Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » Scenariusze/Opisy » Akcja szpiegowska wykryta » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Akcja szpiegowska wykryta
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
skullgrin
Triple Ace


Data rejestracji: 21-11-2006
Postów: 215
Rasa w grze: Kultysta

Akcja szpiegowska wykryta Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Twoi ludzie wykryli szpiegów wampira o imieniu TaŁajzaCoMnieSzzpiegujeIDostanieZaToWPape na Twoim terytorium.
Po schwytaniu wszystkich postanawiasz darować życie jednemu z nich, aby powróciwszy do swojego Pana powiadomił go, że każde wtargnięcie na Twój teren może zakończyć się śmiercią.


"że każde wtargnięcie na Twój teren może zakończyć się śmiercią." - to "może" trochę psuje brutalny klimat gry. To postapokaliptyczny świat gdzie się morduje każdego kto krzywo spojrzy. W takich warunkach, jeśli się złapie szpiegów i w przypływie miłosierdzia odeśle jednego z powrotem, to się go wysyła z groźbami a nie sugestiamiWink

Ładniej by to wyglądało gdyby było
"że wtargnięcie na Twój teren zakończy się śmiercią."

Poza "może" usunąłem też "każde", gdyż według tej groźby wtargnięcie będzie tylko jednoWink

Ewentualnie mozna by jakieś ozdobniki jeszcze dodać, na przykład "bolesną śmiercią".

__________________
R1: ID 26695 / Nick: Torquemada
R2: ID 2023 / Nick: Skullgrin
19-12-2006 20:10 skullgrin jest offline Szukaj postów użytkownika: skullgrin Dodaj skullgrin do Listy kontaktów
artor666
Triple Ace


images/avatars/avatar-1173.jpg

Data rejestracji: 05-12-2006
Postów: 248
Klan: eee glupie strasznie;/
Kraina: Necropolia
Skąd: gdansk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

racja mnie jeden goscu ciagle szpieguje i mu sie nie udaje ale zawsze zaoszczedza 1 ludka Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

__________________
-click

19-12-2006 20:28 artor666 jest offline Szukaj postów użytkownika: artor666 Dodaj artor666 do Listy kontaktów
skullgrin
Triple Ace


Data rejestracji: 21-11-2006
Postów: 215
Rasa w grze: Kultysta

Autor tematu Temat rozpoczęty przez skullgrin
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nieważne, niech sobie oszczędza jednego, byleby "przesłanie" było bardziej konkretneSmile

__________________
R1: ID 26695 / Nick: Torquemada
R2: ID 2023 / Nick: Skullgrin
19-12-2006 21:54 skullgrin jest offline Szukaj postów użytkownika: skullgrin Dodaj skullgrin do Listy kontaktów
Zeruel
Emperor


images/avatars/avatar-4293.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 1.220

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ale wampiry są elitą inteligencji w tym świecie i wiedzą, że wysyłanie szpiegów może, ale nie musi zakończyć się ich śmiercią, nic tak nie śmieszy jak groźba bez pokrycia

__________________
Gram na r9.
19-12-2006 22:21 Zeruel jest offline Szukaj postów użytkownika: Zeruel Dodaj Zeruel do Listy kontaktów
skullgrin
Triple Ace


Data rejestracji: 21-11-2006
Postów: 215
Rasa w grze: Kultysta

Autor tematu Temat rozpoczęty przez skullgrin
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Skoro tak, to nie powinny w ogóle mówić o śmierci - i tak wszyscy wiedzą że to pic na wodę. W takiej sytuacji odesłanie szpiega z taką groźbą poddawałoby w wątpliwość inteligencję odsyłającego. Albo groźba powinna być konkretna, jak w moim pierwszym poście, albo bardziej pasująca do inteligencji i wyrafinowania które wydajesz się Mastermistrzu sugerować:

"że każde wtargnięcie na Twój teren może zakończyć się śmiercią."
||
||
\/
"że wtargnięcie na Twój teren grozi poważnymi konsekwencjami"

lub

"że wtargnięcie na Twój teren grozi strasznymi konsekwencjami"

lub

"że wtargnięcie na Twój teren grozi bolesnymi konsekwencjami"

itp



Wampira nie można zabić, ale czuje ból i można mu zadać cierpienie zostawiając go podziurawionego kulami na słońcu - i tym, ujętym w eufemizmie "konsekwencje", można wiarygodnie zagrozić szpiegującemu wampirowi.

__________________
R1: ID 26695 / Nick: Torquemada
R2: ID 2023 / Nick: Skullgrin
19-12-2006 23:11 skullgrin jest offline Szukaj postów użytkownika: skullgrin Dodaj skullgrin do Listy kontaktów
Zeruel
Emperor


images/avatars/avatar-4293.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 1.220

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

mi sie zawsze wydawało, że ten tekst dotyczy ludzi, i że wampir odsyła posłańca z informacją do rywala, że wysłał ludzi na prawie pewną śmierć

__________________
Gram na r9.
20-12-2006 17:29 Zeruel jest offline Szukaj postów użytkownika: Zeruel Dodaj Zeruel do Listy kontaktów
skullgrin
Triple Ace


Data rejestracji: 21-11-2006
Postów: 215
Rasa w grze: Kultysta

Autor tematu Temat rozpoczęty przez skullgrin
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Auć, przepraszam, źle cię zrozumiałem, myślałem że chodzi ci o grożenie wampirom.

cytat:
ale wampiry są elitą inteligencji w tym świecie i wiedzą, że wysyłanie szpiegów może, ale nie musi zakończyć się ich śmiercią, nic tak nie śmieszy jak groźba bez pokrycia


Niemniej groźba polega na wyolbrzymianiu konsekwencji. To psychologia, trzeba konsekwencje przedstawić jako pewnik. Kiedy kraje zawierają przymierze to mówią innym "jesli zaatakujesz mojego przyjaciela, to ja zaatakuje ciebie" a nie "to ja może zaatakuje ciebie" nawet kiedy różnie bywa i wiemy że ten kraj wcale nie musi pomóc swojemu sprzymierzeńcy w potrzebie.

__________________
R1: ID 26695 / Nick: Torquemada
R2: ID 2023 / Nick: Skullgrin

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez skullgrin: 20-12-2006 21:18.

20-12-2006 21:15 skullgrin jest offline Szukaj postów użytkownika: skullgrin Dodaj skullgrin do Listy kontaktów
in_flames
Viking


images/avatars/avatar-3764.jpg

Data rejestracji: 28-10-2006
Postów: 702
Klan: Moonlight
Kraina: Moria
Skąd: Kuźnia Demogorgonów Dwóch Szwadronów

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

mnie sie wydaje że moze takowoż i do ludzi sie odnosic i do wampirów, wszak wampiry są na tyle butnymi i dumnymi istotami, że oszczędzona osoba odesłana do swojego pana może sama w sobie stanowić wyzwanie dla właściciela szpiegującegoSmile

__________________

R2 Gahe & Pies
R3FR Dog Soldier



A kto umarł, ten nie żyje

26-12-2006 20:34 in_flames jest offline Szukaj postów użytkownika: in_flames Dodaj in_flames do Listy kontaktów
Arwax93
Double Ace


images/avatars/avatar-2479.gif

Data rejestracji: 31-12-2006
Postów: 126
Klan: ZakonTempariuszy[ZaT e]
Kraina: Necropolia; Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

niezly pomysl Wink

ale w to graja tez dzieci

__________________
<---klick! Become a vampire Smile Wielkie dzięki każdemu kto kliknie w sygnaturkę.
19-01-2007 17:05 Arwax93 jest offline Szukaj postów użytkownika: Arwax93 Dodaj Arwax93 do Listy kontaktów
Xwks`
Triple Ace


images/avatars/avatar-1866.jpg

Data rejestracji: 02-01-2007
Postów: 218
Klan: AC
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Arwax93 napisał(a)
niezly pomysl Wink

ale w to graja tez dzieci


ja tez sie zgadzam
19-01-2007 18:14 Xwks` jest offline Szukaj postów użytkownika: Xwks` Dodaj Xwks` do Listy kontaktów
Skryhull
Zbanowany

Data rejestracji: 15-09-2006
Postów: 219

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

mogłaby być też informacja ilu szpiegów zostało złapanych...
a jak jeden to coś typu "pobitego i zastraszonego wypuściłeś, ostrzegając przy tym, że następnym razem spotka go śmierć"

no i jeszcze żeby było na jakiej akcji zostali złapani.

Mogłoby to wyglądać tak:

Twoi ludzie wykryli 20 szpiegów wampira o imieniu Skryhull. Zostali schwytani podczas próby porwania kilku twoich ludzi. Podczas tortur jeden wyznał, że owi ludzie których chcieli porwać mieli być przesłuchani.
Postanawiasz darować życie jednemu z pojmanych szpiegów, aby powróciwszy do swojego Pana powiadomił go, że każde wtargnięcie na Twój teren może zakończyć się śmiercią.

Albo przy innej akcji i jednym szpiegu

Twoi ludzie pojmali szpiega na robieniu zdjęć w strategicznych miejscach twojego kwadratu. Podczas "przesłuchania" dowiedziałeś się, że pracuje on dla wampira o imieniu Skryhull. Po namyśle wypuszczasz zastraszonego, aby powróciwszy do swojego Pana powiadomił go, że każde wtargnięcie na Twój teren może zakończyć się śmiercią.

__________________
ID: 11363
19-01-2007 20:27 Skryhull jest offline Szukaj postów użytkownika: Skryhull Dodaj Skryhull do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » Scenariusze/Opisy » Akcja szpiegowska wykryta

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH