Go to the Main Page Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Porady » R2/R5/R9/R13/R15 Bonusy setowe [Morie] » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Pages (3): [1] 2 3 next » Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Bonusy setowe [Morie] 35 Votes - Average Rating: 8.9135 Votes - Average Rating: 8.9135 Votes - Average Rating: 8.9135 Votes - Average Rating: 8.91
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
cieplyj
Viking


images/avatars/avatar-9986.jpg

Registration Date: 04-03-2007
Posts: 605
Kraina: Moria

Bonusy setowe [Morie] Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Biżuteria:

Archaiczny:
(+0)=INTELIGENCJA +8, WIEDZA +8
(+1)=INTELIGENCJA +9, WIEDZA +9
(+2)=INTELIGENCJA +9, WIEDZA +9
(+3)=INTELIGENCJA +11, WIEDZA +11
(+4)=INTELIGENCJA +12, WIEDZA +12, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(+5)=INTELIGENCJA +13, WIEDZA +13, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DB+5)=INTELIGENCJA +21, WIEDZA +21, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DS+1)=INTELIGENCJA +26, WIEDZA +26, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DS+2)=INTELIGENCJA +28, WIEDZA +28, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DS+3)=INTELIGENCJA +30, WIEDZA +30, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DS+5)=INTELIGENCJA +38, WIEDZA +38, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy

Czarny:
(+0)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 10 %, unik +6 %
(+1)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 8 %, unik +10 %
(+2)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 7 %, unik +14 %
(+3)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 5 %, unik +18 %
(+4)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 4 %, unik +22 %
(+5)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 2 %, unik +26 %
(DB+0)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, wymagania atrybutów postaci obniżone o 1 %, unik +22 %
(DB+1)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +18 %
(DB+2)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +14 %
(DB+3)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +10 %
(DB+4)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DB+5)=obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci, unik +2 %
(DS+0)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci, unik -2 %
(DS+1)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci, unik -6 %
(DS+5)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 4, obrona postaci zwiększona o 3 na każde 4 poziomy postaci, unik -22 %


Diamentowy:
(+2)=CHARYZMA +11, WPŁYWY +11,INTELIGENCJA +6, WIEDZA +6, obrażenia wszystkich broni +6,
(+4)=CHARYZMA +14, WPŁYWY +14, INTELIGENCJA +8, WIEDZA +8, obrażenia wszystkich broni +7
(+5)=CHARYZMA +16, WPŁYWY +16, INTELIGENCJA +9, WIEDZA +9, obrażenia wszystkich broni +7
(DB+1)=CHARYZMA +20, WPŁYWY +20, INTELIGENCJA +11, WIEDZA +11, obrażenia wszystkich broni +8
(DB+2)=CHARYZMA +21, WPŁYWY +21, INTELIGENCJA +12, WIEDZA +12, obrażenia wszystkich broni +9
(DB+3)=CHARYZMA +22, WPŁYWY +22, INTELIGENCJA +14, WIEDZA +14, obrażenia wszystkich broni +9
(DB+4)=CHARYZMA +23, WPŁYWY +23, INTELIGENCJA +16, WIEDZA +16, obrażenia wszystkich broni +10
(DB+5)=CHARYZMA +25, WPŁYWY +25, INTELIGENCJA +18, WIEDZA +18, obrażenia wszystkich broni +10
(DS+0)=CHARYZMA +28, WPŁYWY +28, INTELIGENCJA +21, WIEDZA +21, obrażenia wszystkich broni +11
(DS+1)=CHARYZMA +30, WPŁYWY +30, INTELIGENCJA +23, WIEDZA +23, obrażenia wszystkich broni +11
(DS+2)=CHARYZMA +32, WPŁYWY +32, INTELIGENCJA +25, WIEDZA +25, obrażenia wszystkich broni +12
(DS+3)=CHARYZMA +34, WPŁYWY +34, INTELIGENCJA +28, WIEDZA +28, obrażenia wszystkich broni +13
(DS+4)=CHARYZMA +37, WPŁYWY +37, INTELIGENCJA +30, WIEDZA +30, obrażenia wszystkich broni +13
(DS+5)=CHARYZMA +42, WPŁYWY +42, INTELIGENCJA +34, WIEDZA +34, obrażenia wszystkich broni +14

Dystyngowany:
(+2)=CHARYZMA +11
(+3)=CHARYZMA +13

Elastyczny:
(0)=ZWINNOŚĆ +4
(+1)=ZWINNOŚĆ +5
(+2)=ZWINNOŚĆ +6
(+3)=ZWINNOŚĆ +8
(+4)=ZWINNOŚĆ +9, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(+5)=ZWINNOŚĆ +11, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DB+0)=ZWINNOŚĆ +13, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżkii

Gwiezdny:
(+0)=PKT ŻYCIA +5%
(+1)=PKT ŻYCIA +6%
(+3)=PKT ŻYCIA +9%
(+4)=PKT ŻYCIA +10%, Pozwala używać arkana Krew Życia
(+5)=PKT ŻYCIA +11 %, Pozwala używać arkana Krew Życia
(DB+0)=PKT ŻYCIA +12 %, Pozwala używać arkana Krew Życia

Hipnotyczny:
(+3)=CHARYZMA +16, WPŁYWY +16
(+4)=CHARYZMA +18, WPŁYWY +18, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli

Jastrzębi:
(+0)=unik +30 %
(+1)=unik +26 %
(+2)=unik +22 %
(+3)=unik +18 %
(+4)=unik +14 %
(+5)=unik +10 %
(DB+0)=unik +6 %
(DB+1)=unik +6 %
(DB+2)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DB+3)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DB+4)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DB+5)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DS+0)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DS+1)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DS+2)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DS+3)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DS+5)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 3 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %

Kardynalski:
(+0)=INTELIGENCJA +3
(+4)=INTELIGENCJA +5,Pozwala używać arkana Cisza Krwi
(DB+2)=NTELIGENCJA +7, Pozwala używać arkana Cisza Krwi
(DB+3)=NTELIGENCJA +8, Pozwala używać arkana Cisza Krwi

Miedziany:
(+0)=CHARYZMA +4, WPŁYWY +4
(+2)=CHARYZMA +5, WPŁYWY +5
(DB+4)=CHARYZMA +9, WPŁYWY +9
(DB+5)=CHARYZMA +11, WPŁYWY +11
(DS)=CHARYZMA +11, WPŁYWY +11
(DS+2)=CHARYZMA +14, WPŁYWY +14
(DS+3)=CHARYZMA +16, WPŁYWY +16

Mściwy:
(+4)=CHARYZMA -10, WPŁYWY +23
(+5)=WPŁYWY +26, CHARYZMA -11
(DB+0)=WPŁYWY +28, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DB+1)=WPŁYWY +30, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DB+2)=WPŁYWY +31, CHARYZMA -9, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DB+3)=WPŁYWY +32, CHARYZMA -9, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DB+5)=WPŁYWY +35, CHARYZMA -10, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DS)=WPŁYWY +38, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DS+1)=WPŁYWY +40, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2
(DS+2)=WPŁYWY +42, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2
(DS+3)=WPŁYWY +44, CHARYZMA -9, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2
(DS+4)=WPŁYWY +47, CHARYZMA -9, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2
(DS+5)=WPŁYWY +52, CHARYZMA -7, ilość dodatkowych ataków każdą bronią:3

Nekromancki:
(+0)=WIEDZA +3
(+1)=WIEDZA +4
(+2)=WIEDZA +4
(+3)=WIEDZA +5
(+4)=WIEDZA +5, Pozwala używać arkana Wyssanie Mocy

(+5)=WIEDZA +6, Pozwala używać arkana Wyssanie Mocy
(DB+0)= WIEDZA +7, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DB+3)=WIEDZA +8, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DS)=WIEDZA +12, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy

Niedźwiedzi:
(+4)=SIŁA +5, Pozwala używać arkana Dziki Szał
(DB+0)=SIŁA +7, Pozwala używać arkana Dziki Szał
(DS)=SIŁA +11, Pozwala używać arkana Dziki Szał

Pajęczy:
(+1)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki
(DB+2)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci
(DB+3->DS+1)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci
(DS+2,3,4)=obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci

Plastikowy:
(+0)=PKT KRWI +5%, unik przed bronią palną +8%, obrażenia maksymalne wszystkich broni +7
(DS+5)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +49, PKT KRWI +35 %, unik przed bronią palną +39 %

Platynowy:
(+0)=CHARYZMA +7, WPŁYWY +7, WIEDZA +2
(+1)=CHARYZMA +10, WPŁYWY +10, WIEDZA +3
(+2)=CHARYZMA +11, WPŁYWY +11, WIEDZA +3
(+3)=CHARYZMA +13, WPŁYWY +13, WIEDZA +3
(+4)=CHARYZMA +15, WPŁYWY +15, WIEDZA +4
(+5)=CHARYZMA +17, WPŁYWY +17, WIEDZA +5
(DB+0)=CHARYZMA +19, WPŁYWY +19, WIEDZA +6
(DB+1)=CHARYZMA +22, WPŁYWY +22, WIEDZA +7
(DB+2)=CHARYZMA +23, WPŁYWY +23, WIEDZA +7
(DB+3)=CHARYZMA +24, WPŁYWY +24, WIEDZA +8
(DB+4)=CHARYZMA +25, WPŁYWY +25, WIEDZA +8
(DB+5)=CHARYZMA +27, WPŁYWY +27, WIEDZA +10
(DS)=CHARYZMA +30, WPŁYWY +30, WIEDZA +10

Przebiegły:
(+0)=WPŁYWY +7
(+3)=WPŁYWY +13
(+4)=WPŁYWY +15,Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
(+5)=WPŁYWY +17,Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
(DB)=WPŁYWY +19,Pozwala używać arkana Maska Kaliguli

Rubinowy:
(+0)=regeneruje 7 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +8, WPŁYWY +6, INTELIGENCJA +5
(+1)=regeneruje 8 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +9, WPŁYWY +7, INTELIGENCJA +6
(+2)=CHARYZMA +11, WPŁYWY +9, INTELIGENCJA +6, regeneruje 9 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(+3)=regeneruje 10 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +13,WPŁYWY +11, INTELIGENCJA +7
(+4)=regeneruje 11 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +14,WPŁYWY +12, INTELIGENCJA +8
(+5)=regeneruje 12 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +16, WPŁYWY +14, INTELIGENCJA +9
(DB)=CHARYZMA +18, WPŁYWY +16, INTELIGENCJA +11, regeneruje 13 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(DB+1)=regeneruje 14 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +20, WPŁYWY +18, INTELIGENCJA +11
(DB+2)=regeneruje 15 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +21, WPŁYWY +19, INTELIGENCJA +12
(DB+3)=CHARYZMA +22, WPŁYWY +20, INTELIGENCJA +14, regeneruje 16 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(DB+4)=CHARYZMA +23, WPŁYWY +21, INTELIGENCJA +16, regeneruje 17 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(DB+5)=CHARYZMA +25, WPŁYWY +23, INTELIGENCJA +18, regeneruje 18 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(Ds)=CHARYZMA +28, WPŁYWY +26, INTELIGENCJA +21, regeneruje 19 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(Ds+1)=CHARYZMA +30, WPŁYWY +28, INTELIGENCJA +23, regeneruje 20 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(Ds+2)= CHARYZMA +32, WPŁYWY +30, INTELIGENCJA +25, regeneruje 21 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(Ds+3)= CHARYZMA +34, WPŁYWY +32, INTELIGENCJA +28, regeneruje 22 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki

Słoneczny:
(+0)=obrażenia wszystkich broni +7
(+3)=obrażenia wszystkich broni +8,maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(+5)=obrażenia wszystkich broni +9,maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+0)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +10, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+1)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +10, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+2)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +11, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+3)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +11, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+4)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +12, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+5)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +12, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+0)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +13, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+1)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +13, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+2)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +14, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+3)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +15, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+4)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +15, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+5)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 3, obrażenia wszystkich broni +16, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0

Spaczony:
(+1)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, ZWINNOŚĆ -5, unik przed bronią dystansową +8, unik przed bronią białą +8, unik +8%
(+2)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ -5, unik przed bronią dystansową +10, unik przed bronią białą +10, unik +10%
(+3)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +11, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ZWINNOŚĆ -6, unik przed bronią dystansową +12, unik przed bronią białą +12, unik +12%
(+4)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +14, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, ZWINNOŚĆ -6, unik przed bronią dystansową +14, unik przed bronią białą +14, unik +14%
(+5)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +16, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +11, ZWINNOŚĆ -6, unik przed bronią dystansową +16, unik przed bronią białą +16, unik +16%
(DB+0)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +20, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +13, ZWINNOŚĆ -7, unik przed bronią dystansową +18, unik przed bronią białą +18, unik +18%
(DB+1)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +21, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +14, ZWINNOŚĆ -7, unik przed bronią dystansową +19 %, unik przed bronią białą +19 %, unik +19 %
(DB+2)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +22, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, ZWINNOŚĆ -7, unik przed bronią dystansową +20%, unik przed bronią białą +20%, unik +20%
(DB+3)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +24, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +16, ZWINNOŚĆ -7, unik przed bronią dystansową +21%, unik przed bronią białą +21%, unik +21%
(DB+4)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +25, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +17, ZWINNOŚĆ -8, unik przed bronią dystansową +22%, unik przed bronią białą +22%, unik +22%
(DB+5)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +26, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +19, ZWINNOŚĆ -8, unik przed bronią dystansową +23%, unik przed bronią białą +23%, unik +23%
(DS+0)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +30, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +22, ZWINNOŚĆ -9, unik przed bronią dystansową +24%, unik przed bronią białą +24%, unik +24%
(DS+1)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +24, ZWINNOŚĆ -9, unik przed bronią dystansową +25%, unik przed bronią białą +25%, unik +25%
(DS+2)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +34, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +26, ZWINNOŚĆ -10, unik przed bronią dystansową +28%, unik przed bronią białą +28%, unik +28%
(DS+3)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +37, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +28, ZWINNOŚĆ -10, unik przed bronią dystansową +31%, unik przed bronią białą +31%, unik +31%
(DS+5)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +45, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +36, ZWINNOŚĆ -9, unik przed bronią dystansową +37 %, unik przed bronią białą +37 %, unik +37 %

Srebrny:
(+0)=INTELIGENCJA +3, WIEDZA +3
(+3)=INTELIGENCJA +4, WIEDZA +4
(+4)=INTELIGENCJA +4, WIEDZA +4
(+5)=INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5
(DB+3)=INTELIGENCJA +7, WIEDZA +7
(DB+4)=INTELIGENCJA +8, WIEDZA +8
(DB+5)=INTELIGENCJA +10, WIEDZA +10
(DS)=INTELIGENCJA +11, WIEDZA +11

Szmaragdowy:
(+0)=+15 litrów krwi/h, INTELIGENCJA +3, WIEDZA +3
(+1)=+15 litrów krwi/h, INTELIGENCJA +3, WIEDZA +3
(+2)=+17 litrów krwi/h, INTELIGENCJA +4, WIEDZA +4
(+3)=+19 litrów krwi/h, INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5
(+4)=+20 litrów krwi/h, INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5
(+5)=+22 litry krwi/h, INTELIGENCJA +6, WIEDZA +6
(DB+0)=+24 litrów krwi / h, INTELIGENCJA +7, WIEDZA +7
(DS)=INTELIGENCJA +10, WIEDZA +10, +33 litrów krwii/h
(DS+1)=INTELIGENCJA +11, WIEDZA +11, +35 litrów krwi/h

Tańczący:
(+4)=ZWINNOŚĆ +12, PKT ŻYCIA +18 %, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, Pozwala używać arkana Krew Życia
(+5)=ZWINNOŚĆ +13, PKT ŻYCIA +20 %, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, Pozwala używać arkana Krew Życia
(DB+0)=ZWINNOŚĆ +15, PKT ŻYCIA +22 %, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, Pozwala używać arkana Krew Życia
(DB+5)=ZWINNOŚĆ +22, PKT ŻYCIA +29 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+0)=ZWINNOŚĆ +25, bazowe PKT ŻYCIA +30 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+1)=ZWINNOŚĆ +27, PKT ŻYCIA +31 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+2)=ZWINNOŚĆ +29, PKT ŻYCIA +34 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+4)=ZWINNOŚĆ +34, PKT ŻYCIA +40 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+5)=ZWINNOŚĆ +39, PKT ŻYCIA +43 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki

Twardy:
(+1)=ODPORNOŚĆ +3
(+2)=ODPORNOŚĆ +4
(+3)=ODPORNOŚĆ +5
(+4)=ODPORNOŚĆ +6, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
(DB)=ODPORNOŚĆ +8, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
(DB+3)=ODPORNOŚĆ +10, Pozwala używać arkana Skóra Bestii

Tytanowy:
(+0)=SIŁA +4, ODPORNOŚĆ +10
(+1)=SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +11
(+2)=SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +12
(+3)=SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +14
(+4)=SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +16
(+5)=SIŁA +6, ODPORNOŚĆ +18
(DB+0)=SIŁA +7, ODPORNOŚĆ +20
(DB+1)=SIŁA +7, ODPORNOŚĆ +23
(DB+2)=SIŁA +7, ODPORNOŚĆ +24
(DB+3)=SIŁA +8, ODPORNOŚĆ +25
(DB+4)=SIŁA +9, ODPORNOŚĆ +26
(DB+5)=SIŁA +11, ODPORNOŚĆ +28
(DS+0)=SIŁA +11, ODPORNOŚĆ +31
(DS+1)=SIŁA +12, ODPORNOŚĆ +33
(DS+2)=SIŁA +14, ODPORNOŚĆ +35
(DS+3)=SIŁA +16, ODPORNOŚĆ +37
(Ds+4)=SIŁA +18, ODPORNOŚĆ +40
(DS+5)=SIŁA +22, ODPORNOŚĆ +45

Zdradziecki:
(+0)=obrażenia wszystkich broni +10
(+1)=obrażenia wszystkich broni +10
(+2)=obrażenia wszystkich broni +12
(+3)=obrażenia wszystkich broni +15
(+4)=obrażenia wszystkich broni +16
(+5)=obrażenia wszystkich broni +17
(DS+1)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +22
(DS+2)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +23
(DS+3)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +24
(DS+4)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +24
(DS+5)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +25/color]

Złoty:

(+0)=CHARYZMA +7, WIEDZA +3
(+2)=CHARYZMA +11, WIEDZA +4
(+4)=CHARYZMA +15, WIEDZA +5
(+5)=CHARYZMA +17, WIEDZA +6
(DB+3)=CHARYZMA +24, WIEDZA +8

Zwierzęcy:
(+4)=ODPORNOŚĆ +5, SIŁA +10, Pozwala używać arkana Dziki Szał, Pozwala używać arkana Skóra Bestii



__________________

Stary wyjadacz Tongue

Bonusy setowe [Morie]

This post has been edited 113 time(s), it was last edited by Arius: 29-11-2015 07:38.

25-06-2008 16:06 cieplyj is offline Search for Posts by cieplyj Add cieplyj to your Buddy List
Kargho
Zło w proszku


images/avatars/avatar-25467.jpg

Registration Date: 17-08-2007
Posts: 908
Skąd: Poznań

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page


Ubrania:

Krwawy:
(+0)= szansa trafienia bronią białą +15, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7
(+1)=szansa trafienia bronią białą +17, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7
(+2)=szansa trafienia bronią białą +17, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9
(+3)=szansa trafienia bronią białą +21, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +11
(+4)=szansa trafienia bronią białą +21, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +14
(+5)=szansa trafienia bronią białą +22, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +16
(DB+0)=szansa trafienia bronią białą +24, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +20
(DB+5)=SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +26, szansa trafienia bronią białą +31
(DS)=SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +30, szansa trafienia bronią białą +31
(DS+1)=SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +32, szansa trafienia bronią białą +32
(DS+2)=SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +34, szansa trafienia bronią białą +34
(DS+3)=SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +37, szansa trafienia bronią białą +36
(DS+4)=SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +40, szansa trafienia bronią białą +38
(DS+5)=SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +45, szansa trafienia bronią białą +42

Kuloodporny:

(+0)=unik przed bronią palną +10%, ODPORNOŚĆ +3
(+1)= unik przed bronią palną +12%, ODPORNOŚĆ +4
(+2)= unik przed bronią palną +13%, ODPORNOŚĆ +4
(+3)=unik przed bronią palną +14%, ODPORNOŚĆ +5
(+4)=unik przed bronią palną +15%, ODPORNOŚĆ +5
(+5)= unik przed bronią palną +16%, ODPORNOŚĆ +6
(DS+1)=unik przed bronią palną +29%, ODPORNOŚĆ +11
(DS+2)=unik przed bronią palną +30%, ODPORNOŚĆ +13

Runiczny:
(+0)=SZCZĘŚCIE +2, obrona +16
(+2)=SZCZĘŚCIE +3, obrona postaci +20
(+3)=SZCZĘŚCIE +4, obrona +22
(+4)=SZCZĘŚCIE +4, obrona +25
(+5)=SZCZĘŚCIE +5, obrona +28
(DB+0)=SZCZĘŚCIE +6, obrona +29, obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci
(DB+1)=SZCZĘŚCIE +6, obrona postaci +30, obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci
(DB+2)=SZCZĘŚCIE +6, obrona postaci +31, obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci
(DB+3)=SZCZĘŚCIE +7, obrona postaci +33, obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci
(DB+4)=SZCZĘŚCIE +7, obrona postaci +34, obrona postaci +1 na każde 4 poziomy postaci
(DB+5)=SZCZĘŚCIE +9, obrona postaci +35, obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci
(DS+0)=SZCZĘŚCIE +9, obrona +40, obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci
(DS+1)=SZCZĘŚCIE +10, obrona +41, obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci
(DS+2)=SZCZĘŚCIE +12, obrona postaci +43, obrona postaci +2 na każde 4 poziomy postaci
(DS+3)=SZCZĘŚCIE +14, obrona postaci +46, obrona postaci +2 na każde 4 poziomy postaci
(DS+4)=SZCZĘŚCIE +16, obrona postaci +49, obrona postaci +3 na każde 4 poziomy postaci
(DS+5)=SZCZĘŚCIE +20, obrona postaci +54, obrona postaci +3 na każde 4 poziomy postaci

Szamański:
(+0)=PKT KRWI +5%, ODPORNOŚĆ +5
(+1)=PKT KRWI +8%, ODPORNOŚĆ +6
(+2)=PKT KRWI +12%, ODPORNOŚĆ +7
(+3)=PKT KRWI +16%, ODPORNOŚĆ +9
(+4)=PKT KRWI +19%, ODPORNOŚĆ +10
(+5)=PKT KRWI +23%, ODPORNOŚĆ +11
(DB+0)=PKT KRWI +24 %, ODPORNOŚĆ +13
(DB+1)=PKT KRWI +25%, ODPORNOŚĆ +14
(DB+2)=PKT KRWI +26%, ODPORNOŚĆ +15, INTELIGENCJA +3, WIEDZA +6
(DB+3)=PKT KRWI +27%, ODPORNOŚĆ +16, INTELIGENCJA +5, WIEDZA +8
(DB+5)=PKT KRWI +29 %, ODPORNOŚĆ +19, INTELIGENCJA +9, WIEDZA +11
(DS+0)=PKT KRWI +30 %, ODPORNOŚĆ +22, INTELIGENCJA +10, WIEDZA +12
(DS+1)=PKT KRWI +31 %, ODPORNOŚĆ +24, INTELIGENCJA +11, WIEDZA +13
(DS+2)=PKT KRWI +32 %, ODPORNOŚĆ +26, INTELIGENCJA +12, WIEDZA +14
(DS+3)=PKT KRWI +33 %, ODPORNOŚĆ +28, INTELIGENCJA +13, WIEDZA +15
(DS+4)=PKT KRWI +34 %, ODPORNOŚĆ +31, INTELIGENCJA +14, WIEDZA +16
(DS+5)=PKT KRWI +35 %, ODPORNOŚĆ +36, INTELIGENCJA +15, WIEDZA +17


Śmiercionośny:
(+0)=obrażenia wszystkich broni +15
(+1)=obrażenia wszystkich broni +15
(+2)=obrażenia wszystkich broni +12
(+3)=obrażenia wszystkich broni +12
(+4)=obrażenia wszystkich broni +10
(+5)=obrażenia wszystkich broni +10
(DB+0)=obrażenia wszystkich broni +8
(DB+1)=obrażenia wszystkich broni +8
(DB+5)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DS+1)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DS+2)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DS+4)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2
(DS+5)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2

Tygrysi:
(+0)=szansa trafienia krytycznego +7%
(+1)=szansa trafienia krytycznego +9%
(+5)=szansa trafienia krytycznego +16%
(DB+0)=szansa trafienia krytycznego +18 %, unik przed bronią białą +10 %
(DB+1)=szansa trafienia krytycznego +19 %, unik przed bronią białą +13 %
(DB+3)=szansa trafienia krytycznego +23 %, unik przed bronią białą +19 %
(DB+4)=szansa trafienia krytycznego +25 %, unik przed bronią białą +23 %
(DB+5)=szansa trafienia krytycznego +27 %, unik przed bronią białą +25 %
(DS+0)=szansa trafienia krytycznego +28 %, unik przed bronią białą +27 %
(DS+1)=szansa trafienia krytycznego +30 %, unik przed bronią białą +29 %
(DS+2)=szansa trafienia krytycznego +32 %, unik przed bronią białą +31 %
(DS+3)=szansa trafienia krytycznego +34 %, unik przed bronią białą +33 %
(DS+4)=szansa trafienia krytycznego +36 %, unik przed bronią białą +35 %
(DS+5)=szansa trafienia krytycznego +38 %, unik przed bronią białą +37 %

Wzmocniony:
(+0)=obrona postaci +10
(+1)=obrona postaci +12
(+2)=obrona postaci +14
(+3)=obrona postaci +16
(+4)=obrona postaci +18
(+5)=obrona postaci +20, +5 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
(DB)=obrona postaci +21, +6 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
(DB+1)=obrona postaci +22, +6 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
(DB+2)=obrona postaci +23, +6 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
(DB+3)=obrona postaci +25, +9 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
(DB+4)=obrona postaci +26, +9 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
(DS+0)=obrona postaci +30, +13 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
(DS+1)=obrona postaci +31, +13 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
(DS+3)=obrona postaci +36, +13 do PKT ŻYCIA za każde trafienie


__________________

This post has been edited 17 time(s), it was last edited by xxp: 02-11-2015 21:13.

04-06-2012 16:08 Kargho is offline Homepage of Kargho Search for Posts by Kargho Add Kargho to your Buddy List
Mufir
King


images/avatars/avatar-7765.jpg

Registration Date: 12-12-2007
Posts: 777
Kraina: Moria

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Doskonała Szamańska Maska (+3)
Hełm
Obrona: 32
Cechy: PKT KRWI +51 %, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, PKT KRWI +33 %, ODPORNOŚĆ +28, INTELIGENCJA +13, WIEDZA +15
Wymagania: POZIOM: 64 (95), SIŁA: 20 (29), ODPORNOŚĆ: 25 (37), WIEDZA: 42 (62)
Cena sprzedaży: 59 250 PLN
Wartość: Nanity 1436, Mana 3969

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=5094f9f174
// dodany

__________________

Pleased Cel: Zostać Inkluzją Ultymatywną Pleased

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 20-06-2012 00:07.

19-06-2012 19:40 Mufir is offline Search for Posts by Mufir Add Mufir to your Buddy List
Szynek
Emperor


images/avatars/avatar-24244.jpg

Registration Date: 04-11-2011
Posts: 1,457
Klan: PSD/PRX
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria III

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dsk Nekro set: WIEDZA +12, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=9d1ed02344

dodany

__________________
Najbardziej Ssący Kultysta Morii

Szynejro używa arkana Wyssanie mocy poziom 18.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 30-06-2012 11:05.

30-06-2012 11:02 Szynek is offline Search for Posts by Szynek Add Szynek to your Buddy List
Canus
Member


Registration Date: 16-08-2006
Posts: 42
Skąd: Stolica Piwa Tychy

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

TYGRYSI Set DSK+2

szansa trafienia krytycznego +32 %, unik przed bronią białą +31 %

http://r2.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=9d1c5c054d

dodany

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Kargho: 01-07-2012 15:59.

01-07-2012 12:42 Canus is offline Search for Posts by Canus Add Canus to your Buddy List
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Registration Date: 04-09-2006
Posts: 4,593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Tygrys dsk4
http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=5f199f603f

szansa trafienia krytycznego +36 %, unik przed bronią białą +35 %


Runik dsk2

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=0af25c47d4

SZCZĘŚCIE +12, obrona postaci +43, obrona postaci +2 na każde 4 poziomy postaci

dodany

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Kargho: 04-08-2012 05:54.

21-07-2012 09:10 Arius is offline Search for Posts by Arius Add Arius to your Buddy List
Madmen
Forum Legend


Registration Date: 09-10-2008
Posts: 1,601
Kraina: Moria

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ubiegłes mnie z runem Frown a chcialem sam zamiescic moj secik

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
31-07-2012 17:35 Madmen is offline Search for Posts by Madmen Add Madmen to your Buddy List
ellegon
Forum Ace


Registration Date: 16-03-2009
Posts: 88
Kraina: Moria III

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Krwawy Set db+5

SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +26, szansa trafienia bronią białą +31

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=5fcf25e3c9

dodany

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Kargho: 04-08-2012 05:57.

