Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Misz-Masz » Dwie osoby z jednego kompa » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (2): [1] 2 następny » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Dwie osoby z jednego kompa 6 Ankieta - średnia ocena: 7,836 Ankieta - średnia ocena: 7,836 Ankieta - średnia ocena: 7,83
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Kabal_1
Double Ace


images/avatars/avatar-12325.jpg

Data rejestracji: 14-08-2008
Postów: 128
Klan: N_G
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: Chodzież/Poznań

Dwie osoby z jednego kompa Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Może pokrótce opiszę sytuację.
Gram na R2 od ponad roku. Dziewczyna, z którą mieszkam zainteresowała się BW i też chce założyć sobie konto. Niestety bardzo często zdarzają się sytuacje, że nawet pomimo zgłoszonej gry z jednego kompa/ip ludzie dostają banany. By tego uniknąć bardzo dokładnie przestudiowałem regulamin dot. Multikont i mam pytanie

W regulaminie stoi:
"W przypadku, gdy z jednego adresu IP będzie grało więcej osób, należy zgłosić ten fakt do operatora serwera na którym grasz przez opcję zgłoś do operatora (...), PRZED założeniem takiego konta.

Czyli? Jak mam zgłosić grę z konta, które jeszcze nie zostało założone? A co jeśli zgłoszę np nazwę konta PPP, a przy tworzeniu konta okaże się, że nazwa taka jest już zajęta? Czy jest to w ogóle możliwe?

Pytanie może dziwne i głupie, ale zbyt dużo sil i pieniędzy wpakowałem w tę grę, by za chwile dostać banana za niewiedzę. Jeśli gdzieś przeoczyłem tę informację, proszę o odesłanie mnie tam.

Wystarczy mi jedna konkretna odpowiedz osoby, która się na tym zna i można temat zamykać