Propozycja zmian w wersjii 1.0 |
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
|
|
Propozycja zmian w wersjii 1.0 |
|
Tak jak w temacie, chciałbym podać kilka zmian/ulepszeń jakie mogłyby wejść w wersii 1.0. Zacznę od tych najbardziej ekstremalnych:
Nowe Rasy: Strażnik
"Kiedy chińscy naukowcy stworzyli ssaki, rozpadający się rząd USA musiał przedstawić jakąś kontrę. Tak więc tuż przet wybuchem III Wojny Światowej powołano rasę Strażników. Byli "lepsi" od swoich pobratymców, więc szybko zaczęli dominować w każdym klanie."
Arkana- Wypaczanie Rzeczywistości:
Sokole Oko 15(20)pkt krwi zwiększa spostrzegawczość o 1
Spaczenie wymiaru 30 pkt krwizwiększa szczęście o 1
Premia rasowa : szczęście +5, koszty treningu statów obniżone o 5(10)%
Czarnoksiężnik
"Rasa ta powstała w drodze do stworzenia wampira idealnego. Czarnoksiężnicy podobno umieją odebrać życie jednym słowem."
Arkana- Czarnoksięstwo:
Wyssanie Życia 20 pkt krwi na początku rundy kradnie 1+ 2(3)/4 HP na poziom wrogowi
Potępienie 20(30)pkt krwi każdym trafieniem krytycznym z broni kradniesz 2+ 3(4)/4 na poziom HP wrogowi
Premia rasowa: PKT krwi +20%
Potępieniec
"Potępieńcy to dusze, które wydostały się z piekła. Ich moce osłabiają wrogów, których potem dopadają i niszczą."
Arkana- Przekleństwa:
Osłabienie 30 pkt krwi zmniejsza siłę i odporność wroga o 1
Przekleństwo 30 pkt krwi zmniejsza zręczność i spostrzegawczość wroga o 1.
Premia rasowa: pkt życia +10%, +X l krwi na godzinę, gdzie x wynosi lvl postaci/2 zaokrąglając w górę
"Raczej napewno" te rasy nie wejdą do gry, wiec kolejna moja propozycja dotycząca kilku budynkow do 2 strefy:
Kiedy atak na nas się nie uda pisze coś takiego: "[...]pierwsza salwa snajperów[...]" więc mógłby wejść budynek
Stanowiska snajperskie
Stanowiska snajperskie zwiększają Twoje możliwości obronne
Efekt: zabija 1 agenta ochrony przeciwnika, +3 do spostrzegawczości w obronie przed zasadzką' koszt do ustalenia
i żeby atakujący też mieli jakieś szanse
Gildia zabójców
Wróg ma niewygodną ochronę? Za pomoc w praniu ich brudnych interesów, zabójcy oferują Ci swoje skromne usługi
Efekt: zabija 1 policjanta przeciwnika, +3 do wpływów w ataku
Zapraszam więc do dyskusji o nowych zmianach
EDIT: Zeedytowałem trochę rasy.
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Xantor: 06-01-2007 20:54.
|
|
08-12-2006 22:02 |
|
|
Rumbler
Triple Ace
Data rejestracji: 30-09-2006
Postów: 189
Klan: O_o Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Wrocek
|
|
A mi sie nie podobaja. Straznik jest o wiele za dobry, a pozostale 2 jakos mi nie pasuju.
Jesli chodzi o snajperow i zabójców, to nie wiem jak to chcesz zrobic, bo udział policjantów i agentów ochrony polega tylko i wylacznie na tym, ze masz wiecej hp i spostrzegawczosc/wplywy, wiec nie wiem co mialo by zrobic to "zabicie agenta"? Odebranie tych bonusow, czy jak?
__________________
|
|
08-12-2006 22:09 |
|
|
jaworski
Triple Ace
Data rejestracji: 08-10-2006
Postów: 226
Rasa w grze: Kultysta Skąd: KRAKÓW
|
|
NO FAJNIE ... tylko proponuje od 1 strefy to wprowadzic.
rownosc dla kazdego
__________________ www.vampirefro.prv.pl
TYM JESTEŚ, CZYM JA BYŁEM...
TYM BĘDZIESZ, CZYM JA JESTEM...
|
|
08-12-2006 22:10 |
|
|
Mnil777
Zbanowany
Data rejestracji: 02-11-2006
Postów: 23
Klan: Monastyr Rasa w grze: Kultysta Skąd: Gralewo
|
|
no wiadomo postacię trzeba dopracować i wogule brakuję tu ręki adminów!
__________________ nick w grze Mnil
id 11644
Kupię spodnie handlarza broni!
Kupię też mściwy amulet z sufixem lub prefixem, a także dobrą rogatą obręcz (***) dam mnóstwo pr i świetne itemy!!!!
|
|
08-12-2006 22:12 |
|
|
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
Autor tematu
|
|
"Jesli chodzi o snajperow i zabójców, to nie wiem jak to chcesz zrobic, bo udział policjantów i agentów ochrony polega tylko i wylacznie na tym, ze masz wiecej hp i spostrzegawczosc/wplywy, wiec nie wiem co mialo by zrobic to "zabicie agenta"? Odebranie tych bonusow, czy jak?"
To znaczyłoby, że np stanowisko snajperskie poziomu 1 zniżałoby atakującemu wrogowi poziom agencjii ochrony o 1 do końca walki, tak samo gildia zabójców
Co do strażnika, też uważam że to byłoby przegięcie, ale co powiedzielibyście np. na to, żeby mogł walczyć 1 bronią dwuręczną białą i 1 bronią jednoręczną?
PS. Mnil777- thx za uznanie
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Xantor: 08-12-2006 22:16.
|
|
08-12-2006 22:15 |
|
|
|
fajny pomysł ale nowe rasy szybko by dogoniły te stare zwłaszcza Straznik
wolął bym żeby stare mogł zmutować w nowe każdy by miał 4 arkany i było by w czym wybierac przy rozdawaniu pkt krwi ...
kazdy by mógł zmutować przy danej liczbie pkt rozwoju(oczywiscie zapłaciż za mutacje) albo krwi,ludzi,pieniedzy wtedy kazdy by miał szanse ...
nom czekajmy na odpowiedz adminów może im się spodoba ...
__________________ jak by co to pisać na BW
|
|
09-12-2006 01:03 |
|
|
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
Autor tematu
|
|
To też byłby dobry pomysł, jeżeli wprowadzonoby klasy "prestiżowe", lecz w talim wypadku Trzebaby zwiększyć możliwości bojowe Czarnoksiężnika i Potępieńca, a co do mutacji to mógłby być do tego quest np. w 3 strefie.
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
|
|
09-12-2006 07:39 |
|
|
Sumi
Lord
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 480
Klan: LigaTemidy [Szefowa :P] Skąd: Z daleka.
|
|
A wpadłeś na to, że przygotowywanie wersji 1.0 to kupa roboty, która ma miejsce już od dawna? Takie pomysły nie są do wdrożenia od tak, klasnąć i wytrzasnąć.
Ale może wersja 2.0 będzie potencjalną do takich nowości.
__________________
-- - --- - -- - --- - --
Back to business.
-- - --
ID:14353
|
|
09-12-2006 09:08 |
|
|
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
Autor tematu
|
|
Wiem, że wersia 1.0 tworzona jest od dawna, więc napisałem tam, że te pomysły "prawie napewno" nie wejdą do gry(przynajmniej w wersji 1.0).
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
|
|
09-12-2006 09:30 |
|
|
Sumi
Lord
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 480
Klan: LigaTemidy [Szefowa :P] Skąd: Z daleka.
|
|
No, to trochę się pospieszyłeś z tymi sugestiami.
__________________
-- - --- - -- - --- - --
Back to business.
-- - --
ID:14353
|
|
09-12-2006 09:40 |
|
|
Mnil7
Zbanowany
Data rejestracji: 09-12-2006
Postów: 96
Klan: X-WORLD Monsters Rasa w grze: Kultysta Skąd: Gralewo
|
|
napewno przydaBy by si nowe rasy itp!
__________________ Nick w grze:Mnil
id:11644
Sprzedam Kolczuge Kobry!
Mam na zbyciu też!!!!!!!!Dobry demoniczny nóż zwinności!!!!!!!!
|
|
09-12-2006 13:37 |
|
|
stefan7
Emperor
Data rejestracji: 03-11-2006
Postów: 1.315
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
musze przyznac ze te rasy to dobry pomysł......moze kiedys wejdą do gry
__________________ R18 : PanWampir
|
|
09-12-2006 14:12 |
|
|
Zybek88
Emperor
Data rejestracji: 20-09-2006
Postów: 1.410
Klan: DaTe / Nightmare Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Dz-wo/Olsztyn/Gdańsk
|
|
jeżeli chodzi o wersję 1.0 w Necropolii to rasy moim zdaniem odpadają, bo jeżeli ktoś już gra np. WZ lub Kultystą i chce zmienić rasę to co ma robić? Grać od początku? Pomysł z rasami jest dobry, aczkolwiek na 2 serwer. Na 1 przydałyby się jakieś nowe budynki lub przedmioty. W każdym bądź razie coś, żeby nie trzeba było zaczynać grać od nowa, żeby to zdobyć
__________________
R3 - Zybek [exZaskakiwka/exNiespodziewajka]
|
|
09-12-2006 14:16 |
|
|
Master1024
Viking
Data rejestracji: 06-12-2006
Postów: 616
Klan: MIDIAN Kraina: Necropolia
|
|
To z tym bonusem u Strażników (możliwość używania dwóch broni dwuręcznych w jednej ręce) mi nie odpowiada. Moim zdaniem to powinno zależeć od siły, gdy np. Maczuga wymaga 25 pkt siły, to żeby ją walczyć w jednej ręce, potrzebne by było 50 pkt siły. Takie wyjście jest chyba optymalniejsze (oczywiście powinno tyczyć się wszystkich gatunków).
__________________ PuppyLuv.
|
|
09-12-2006 14:39 |
|
|
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
Autor tematu
|
|
Zybek: Te klasy mogłyby być klasami prestiżowymi, jedną wybierałoby się po ukończeniu questa np. w 3 strefie
Inny bonus Strażnika: Przyrost PKT doświadczenia +5(10)%
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
|
|
09-12-2006 14:52 |
|
|
Zybek88
Emperor
Data rejestracji: 20-09-2006
Postów: 1.410
Klan: DaTe / Nightmare Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Dz-wo/Olsztyn/Gdańsk
|
|
no ten bonus z expem to już przesadzony, każdy by wybierał tą rasę i brak byłoby różnorodności
__________________
R3 - Zybek [exZaskakiwka/exNiespodziewajka]
|
|
09-12-2006 14:54 |
|
|
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
Autor tematu
|
|
No, ja gram ssakiem, a wybrałbym czarnoksiężnika(te dodatkowe pkt krwi...)
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
|
|
09-12-2006 17:35 |
|
|
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
Autor tematu
|
|
Prosiłbym o wyjaśnienie przegięcia nowych ras(strażnik może rzeczywiście lekko jest dopakowany). Czy chodzi o bonusy rasowe, czy arkana?
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
|
|
09-12-2006 19:11 |
|
|
phyrexii
Lord
Data rejestracji: 16-08-2006
Postów: 254
|
|
Nowe rasy chyba niepowinny dojsc bylo by to nie uczciwe w stosunku do graczy ktorzy zaczeli gre xxx dni temu. Chyba ze administracja planuje reset serwera w co watpie.
|
|
09-12-2006 19:15 |
|
|
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
Autor tematu
|
|
Ale te nowe rasy mogłyby być rasami prestiżowymi
"Te klasy mogłyby być klasami prestiżowymi, jedną wybierałoby się po ukończeniu questa np. w 3 strefie"
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
|
|
09-12-2006 19:17 |
|
|
Sotek
Lord
Data rejestracji: 02-10-2006
Postów: 398
Klan: VoLE Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Wrocław
|
|
Rasy prestiżowe to świetny pomysł. Strażnik jest przegięty, a ten ostatni za słaby. Ale trzeba albo zrobić nowe rasy, albo stare jakoś ulepszyć. Robią się nudne.
|
|
09-12-2006 21:05 |
|
|
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
Autor tematu
|
|
Więc przegięcie strażnika wg mnie jest tylko w wypaczeniu wymiaru(1 pkt szczęścia), a potępieniec jest dobry do atk i oblężen. Sotek miałbyś wreszcie rasę dla rewolwerowca(kultysta/strażnik
)
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
|
|
09-12-2006 21:12 |
|
|
Sotek
Lord
Data rejestracji: 02-10-2006
Postów: 398
Klan: VoLE Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Wrocław
|
|
przegięcie to tylko ta walka 2 brońmi 2H. arkana fajne. Dobre pomysły. Trochę je zmienić i było by super. Ale strażnik powinien nie mieć szczęścia w arkanach [jak można zwiększyć sobie szczęście?]. Raczej coś takiego
sokole oko
10[15] punktów krwi + 1 spostrzegawczości
wrodzona odporność
10[15] punktów krwi + 1 odporności
Premia rasowa: szczęście + 5; punkty krwi + 10%
Ewentualnie zamiast odporności + do zwinności
|
|
09-12-2006 21:22 |
|
|
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
Autor tematu
|
|
Jest już skóra bestii która daje +1 odporności, więc może coś takiego:
Smocze oko 10 pkt krwi zwiększa szansę na krytyka o 1%
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
|
|
09-12-2006 21:52 |
|
|
Horn
Triple Ace
Data rejestracji: 19-08-2006
Postów: 157
Klan: B.K. Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II Skąd: Poznań
|
|
cytat: |
Sotek napisał(a)
wrodzona odporność
10[15] punktów krwi + 1 odporności
Ewentualnie zamiast odporności + do zwinności |
Istnieją już arkana dodające do odporności - kosztująca 20 punktów krwii Skóra Bestii Władcy Zwierząt.
Co by się przydało to na pewno rasa arkanami zwiększającymi spostrzegawczość, a co za tym idzie i sety dodające te arkana (pielgrzymka spostrzegawczości to katorga...)
Wzorując się na Maskaradzie spróbuję zaproponować jakiś odpowiednik Assamity:
Syn Pustyni:
Tajemnicza rasa wampirów z bliskiego wschodu, ponoć od wieków tocząca boje z setytami. Specjalizują się w skrytobójczych atakach z wykorzystaniem trucizn.
-Oko Sępa - zwiększa spostrzegawczość postaci - koszt 20 pkt krwi
-Zatruta Krew - obniża odporność przeciwnika - koszt 25 pkt krwi
Szczęści: 0, Pkt Życia +10%, Pkt krwi +10%
Co do kosztu Zatrutej krwii to nie uważam go za wygórowany, ani za zbyt niski. Wzorowałem się Ssakiem wysysającym/blokującym arkana. Jest to tylko blokada/osłabienie, a nie wyssanie wzmacniające użytkownika, ale jednocześnie jego użycie czy to w zasadzce, czy oblężeniu jest zawsze efektywne (bo arkan ktoś może nie używać, a odporność ma raczej zawsze, a jak nie to i tak zejdzie poniżej 0).
Arkana na pozostałe cechy: wygląd, wiedza, inteligencja nie miały by zastosowania poza wyprawami więc tworzenie specjalnych ras dla nich jest raczej bezpodstawne. Czekam na ocenę Adminów.
__________________
Alkohol pity z umiarem nie szkodzi w żadnej ilości ;-) .
|
|
09-12-2006 22:42 |
|
|
Sandos
Lord
Data rejestracji: 31-08-2006
Postów: 369
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VIII Skąd: Racibórz
|
|
masz głowę pełną pomysłów(podobne jak my-matthews ja(Sandos))
A co do nowych ras i budynków to zaje(ehem ehem) superowe pomysły
__________________ Życia nie sprzedaż ani nie kupisz. A i tak każda sekunda zbliża cię do śmierci.
|
|
09-12-2006 23:05 |
|
|
Sotek
Lord
Data rejestracji: 02-10-2006
Postów: 398
Klan: VoLE Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Wrocław
|
|
|
09-12-2006 23:15 |
|
|
|