03-08-2012 23:02 ellegon is offline Search for Posts by ellegon Add ellegon to your Buddy List
JMPK
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

spaczony (DS+2)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +34, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +26, ZWINNOŚĆ -10, unik przed bronią dystansową +28%, unik przed bronią białą +28%, unik +28%

Runik dsk3:
SZCZĘŚCIE +14, obrona postaci +46, obrona postaci +2 na każde 4 poziomy postaci

dodany

ed:

tańczący:

(DS+2)=ZWINNOŚĆ +29, PKT ŻYCIA +34 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki

również dodany

This post has been edited 5 time(s), it was last edited by Kargho: 04-08-2012 19:40.

04-08-2012 03:27
Madmen
Forum Legend


Registration Date: 09-10-2008
Posts: 1,601
Kraina: Moria

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

jakiś dowód na bonus runa?

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
05-08-2012 00:13 Madmen is offline Search for Posts by Madmen Add Madmen to your Buddy List
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Registration Date: 04-09-2006
Posts: 4,593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Pajeczy set do poziomu dsk2 1 obrony na 4 lvl.
Na poziomie dsk3 2 obrony na 4 lvl.

// dodane

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 20-08-2012 06:41.

20-08-2012 06:13 Arius is offline Search for Posts by Arius Add Arius to your Buddy List
Slayer94
King


images/avatars/avatar-25540.jpg

Registration Date: 26-12-2006
Posts: 943
Kraina: Moria VI; Moria VII

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Nekromancki set na dobry: WIEDZA +7, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
Niedźwiedzi na dobry: SIŁA +7, Pozwala używać arkana Dziki Szał
że też nikt tego nie dodał Tongue

dodany

__________________

Envy

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 20-08-2012 16:57.

20-08-2012 09:57 Slayer94 is offline Search for Posts by Slayer94 Add Slayer94 to your Buddy List
Mufir
King


images/avatars/avatar-7765.jpg

Registration Date: 12-12-2007
Posts: 777
Kraina: Moria

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=0249ee610e

PKT KRWI +34 %, ODPORNOŚĆ +31, INTELIGENCJA +14, WIEDZA +16

Szaman DSK4

dodany

__________________

Pleased Cel: Zostać Inkluzją Ultymatywną Pleased

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 25-08-2012 06:35.

24-08-2012 21:26 Mufir is offline Search for Posts by Mufir Add Mufir to your Buddy List
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Registration Date: 04-09-2006
Posts: 4,593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dsk 3 jastrząb: nic nowego.

zaktualizowne

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Kargho: 19-09-2012 00:32.

18-09-2012 18:26 Arius is offline Search for Posts by Arius Add Arius to your Buddy List
Bac^
King


images/avatars/avatar-20306.jpg

Registration Date: 09-11-2008
Posts: 966
Klan: Night Blood Hunters
Kraina: Moria
Skąd: Łódź

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dsk Sloneczny set +3 : nic nowego poza dodatkowym 1dmg .... , sprawdzone na becie wraz z dyferem z r5.


Dsk +3 Smile
=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +15, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0

dodany

__________________
Ex Trade Moderator


R2 - Bac - Emerytura
R9 - Bac - NBH
Zbanowany za rozmowki na Sb klanowym Smile

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Kargho: 03-10-2012 19:49.

24-09-2012 11:27 Bac^ is offline Search for Posts by Bac^ Add Bac^ to your Buddy List
Jack The Ripper
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

spaczony (DS+3)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +37, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +28, ZWINNOŚĆ -10, unik przed bronią dystansową +31%, unik przed bronią białą +31%, unik +31%

dodany

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 03-10-2012 19:49.

29-09-2012 14:44
EgidaRavena
Lord


images/avatars/avatar-25144.gif

Registration Date: 11-10-2011
Posts: 376
Klan: [Macabre]
Kraina: Moria IV
Skąd: Opolskie

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

jastrzębi set dsk+5:obrażenia wszystkich broni +3 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=4fc0061830

dodany

__________________
https://zk.nakoz.org/7092r13p1.png

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Kargho: 03-10-2012 19:46.

03-10-2012 19:33 EgidaRavena is offline Search for Posts by EgidaRavena Add EgidaRavena to your Buddy List
Jack The Ripper
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

dsk+4 słoneczny set - bonus taki jak dsk+3: 2 ataki, 15 dmg, zerowanie obrony.

dane dzięki mrrr z r9.

dodany

This post has been edited 4 time(s), it was last edited by Kargho: 18-10-2012 17:41.

18-10-2012 13:34
mrrr
Member


Registration Date: 29-09-2007
Posts: 30
Kraina: Moria III

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

słońce dsk5 Wink

ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 3, obrażenia wszystkich broni +16, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0


http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=4f7ad4d9fa

dodany

__________________
gg: 2568029
r9: mrrr

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 24-10-2012 06:37.

