematu Temat rozpoczęty przez IDzer0
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

No tak, można, niemniej jednak patrząc na rosnące ceny zwykłej biżuterii nowi gracze będą mieć spore problemy w budowaniu postaci.
Jaki jest problem gdy na rynku będzie nieco więcej endgame'owych przedmiotów?

Wyżej opisany system nie gwarantuje sukcesu przy łączeniu, wręcz przeciwnie, ponieważ wynikiem takiej fuzji jest nowa baza, która:
• Może nie zawierać ani prefiksu ani sufiksu
• Tylko prefiks
• Tylko sufiks
• Prefiks + sufiks

Im dalej (Edit: w prawo) od środka tabeli tym ciężej będzie uzyskać przedmiot posiadający obie właściwości.
Wytłumaczę na skrajnym przypadku:
Czarna Bransoleta (pref na końcu tabeli - 22%) + Pierścień Łatwości (też na końcu tabeli - 30%).
Wyniki:
Sygnet ~63.24%
Czarny Sygnet ~12.48%
Sygnet Łatwości ~18.97%
Czarny Sygnet Łatwości ~5.31%

Raczej uważam tą mechanikę jako "sink" do kamieni, niż coś co zapełni rynek endgame'owymi itemkami Pleased

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez IDzer0: 03-01-2024 16:26.

03-01-2024 13:55 IDzer0 jest offline Szukaj postów użytkownika: IDzer0 Dodaj IDzer0 do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Fuzja przedmiotów pref + suf

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH