Patch 0.86a - 14 sierpnia 2006 |
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
Patch 0.86a - 14 sierpnia 2006 |
|
Po 2-3 minutowej przerwie, gra została zaktualizowana do wersji 0.86a.
Zmiany:
[list]
* Informacja o tym, czy można zaatakować przeciwnika pojawia się w jego profilu obok opcji NAPADNIJ. W przypadku kont zwykłych pojawiają się czerwone znaki zapytania, w przypadku kont premium - dokładny czas za jaki będzie można zaatakować.
* Oblężenie założone przez członka klanu może być teraz anulowane również przez jego lidera i jego zastępcę.
* Wiadomości klanowe oraz wiadomości do wszystkich z listy przyjaciół są teraz odpowiednio oznaczane.
* Dostęp do profilu nadawcy prywatnej wiadomości zarówno w spisie wszystkich wiadomości, jak i w ich treści.
* Bezpośrednie linki do profilu napastnika i obrońcy w raporcie z zasadzki.
* W raportach walk można zobaczyć opisy arkan używanych przez obie strony, po najechaniu na nie kursorem myszki.
[/list:u]
Życzymy udanej zabawy.
__________________
|
|
15-08-2006 17:38 |
|
|
Xalen
Emperor
Data rejestracji: 09-08-2006
Postów: 1.117
Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Poznań
|
|
cytat: |
* Informacja o tym, czy można zaatakować przeciwnika pojawia się w jego profilu obok opcji NAPADNIJ. W przypadku kont zwykłych pojawiają się czerwone znaki zapytania, w przypadku kont premium - dokładny czas za jaki będzie można zaatakować. |
Znakomity pomysl i bardzo szybko wprowadzony.Bardzo mi sie to przyda, juz nie bede musial szukac ofiar i dopiero po kliknieciu "napadnij" wiedziec czy moge zaatakowac czy nie.Bylo to denerwujace zwlaszcza jak sie gdzies spieszylem i chcialem szybko dac atak.
cytat: |
* Bezpośrednie linki do profilu napastnika i obrońcy w raporcie z zasadzki.
* W raportach walk można zobaczyć opisy arkan używanych przez obie strony, po najechaniu na nie kursorem myszki. |
O tak, tego tez brakowalo a teraz juz jest.Wielki plus.
Ogolnie jestem pod wielkim wrazeniem kazdego dnia, coraz wiecej usprawnien, dodatkow pomagajacych graczom.
Tak trzymac Konrad + ekipa :wink:
|
|
15-08-2006 19:45 |
|
|
skaigor
Member
Data rejestracji: 11-08-2006
Postów: 32
Skąd: Kingston
|
|
bardzo fajne i pomocne zmiany
dzieki
__________________ All I ever had is songs of freedom!!!
|
|
15-08-2006 22:22 |
|
|
Horazon
Forum Ace
Data rejestracji: 14-08-2006
Postów: 96
Skąd: Rubikon
|
|
Zwiększa ergonomię, i daje przewagę wampirom z kontami premium...
__________________ Po co bujasz Lechu, prąd i tak będzie droższy...
|
|
15-08-2006 22:42 |
|
|
Dragh
Double Ace
Data rejestracji: 09-08-2006
Postów: 110
Kraina: Moria III Skąd: mroczne katakumby
|
|
...no i prawidłowo...
__________________ Posiądź wiedzę osiągalną tylko dla wybranych... Przejrzyj forum zanim zapytasz...
|
|
15-08-2006 23:19 |
|
|
romanor2
Newbie
Data rejestracji: 13-08-2006
Postów: 7
Skąd: Starachowice
|
|
No PANY z każdą aktualizacją coraz bardziej mnie zaskakujecie. Na razie same przydatne rzeczy. Oby tak dalej. Powodzenia życze
__________________ Lets play ball !!
|
|
15-08-2006 23:36 |
|
|
|
Super gierka
caly czas usprawniana i monitorowana
oby tak dalej!!!
niezostawiajcie jej na pastwe losu!! jest extra
__________________ r10 - Simon the sorcerer
|
|
16-08-2006 02:09 |
|
|
chrupek
Lord
Data rejestracji: 15-08-2006
Postów: 294
Kraina: Necropolia II Skąd: Z psychiatryka
|
|
Good job :* xD A tak btw czy strzalki w widoku miasta ktore jak sadze mialy sluzyc do przewijania strefy i sektoru beda dzialac czy sa tylko tak dla szpanu
? nie zeby mi to przeszkadzalo ale...
__________________
|
|
16-08-2006 02:39 |
|
|
Tookan
Newbie
Data rejestracji: 13-08-2006
Postów: 8
|
|
Nigdy nie spotkałem jeszcze takiej gry, by twórcy w takim tempie ją usprawniali. Wielki plus dla Wielkich Braci
|
|
16-08-2006 02:56 |
|
|
Dragh
Double Ace
Data rejestracji: 09-08-2006
Postów: 110
Kraina: Moria III Skąd: mroczne katakumby
|
|
cytat: |
Original von chrupek
Good job :* xD A tak btw czy strzalki w widoku miasta ktore jak sadze mialy sluzyc do przewijania strefy i sektoru beda dzialac czy sa tylko tak dla szpanu
? nie zeby mi to przeszkadzalo ale... |
hmmm ale o co chosi? mi tam te strzałki przwijaja wsio jak nalezy...
__________________ Posiądź wiedzę osiągalną tylko dla wybranych... Przejrzyj forum zanim zapytasz...
|
|
16-08-2006 05:56 |
|
|
Mezar
Member
Data rejestracji: 15-08-2006
Postów: 49
|
|
A najlepsze jest to że nic nei dzieje sie z kontami podczas upade
widac admini sa świetni i znaja sie na rzeczy
__________________
|
|
16-08-2006 08:48 |
|
|
AmpliDude
Full Member
Data rejestracji: 06-08-2006
Postów: 53
Skąd: Zawiercie
|
|
W BiteFight'cie trzeba było czekać pół roku żeby poprawili skrypt walki, a tutaj nawet literówki poprawiają tego samego dnia LOL - to się nazywa jakość
Nie zdziwiłbym bym się gdyby zaczeli prace nad jakimś nowym projektem :wink:
__________________ - I know Kung-Fu.
- Show me.
|
|
16-08-2006 09:14 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
Z tego co słyszałem od ludzi makaniakalnie kiedyś grających w BF to usprawnienie polegało praktycznie tylko na zmianie tekstów na śmieszniejsze 8)
__________________
|
|
16-08-2006 09:31 |
|
|
Mezar
Member
Data rejestracji: 15-08-2006
Postów: 49
|
|
jezeli chodzi o tengo upade to teksty i moze ale polegał on na przekopoiwaniu grafiki z MG (monstergame) i zabraniu wszystkim złota skili i wszystkiego co ze złotem jest zwiazane (to był efekt uboczny)
__________________
|
|
16-08-2006 09:33 |
|
|
AmpliDude
Full Member
Data rejestracji: 06-08-2006
Postów: 53
Skąd: Zawiercie
|
|
troche rozmydlimy ten wątek...
W BF teraz ma się wrażenie jakby jakieś ofiary losu walczyły:
cytat: |
Original von BF
kexxaj zaatakował AmpliDude z Golgari. kexxaj poślizgnał się na wilgotnych liściach i upadł na ziemię. (0)
AmpliDude podniósł Golgari. kexxaj otrzymał cios w plecy i upadł przed siebie. (13.48)
kexxaj podniósł Golgari. kexxaj poślizgnał się na wilgotnych liściach i upadł na ziemię. (0)
AmpliDude zaatakował kexxaj z Golgari. AmpliDude potknał się o kamień i Golgari wypadł/o mu z ręki. (0)
kexxaj rzucił się z Golgari na AmpliDude. AmpliDude odparł atak. (0) |
__________________ - I know Kung-Fu.
- Show me.
|
|
16-08-2006 09:44 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
Dobra, nie rozmawiajmy już na temat BF. Oni mają swoją grę i swoich graczy którzych mają za nic i regularnie resetują im postacie przez swoje błędy (a ci się jeszcze z tego cieszą i z radością ich bronią i grają dalej), my mamy swoją grę, w której dzienny update przebija ich półroczny i każdy gracz się dla nas liczy
__________________
|
|
16-08-2006 10:16 |
|
|
skaigor
Member
Data rejestracji: 11-08-2006
Postów: 32
Skąd: Kingston
|
|
ROTFL!!!!!!!!!!!!!!!!!! a gdzies zalozylem topa o BW wobec innych sieciowek to nieraczyles tam tego wkleic... a fajnie by sie komponowalo
__________________ All I ever had is songs of freedom!!!
|
|
16-08-2006 10:18 |
|
|
Mezar
Member
Data rejestracji: 15-08-2006
Postów: 49
|
|
I za ta kocham ta gre
Mili admini którzy szanuja graczy, upade nie ingeruje w staty postaci (tzn. nie niszczy ich)
i mozna tak jeszce wymieniac
jeszce konczac temat BF to oni maja tylko dobre forum
chyba tylko o nie dbaja
__________________
|
|
16-08-2006 10:19 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
Ja się o tym dowiedziałem dopiero wczoraj i czytając wypowiedzi broniących ich ludzi, to nie dziwie się że nikt nie szanuje Polaków skoro oni sami siebie nie potrafia poszanować. Mezar czytając ich forum ciężko było oprzeć się wrażeniu że ludzie którzy nim zarządzają są o 200% bardziej kompetentni niż ludzie którzy zarządzają grą. Koniec tematu BF bo zamknę topic.
__________________
|
|
16-08-2006 10:20 |
|
|
Kubus_Puchatek
Emperor
Data rejestracji: 14-08-2006
Postów: 1.409
Kraina: Moria III
|
|
Przewaga konta premium musi być zaakcentowana a koszt nie tak wielki, najwyżej panienka będzie mieć do Was pretensje że zapomnieliście do niej zadzwonić przez 2 - 3 dni
|
|
16-08-2006 12:01 |
|
|
kamson
Member
Data rejestracji: 08-08-2006
Postów: 47
Skąd: Warszawa
|
|
A ja powiem coś jako pierwszy były już na szczęście administrator BF'u.
BF to dość spore bagno, co sie gdzieje tam w GF to trudno opisać a wie to jedynie administracja tego śmietnika i cała świta.
Kiedyś się w tą grę bawiłem i napisałem pewien system bez którego ta gra nie miała by sensu . Ci co grali kiedykolwiek w BF znają ligę klanów która wspiera coś takiego jak klany ( bf sama w sobie klanów nie ma )
Wiem jak takie projekty powstają i jak to działa od strony technicznej i jestem pełen podziwu naprawdę że wyszła taka gra i to z pod palca polskiego programisty
Jako że się tym interesuje to wiem że jest to jedna z najbardziej chyba rozwiniętych systemowo gier o tej tematyce. Z dobra reklama może stać sie naprawdę popularna.
I jak zwykle Ciekawi mnie co tam od strony technicznej się dzieje ale tego pewno sie nigdy nie dowiem :cry:
__________________ http://k3d.be
|
|
16-08-2006 15:02 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
Spraw technicznych wolelibyśmy nie ujawniać, z oczywistych względów
Mogę tylko powiedzieć że gra czerpie garściami z techniki OOP i że jest napisana w taki sposób, że dodanie np nowego itemu, budynku, prefixu,itp zajmuje dosłownie kilkanaście sekund, podobnie jak wszystkie mniejsze zmiany.
Dziękujemy za słowa uznania, tym bardziej że pochodzą od kogoś kto zna gry nie tylko od strony gracza
(niczego oczywiście nie ujmując przy tym innym graczom).
__________________
|
|
16-08-2006 15:18 |
|
|
C47
Super Operator Gry + OP R8
Data rejestracji: 08-08-2006
Postów: 29.659
|
|
apropos nowych przedmiotów...
w przyszłości proponowałbym dodac także te bardziej rozwinięte technologicznie bronie orza może przedmioty
patrząc na ilośc broni wydaje się ich trochę za mało, chociaż jak się gra to już tego tak nie widać
dlatego proponuję to dopiero w jakiejś przyszłości jak gra się rozrośnie ;-)
__________________ Guerra, guerra nunca cambia
______
Super Operator Gry (R1-R7,R9-21) - sprawy dot. tych serwerów należy najpierw kierować do Operatora
Skargi na opów/odwołania kierować na PW z linkiem do tematu, ktorego sprawa dotyczy
WIADOMOŚCI NIESPEŁNIAJĄCE ZASAD PW SĄ IGNOROWANE
NIE ODPOWIADAM NA WIADOMOŚCI W SPRAWACH TECHNICZNYCH (np błędy gry) LUB UJĘTYCH W TUTORIALACH/FAQ
Zgłoszenia(na PW) łamania przez kogoś regulaminu są ZAWSZE sprawdzane (najczęściej dopiero po kilku dniach), lecz na wiadomości nie ma NIGDY odpowiedzi z mojej strony.
Jeżeli nie pojawił się temat w Pręgierzu to znaczy, że albo nie było podstaw do blokady (lub nie znaleziono takowych), albo nie zostało to JESZCZE sprawdzone.
"Ce jest BE, zbanował, to nic że słusznie, kilku moich klanowiczów"
|
|
16-08-2006 15:29 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
Autor tematu
|
|
Dodanie przedmiotów to akurat najmniejszy problem. Ale dodanie przedmiotów tak żeby rozgrywka nadal była zrównoważona to już większe wyzwanie
__________________
|
|
16-08-2006 15:30 |
|
|
Mezar
Member
Data rejestracji: 15-08-2006
Postów: 49
|
|
a co do zmian to moze by roziwanac kierunki postaci np. mistrz zwierzat czy jkak mu tam moze miec nature pajaka albo tygrysa to tylko tak mi wpadło przez te pajecze jistorie
__________________
|
|
16-08-2006 15:35 |
|
|
Nikt
King
Data rejestracji: 07-08-2006
Postów: 828
Klan: Fenix Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II Skąd: Rotterdam
|
|
Ale pająk to nie zwierzę 8)
__________________ gg : 10113142
|
|
16-08-2006 15:37 |
|
|
Buzz
Junior Member
Data rejestracji: 16-08-2006
Postów: 10
Klan: Terra Inc0gnita Skąd: Torun
|
|
Wrócę do poruszonego tu wątku kont premium. Uważam, że powinny być one ułatwieniem dla gracza i czymś umożliwiającym dodatkowe atrakcje, ale nie zmieniające możliwości postaci. Chodzi mi głównie o ilość możliwych do wykonania akcji (wyprawy, zasadzki). To bardzo zmienia szanse graczy i może zniechęcać tych bez premium (a takich jest jednak więcej). Od 2 lat gram w hattrick'a i tam jest to właśnie w ten sposób rozwiązane. Możliwości dla wszystkich są identyczne, natomiast gracze wykupujący supportera mogą się zrzeszać w federacje, dawać ogłoszenia prasowe, przydzielać numery zawodnikom i inne takie. Wiem, że to jest gra polegająca na czymś zupełnie innym, jednak zasada darmowej i płatnej gry jest podobna. Zastanówcie się nad tym.
P.S.Właśnie po 2 latach gry wykupiłem sobie supportera w hattricku i już chyba zawsze będę to robił
. Czasem cierpliwość popłaca.
|
|
16-08-2006 17:33 |
|
|
|