Data rejestracji: 07-05-2012
Postów: 41
Kraina: Necropolia Skąd: Rio
Ekspedycje klanowe/nowa aktywność
Witam. Chcial bym zaproponowac administracji przemyślenie prowadzenia ekspedycji klanowej. Nie kosztowało by to duzo pracy gdyż można wziasc potwory ekspedycyjne które już mamy tylko pomnożyć ich życie x20 np. Obrażenia można by zostawic x4 lub x5 . Po zabiciu przez klan np białego smoka klanowego odkrywał by się czarny itd. Aby korzyści miały wszystkie osoby z klanu można wprowadzić stała ilość doświadczenia run czy zlota za zabicie potwora. Jeśli dzielili bys my np exp na ilość członków na expie wprowadziło by to odłamy w klanie gdyż najmocniejszym graczom oplacalo by się chodzic w małych składach a graczy z małym poziomem byli by pomijani. Uważam to za bardzo dobry pomysł i proszę napiszcie co reszta o tym sądzi...
Ekspedycje klanowa tak jak każda inna można raz dziennie stawiać przez lidera lub zastępcę.
z pozdrowieniami Grzsiek
__________________ r1,r8-szmocu
jabko upoważnieni do upowania i licytowania w moim imieniu
1-50) - brak minimum
<50-100) - min 5
<100-500) - 20
<500-1k) - 50
<1k-5k) - 100
<5k-10k) - 500
<10k-50k) - 1k
<50k-100k) - 5k
<100k-500k) - 10k
<500k-.. ) - 50k
Data rejestracji: 24-10-2018
Postów: 90
Kraina: Necropolia; Necropolia II
Danie wszystkim takich samych nagród np w postaci doświadczenia spowoduje że albo duży nic nie dostanie bo to będę śmieszne wartości np 500 doświadczenia. Albo mali dostaną dużego kopa jak 50 poziom dostanie xx kk PR.
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
Pomysł dobry tylko ekspedycje klanowe juz mamy... a gra dąży do min-maxowania to sie robi wszystko w duetach zamiast "klanowo". Te moby nie są zaprojektowane pod takie mnożniki. To by wyglądało tak że mob jest wyssany do 0 i ubijany przez 10 rund, albo nokautuje cały klan w 1 runde, albo zostaję zabity w 1 runde, innych scenariuszy tutaj nie ma.
Sama aktywność co ma tez dawać, więcej expa? Tam nic więcej nie ma, 500, 600, 700lvle gra wygląda tak samo.