Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Handel » Wymiana kont » Przejmę Konto R1 bo się nudzi min 40lvl » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony bo się nudzi min 40lvl
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
adanio_k93
Junior Member


Data rejestracji: 30-05-2007
Postów: 11

bo się nudzi min 40lvl Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Przejmę konto które ma minimum 40 lvl, zaopiekuje się dobrze, gram już od roku Wink Jak komuś się znudziło to chętnie się zaopiekuje jego potworkiem Tongue

__________________
Mój nick w grze
Necropolia VIII - Hammet
ID:
Necropolia VIII - 42156
29-12-2008 14:41 adanio_k93 jest offline Szukaj postów użytkownika: adanio_k93 Dodaj adanio_k93 do Listy kontaktów
adanio_k93
Junior Member


Data rejestracji: 30-05-2007
Postów: 11

Autor tematu Temat rozpoczęty przez adanio_k93
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

upek

__________________
Mój nick w grze
Necropolia VIII - Hammet
ID:
Necropolia VIII - 42156
29-12-2008 18:08 adanio_k93 jest offline Szukaj postów użytkownika: adanio_k93 Dodaj adanio_k93 do Listy kontaktów
adanio_k93
Junior Member


Data rejestracji: 30-05-2007
Postów: 11

Autor tematu Temat rozpoczęty przez adanio_k93
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

góra

__________________
Mój nick w grze
Necropolia VIII - Hammet
ID:
Necropolia VIII - 42156
30-12-2008 15:57 adanio_k93 jest offline Szukaj postów użytkownika: adanio_k93 Dodaj adanio_k93 do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do: