Krysti@no
Viking
Data rejestracji: 21-10-2006
Postów: 598
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
Wielkie graty.
__________________ obecnie r13 - Zshifuarimota
kiedyś adamuss
|
|
12-11-2006 19:18 |
|
|
holgin
Lord
Data rejestracji: 24-08-2006
Postów: 281
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
wielkie gratki. pytanie teraz ile pr za to zadanie?
__________________ Reflink
|
|
12-11-2006 19:31 |
|
|
kaskor
Lord
Data rejestracji: 24-08-2006
Postów: 334
Kraina: Necropolia
|
|
Szacunek - bezapelacyjnie.
__________________ Kupilem cos do Ciebie? Napisz mi na PW w grze - kliknij ponizej.
|
|
12-11-2006 19:55 |
|
|
Diabolinek
Lord
Data rejestracji: 17-08-2006
Postów: 484
Klan: B.H.V
|
|
No to pochwal się jakim tam ich sprzętem powaliłeś
I ile pktów zdobyłeś?
Gratulację, gratulację i gratulację
__________________ Przez ostatni czas jestem nieszczęśliwy
|
|
12-11-2006 20:27 |
|
|
el_imperatorro
Lord
Data rejestracji: 14-09-2006
Postów: 456
Klan: Lux ex Tenebris Skąd: wielkopolska
|
|
a czym do niego klapałeś??
strzelba?? miotacz?? może coś białego??
jak skopac tego skur*******??
__________________
ID 12212
TMOD WYCENY, WSZELKIE WĄTPLIWOŚCI, ZAŻALENIA ITD. - NA PW
|
|
12-11-2006 20:28 |
|
|
Lunarka
Ex S-Modka
Data rejestracji: 13-08-2006
Postów: 647
Klan: [Luna] Rasa w grze: Ssak Skąd: Piekary Śląskie
|
|
|
12-11-2006 21:57 |
|
|
Diabolinek
Lord
Data rejestracji: 17-08-2006
Postów: 484
Klan: B.H.V
|
|
Dobra to była Doskonała Strzelba, rozumiem że potem był Mściwy Set, a potem chyba spodnie nocy
Co jeszcze?
__________________ Przez ostatni czas jestem nieszczęśliwy
|
|
12-11-2006 22:07 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
Autor tematu
|
|
Nie ma kurtek nocy. Diabolinek i Przemus: nie trafiliście
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
12-11-2006 22:15 |
|
|
Szhalazar
Member
Data rejestracji: 26-09-2006
Postów: 44
|
|
|
12-11-2006 23:07 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
Autor tematu
|
|
|
12-11-2006 23:12 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
Autor tematu
|
|
|
12-11-2006 23:21 |
|
|
oro
Member
Data rejestracji: 04-08-2006
Postów: 43
Skąd: gliwice
|
|
duzo obrony trzeba bylo miec
to jest podpowiedz...
arius
__________________ moj nick w grze : NAZO
beat or lose.
|
|
12-11-2006 23:26 |
|
|
Zybek88
Emperor
Data rejestracji: 20-09-2006
Postów: 1.410
Klan: DaTe / Nightmare Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Dz-wo/Olsztyn/Gdańsk
|
|
Arius
nie daj się namawiać... wklejnij całą walkę ;D
__________________
R3 - Zybek [exZaskakiwka/exNiespodziewajka]
|
|
12-11-2006 23:27 |
|
|
DariuszZ
Triple Ace
Data rejestracji: 16-08-2006
Postów: 177
Klan: PhOeNix Skąd: Sokołów Podlaski
|
|
Runiczy set + msciwy + doskonala strzelba
__________________
|
|
12-11-2006 23:35 |
|
|
oro
Member
Data rejestracji: 04-08-2006
Postów: 43
Skąd: gliwice
|
|
no dokladnie
__________________ moj nick w grze : NAZO
beat or lose.
|
|
12-11-2006 23:37 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
Autor tematu
|
|
To przykład pechowej walki
NYARLETH vs WILCZY KRÓL
Nyarleth (*) (@) Wilczy Król (*) (@)
Wilcza Straż
=== RUNDA 1 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 8 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 13 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 4 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 2 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilcza Straż zadaje cios krytyczny z broni Zwinna Kosa Bólu, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 104 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 40 PKT ŻYCIA.
Nyarleth (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Strzelba, Wilcza Straż zostaje zraniony za 224 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż kończy swoje nie-życie na polu walki.
Nyarleth (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Strzelba, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 182 PKT ŻYCIA.
Cudowna siła sprawia, że Nyarleth (*) (@) odzyskuje 9 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 2 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 14 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 10 PKT ŻYCIA.
Nyarleth (*) (@) kończy swoje nie-życie na polu walki.
WYNIK STARCIA
Nyarleth (*) (@) 0 / 180 Wilcza Straż 0 / 215
Wilczy Król (*) (@) 136 / 318
Gdyby nie ten krytyk
NYARLETH vs WILCZY KRÓL
Nyarleth (*) (@) Wilczy Król (*) (@)
Wilcza Straż
=== RUNDA 1 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 2 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 5 PKT ŻYCIA.
Nyarleth (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Strzelba, Wilcza Straż zostaje zraniony za 108 PKT ŻYCIA.
Nyarleth (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Strzelba, Wilcza Straż zostaje zraniony za 174 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż kończy swoje nie-życie na polu walki.
=== RUNDA 2 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Nyarleth (*) (@) atakuje bronią Doskonała Strzelba, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 15 PKT ŻYCIA.
Nyarleth (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Strzelba, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 56 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 3 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Nyarleth (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Strzelba, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 100 PKT ŻYCIA.
Nyarleth (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Strzelba, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 46 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 4 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Nyarleth (*) (@) atakuje bronią Doskonała Strzelba, Wilczy Król (*) (@) unika ciosu.
Nyarleth (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Strzelba, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 24 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 5 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, Nyarleth (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Nyarleth (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Strzelba, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 68 PKT ŻYCIA.
Nyarleth (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Doskonała Strzelba, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 160 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) kończy swoje nie-życie na polu walki.
WYNIK STARCIA
Nyarleth (*) (@) 131 / 180 Wilcza Straż 0 / 211
Wilczy Król (*) (@) 0 / 316
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Arius: 13-11-2006 04:43.
|
|
13-11-2006 04:43 |
|
|
TUROK
Viking
Data rejestracji: 10-08-2006
Postów: 537
Klan: PhOeNix Kraina: Necropolia Skąd: Polska
|
|
Ja go położyłem Miotaczem Płomieni bez użycia mściwego seta
TUROK vs WILCZY KRÓL
TUROK (*) (@) Wilczy Król (*) (@)
Wilcza Straż
=== RUNDA 1 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 2 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 20 PKT ŻYCIA.
TUROK (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Miotacz płomieni, Wilcza Straż zostaje zraniony za 32 PKT ŻYCIA.
Cudowna siła sprawia, że Wilcza Straż odzyskuje 6 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 2 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 2 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
TUROK (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Miotacz płomieni, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 60 PKT ŻYCIA.
Cudowna siła sprawia, że Wilcza Straż odzyskuje 6 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 3 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 16 PKT ŻYCIA.
TUROK (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Miotacz płomieni, Wilcza Straż zostaje zraniony za 68 PKT ŻYCIA.
Cudowna siła sprawia, że Wilcza Straż odzyskuje 6 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 4 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 12 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
TUROK (*) (@) atakuje bronią Miotacz płomieni, Wilczy Król (*) (@) unika ciosu.
Cudowna siła sprawia, że Wilcza Straż odzyskuje 6 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 5 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 2 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 15 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
TUROK (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Miotacz płomieni, Wilcza Straż zostaje zraniony za 100 PKT ŻYCIA.
Cudowna siła sprawia, że Wilcza Straż odzyskuje 6 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 6 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) unika ciosu.
TUROK (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Miotacz płomieni, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 94 PKT ŻYCIA.
Cudowna siła sprawia, że Wilcza Straż odzyskuje 6 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 7 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 13 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 22 PKT ŻYCIA.
TUROK (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Miotacz płomieni, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 44 PKT ŻYCIA.
Cudowna siła sprawia, że Wilcza Straż odzyskuje 6 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 8 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż atakuje bronią Zwinna Kosa Bólu, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
TUROK (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Miotacz płomieni, Wilcza Straż zostaje zraniony za 48 PKT ŻYCIA.
Wilcza Straż kończy swoje nie-życie na polu walki.
=== RUNDA 9 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
TUROK (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Miotacz płomieni, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 40 PKT ŻYCIA.
=== RUNDA 10 ===
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Doskonała Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) unika ciosu.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) atakuje bronią Dobra Zwinna Pięść Niebios, TUROK (*) (@) zostaje zraniony za 1 PKT ŻYCIA.
TUROK (*) (@) zadaje cios krytyczny z broni Miotacz płomieni, Wilczy Król (*) (@) zostaje zraniony za 96 PKT ŻYCIA.
Wilczy Król (*) (@) kończy swoje nie-życie na polu walki.
WYNIK STARCIA
TUROK (*) (@) 11 / 206 Wilcza Straż 0 / 204
Wilczy Król (*) (@) 0 / 318
Lufa karabinu spoczywającego w Twych dłoniach rozgrzana była do czerwoności. Urywany oddech wydobywał się z piersi. Każdą serię strzałów okupowałeś kolejną szramą zostawioną przez Wilcze pazury na Twej piersi. Właśnie udało Ci się uniknąć kolejnej serii ciosów. Seria strzałów, jak wiele poprzednich, zostawiła krwawy ślad na wilczym futrze. Jednak tym razem nie nastąpiła berserkerska szarża. Kolos powoli odwrócił głowę w Twoim kierunku, jego oczy przepełniało niedowierzanie. Kolejne Wilcze kości dołączyły do tak wielu na dnie Jeziora Przeznaczenia.
|
|
13-11-2006 14:15 |
|
|
Fruti2
Double Ace
Data rejestracji: 15-10-2006
Postów: 125
Klan: need clan :) Kraina: Necropolia II
|
|
Lufa karabinu spoczywającego w Twych dłoniach rozgrzana była do czerwoności. Urywany oddech wydobywał się z piersi. Każdą serię strzałów okupowałeś kolejną szramą zostawioną przez Wilcze pazury na Twej piersi. Właśnie udało Ci się uniknąć kolejnej serii ciosów. Seria strzałów, jak wiele poprzednich, zostawiła krwawy ślad na wilczym futrze. Jednak tym razem nie nastąpiłaberserkerska szarża. Kolos powoli odwrócił głowę w Twoim kierunku, jego oczy przepełniało niedowierzanie. Kolejne Wilcze kości dołączyły do tak wielu na dnie Jeziora Przeznaczenia
mały błąd
__________________ W razie wygranej licytacji pisac na PW
|
|
13-11-2006 14:35 |
|
|
Sorion
Viking
Data rejestracji: 21-09-2006
Postów: 623
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Mroczne i tajemnicze lasy Beskidów
|
|
luuuudzie!!!! po ile żeś cie mieli obrony!!!!!!
__________________ Oby twój Miecz nigdy się nie złamał
Oby twa Zbroja nigdy nie zardzewiała
Oby Trzy Księżyce były przewodnikiem twej Magii
Oby Smoki wieczne latały w twych Snach...
|
|
13-11-2006 15:05 |
|
|
GrafAir
Ex-Team
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.772
Kraina: Moria Skąd: mam to wiedzieć?
|
|
Przecież królz tego co pamietam ma ok. 30 siły, chyba nie ma nic do DMG, więc po ile może zadawać 40dmg? A 80 obrony to nie problem pożyczyć.
__________________ Wygląd gry Scenariusze/Opisy Sala Trofeum R9 - bywa, że tu bywam
Nie piszcie do mnie nieragulaminowych PW: NIE MAM CZASU BY ODPOWIEDZIEĆ
GrafAir GraFair
|
|
16-11-2006 22:49 |
|
|
Kubus_Puchatek
Emperor
Data rejestracji: 14-08-2006
Postów: 1.409
Kraina: Moria III
|
|
z info od osób próbujących zaliczyć zadanie wiem że 130 może być za mało, ale jak pisał przedmówca moge się mylic i 80 starczy
|
|
17-11-2006 01:32 |
|
|
TUROK
Viking
Data rejestracji: 10-08-2006
Postów: 537
Klan: PhOeNix Kraina: Necropolia Skąd: Polska
|
|
Ja w tej walce miałem 142 obrony
|
|
17-11-2006 03:08 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
Autor tematu
|
|
NA poczatku mialem 110.
I w 2 walkach bylem o wlos o wygranie (gdyby nie ten krytyk za 104hp) to by padli.
Potem przeskoczylem na okolo 132 i przy pierwszym podejsciu ich odstrzelilem.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
17-11-2006 06:09 |
|
|
GrafAir
Ex-Team
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.772
Kraina: Moria Skąd: mam to wiedzieć?
|
|
NO fakt na gwardziste 80 może i mało,ale na króla chyba by starczyło.
Ps. Co do tych ciosów za 1, wydajemi się, że prawie zawszze trafiając zadaje sie min 1 dmg. Ale prawie bo raz słyszałem o zerze, ale nie było dowodu (?).
__________________ Wygląd gry Scenariusze/Opisy Sala Trofeum R9 - bywa, że tu bywam
Nie piszcie do mnie nieragulaminowych PW: NIE MAM CZASU BY ODPOWIEDZIEĆ
GrafAir GraFair
|
|
17-11-2006 11:15 |
|
|
|