Łowca czy Berek? |
Piotr85
Double Ace
Data rejestracji: 28-09-2008
Postów: 134
Klan: Fort Pułaski [Rebell] Kraina: Necropolia II Skąd: Kraków
|
|
Zrobiłem nową postać na R2. na R5 palniak więc tutaj postanowiłem zrobić coś innego:
Władca zwierząt (na rzie łuk) rozwój w miarę równy a więc sala tronowa:
SIŁA 14
ZWINNOŚĆ 14
ODPORNOŚĆ 14
WYGLĄD 13
CHARYZMA 9
WPŁYWY 22
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 14
INTELIGENCJA 12
WIEDZA 13
Co prawda do tatu jeszcze minimum 20-25 leveli (na 10 jestem), Ale statystyki już trzeba pod przyszłe bronie rozdawać (żeby potem się nie okazało że idę w berka a mam po 40 sposta/wiedzy pod łuk kompozytowy...). Więc co mi doradzacie Jakie ma zalety jedno a jakie drugie? (wiem że pod łowcę lepszy by teoretycznie był kultek ale bonus do odporności też taki zły nie jest
). więc jak się rozwijać?
__________________ "Ta historia powinna więc zostać opowiedziana, zanim kapłani Chrystusa zatrą pamięć o niej żywotami własnych świętych i swoimi legendami."
(Morgiana o Legendzie Artura- "Mgły Avalonu")
|
|
05-11-2008 16:37 |
|
|
cieplyj
Viking
Data rejestracji: 04-03-2007
Postów: 605
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Fly napisał(a)
na WZcie to berserker
łowca na władku wyjdzie dużo gorzej niż berseker
arkana do siły przy berku bardziej się przydadzą niż do odporności przy łowcy.. xD |
A czemu nie siła przy łowcy?? Każdy lubi mieć więcej siły, nawet niektóre paniaki, dystanse
Oczywiście, że berek
. A jeśli chodzi o porady dot. eq to masz je w innych tematach
(wystarczy trochę poszukać
)
__________________
|
|
05-11-2008 18:06 |
|
|
Fly
Lord
Data rejestracji: 15-08-2008
Postów: 438
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV
|
|
|
05-11-2008 19:44 |
|
|
Elvynnel
Ex-Team
Data rejestracji: 02-02-2008
Postów: 293
Klan: PoSSeSSeD Skąd: Dębica
|
|
10 lvl to jeszcze nic. Więc jeśli byś bardzo chciał zagrać łowcą, to proponował bym od nowa zacząć kultystą albo ssakiem (kwestia gustu). Kultysta ma łatwiej na początku, ssak później, kiedy masz arkana do krytyka. Ale polecał bym kultystę. Do władcy: tylko broń biała. Palna też - pod warunkiem że na 50 przerobisz się na potępionego ^^ ;P Także zerk, zabójca albo CR
__________________ Elvynnel
Status w momencie zakończenia gry na R2:
Elvynnel WŁADCA ZWIERZĄT M 4/33/8 [-Asylum-] 10228
Beware!
|
|
05-11-2008 21:29 |
|
|
Piotr85
Double Ace
Data rejestracji: 28-09-2008
Postów: 134
Klan: Fort Pułaski [Rebell] Kraina: Necropolia II Skąd: Kraków
Autor tematu
|
|
Bardzo bym chciał a że "nie kumam tych kocich ruchów czarnuchu" to wybrałem azjate
mam nadzieję , że jakoś mi to wyjdzie z tym łowcą, rozumiem ze wszelkie itemki + zwin/spost i +crit (tatu łowcy 35% crita w sumie) i powinno byc ok?
__________________ "Ta historia powinna więc zostać opowiedziana, zanim kapłani Chrystusa zatrą pamięć o niej żywotami własnych świętych i swoimi legendami."
(Morgiana o Legendzie Artura- "Mgły Avalonu")
|
|
05-11-2008 22:38 |
|
|
Fly
Lord
Data rejestracji: 15-08-2008
Postów: 438
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV
|
|
|
06-11-2008 07:00 |
|
|
Elvynnel
Ex-Team
Data rejestracji: 02-02-2008
Postów: 293
Klan: PoSSeSSeD Skąd: Dębica
|
|
Właściwie, to jeśli łowca władcą, to spokojnie możesz przerobić się na potępionego
Kara z tatka i groza z arkan będą fajną kombinacją (jesteś 2 rundy do przodu w zasadzce i obronie). Ale to dopiero na 50 lvlu.
Sprzęt:
Zacznę od oczywistego: shuri reakcji - najlepsza rzecz. Wymaga trochę siły, sporo wiedzy i nieco mniej inteligencji.
Na szyję najlepiej lewitację - siła Ci się przyda później do spodni, klaty i shurika.
Wcześniej możesz celności - a raczej musisz, żeby jakoś z sumą ciągnąć.
Na głowę śmiercionośne xxx pasterza <- taniutkie/potem śmiercionośne xxx preko - tylko nie zapominaj o tym, że musi spełniać wymagania tatka a na koniec bandana przezorności na dosk+1
^ te hełmy zapewnią Ci trochę sposty do sumy, ale przede wszystkim upragniony dmg. I tak sumy będziesz mieć wystarczająco żeby trafić (póki co) każdego w zasadzce i obronie/oblegu, a o ekspach nie masz co myśleć póki co. Wyposaż się w sprzęt spostowy na smoki.
Na klatę możesz łowiecką kamizelkę, ale myślę, że jeśli będziesz dobrze prowadzić postać to nie zaniedbasz wpływów w treningu na póki co Ci będzie wystarczać na noszenie shuri na dość dobrym poziomie. Także, moim wyborem była by elfia kamizelka (żeby spełnić wymogi tatuażu)/koszulka/kurtka siewcy śmierci (do obrażeń). Kwestia gustu.
Spodnie to póki co elfie szorty a potem elfie szorty słońca <- to będą Twoje docelowe spodnie, nie takie drogie znowu ;P
Jeśli chodzi o palce, no to pasuje na początek pierścień siły, nieco później młodości, a drugi może być celności, albo mądrości - jeśli nie uda Ci się wyciągnąć w treningu tyle ile trzeba wiedzy. Potem, gdy już będziesz mieć bandanę przezorności i elfie szorty słońca (lewitację na szyi), będziesz mógł kombinować z pierścieniem nietoperza. Młodość i tak Ci zostanie
I na koniec: podstawa w treningu to siła/wiedza, nie zaniedbuj inteligencji. Jeśli będziesz odpowiednio dużo tych statystyk dodawał, to później nie będziesz potrzebował dodatkowych przedmiotów dodających te statystki (lewitacja na szyi i młodość na palcu i tak Ci zostanie żeby unieść głównie szorty, ale też klatę).
Zwinka i sposta też musi być rozwijana.
To by było na tyle
__________________ Elvynnel
Status w momencie zakończenia gry na R2:
Elvynnel WŁADCA ZWIERZĄT M 4/33/8 [-Asylum-] 10228
Beware!
|
|
06-11-2008 08:08 |
|
|
Fly
Lord
Data rejestracji: 15-08-2008
Postów: 438
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria IV
|
|
|
06-11-2008 15:09 |
|
|
Piotr85
Double Ace
Data rejestracji: 28-09-2008
Postów: 134
Klan: Fort Pułaski [Rebell] Kraina: Necropolia II Skąd: Kraków
Autor tematu
|
|
|
06-11-2008 15:39 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
Skoro masz arkana do szczęścia i krytyka, prawdopodobnie będziesz mógł się później przerzucić na leg. dystans - w oblężeniach i ekspedycjach wyrobisz wtedy spokojnie ok. 70% na krytyka przy legendarnym shuriku reakcji
|
|
06-11-2008 19:47 |
|
|
Piotr85
Double Ace
Data rejestracji: 28-09-2008
Postów: 134
Klan: Fort Pułaski [Rebell] Kraina: Necropolia II Skąd: Kraków
Autor tematu
|
|
cytat: |
Originally posted by RaSTus
cytat: |
Blind- napisał(a)
Skoro masz arkana do szczęścia i krytyka, prawdopodobnie będziesz mógł się później przerzucić na leg. dystans - w oblężeniach i ekspedycjach wyrobisz wtedy spokojnie ok. 70% na krytyka przy legendarnym shuriku reakcji
|
No już odrazu... Legenda w dystansie ma bodajże -45% trafienia krytycznego. Ciekawe co za sprzęt miałby założyć, zeby mieć 70% kryta na legendzie... |
Ale z kolei z tego co pamietam to legendanre shuri reakcji ma +36% crita... prawie ze sie rownowazy... Tylko ze faktycznie i tak wychodzi na -9 wiec 70% byloby problemem, ale np. dla kuszy reakcji juz wychodzi na "+"...
__________________ "Ta historia powinna więc zostać opowiedziana, zanim kapłani Chrystusa zatrą pamięć o niej żywotami własnych świętych i swoimi legendami."
(Morgiana o Legendzie Artura- "Mgły Avalonu")
|
|
07-11-2008 07:16 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
szczęście również wpływa na trafienie krytyczne. Łowca ma +35% do krytyka w tatuażu, a leg. shuriken reakcji na d.+4 na 63 poziomie podnoszę obecnie na bazowej inteligencji i wiedzy. Na tym poziomie zostaje jedynie -8% do krytyka.
Dodając do tego 20 arkan do szczęścia (szansa na krytyka wynikająca ze szcześcia opisana jest w tutorialu) i krytyka (czyli +15%), mając elfa (+18% na d. +2) z bonusem do obrażeń (strażnika, gwardzisty, kobry itp.), spokojnie idzie wyrobić wysoką sumę + dosyć wysokie obrażenia + 60% na krytyka bez bonusu wynikającego z różnicy szczęścia między postaciami.
Leg. shuriken reakcji to już jednak sprzęt high-lvl, wcześniej pozostaje używanie zwykłego shurikena reakcji.
Szczerze, w tej chwili żałuję, że wybrałem kultystę, a nie ssaka
|
|
07-11-2008 19:20 |
|
|
|