23-10-2012 20:46 mrrr is offline Search for Posts by mrrr Add mrrr to your Buddy List
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Registration Date: 04-09-2006
Posts: 4,593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Mściwy:

dsk2: WPŁYWY +42, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2
dsk3: WPŁYWY +44, CHARYZMA -9, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=3ee20c94e7

Łańcuch już mi spadł, więc nie mam setu Smile

dodane

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Kargho: 27-10-2012 07:34.

27-10-2012 05:14 Arius is offline Search for Posts by Arius Add Arius to your Buddy List
Jack The Ripper
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

tańczący:

(DS+1)=ZWINNOŚĆ +27, PKT ŻYCIA +31 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+4)=ZWINNOŚĆ +34, PKT ŻYCIA +40 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki

dodane. bonusy podzielone na 2 posty b brakowało juz znaków xD

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Kargho: 31-10-2012 18:00.

31-10-2012 14:59
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Registration Date: 04-09-2006
Posts: 4,593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=7e8c6a2860

Mściwy:
(Dsk+4)=WPŁYWY +47, CHARYZMA -9, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2

Piątki prędko nie zobaczymy, spadła mi konce przy próbie wbicia na dsk5.

dodane

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 07-11-2012 18:16.

07-11-2012 12:34 Arius is offline Search for Posts by Arius Add Arius to your Buddy List
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Registration Date: 04-09-2006
Posts: 4,593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=e8a176012d


No i koniec mściwego.
Miałem się nie chwalić za szybko, ale poszedł przeciek.

(Dsk+5)=WPŁYWY +52, CHARYZMA -7, ilość dodatkowych ataków każdą bronią:3

dodany

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Kargho: 08-11-2012 18:06.

08-11-2012 14:25 Arius is offline Search for Posts by Arius Add Arius to your Buddy List
ElMasmix
Forum Legend


Registration Date: 19-09-2009
Posts: 1,685
Kraina: Moria II
Skąd: Poznań

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

http://r5.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=ac31e0d7c4

http://r5.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=8eea84f993

http://r5.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=b3b89f98cf

Elastyczny:
(zw+0) = ZWINNOŚĆ +4
(zw+3) = ZWINNOŚĆ +8
(zw+5) = ZWINNOŚĆ +11, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki

Wink

uzupełniono

__________________

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 25-11-2012 06:41.

25-11-2012 02:32 ElMasmix is offline Search for Posts by ElMasmix Add ElMasmix to your Buddy List
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Registration Date: 04-09-2006
Posts: 4,593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Dsk3 tytan
SIŁA +16, ODPORNOŚĆ +37

dodany

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 05-12-2012 00:55.

27-11-2012 20:29 Arius is offline Search for Posts by Arius Add Arius to your Buddy List
Vilku
Tańczący z Userami


images/avatars/avatar-400.gif

Registration Date: 02-10-2006
Posts: 2,263
Klan: Łoczka O_o
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Moria
Skąd: Poznań

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Archaiczny dosk+1

INTELIGENCJA +26, WIEDZA +26, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy

dodany

__________________
Big Grin

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 05-12-2012 00:55.

29-11-2012 17:01 Vilku is offline Search for Posts by Vilku Add Vilku to your Buddy List
Azathoth24
Member


images/avatars/avatar-21205.jpg

Registration Date: 16-06-2010
Posts: 39
Kraina: Moria IV; Moria V
Skąd: Z nikąd

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

a ja się tak zastanawiam czy na morii np set runiczny ma inne "+" w zwykłym secie np. d+0 jak w legendarnym secie d+0 ??

Bo na necro wiem że legendy mają większy "+" w secie na identycznym poziomie niż zwykły.

__________________

29-12-2012 01:31 Azathoth24 is offline Search for Posts by Azathoth24 Add Azathoth24 to your Buddy List
janeo
unregistered
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Azathoth24 napisał(a)
a ja się tak zastanawiam czy na morii np set runiczny ma inne "+" w zwykłym secie np. d+0 jak w legendarnym secie d+0 ??

Bo na necro wiem że legendy mają większy "+" w secie na identycznym poziomie niż zwykły.



na morii sety leg. i zwykle niczym się nie różnią

itemy po prostu nosi się o 20% łatwiej
29-12-2012 01:38
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Registration Date: 04-09-2006
Posts: 4,593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

http://r9.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=39237c35be

bonus dsk5 szamańskiego

PKT KRWI +35 %, ODPORNOŚĆ +36, INTELIGENCJA +15, WIEDZA +17

dodany

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Kargho: 20-01-2013 07:07.

19-01-2013 23:10 Arius is offline Search for Posts by Arius Add Arius to your Buddy List
WHacko
Viking


images/avatars/avatar-24102.png

Registration Date: 11-05-2008
Posts: 714
Kraina: Moria III
Skąd: Łódź

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

DSK3 Tygrysi :

szansa trafienia krytycznego +34 %, unik przed bronią białą +33 %

dodany

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Kargho: 25-01-2013 20:01.

25-01-2013 10:10 WHacko is offline Search for Posts by WHacko Add WHacko to your Buddy List
Pages (3): [1] 2 3 next » Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Porady » R2/R5/R9/R13/R15 Bonusy setowe [Morie]

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH