Finałowa propozycja zmian dot. reputacji |
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
Finałowa propozycja zmian dot. reputacji |
|
Po zapoznaniu się z sugestiami kulturalnej części graczy, proponujemy następujące zmiany w BW:
1) Patch cmentarza => cmentarz będzie generował repa (pierwszy poziom 5/h, drugi poziom 10/h, trzeci 20/h).
2) Patch szpitala => szpital będzie generował repa (ilość repa na godzinę równa lvlowi szpitala, max poziom szpitala = 10).
3) Patch pośredniaka => pośredniak będzie generował więcej ludzi (nie jest jeszcze ustalone ile, ale myślimy o większym wzroście na wyższych poziomach).
4) Patch Clan leadera => lider klanu nie będzie tracił reputacji na oblężeniach, oprócz tego każda reputacja zyskana przez niego w oblężeniu będzie mnożona *2.
5) Patch nowicjusza klanu => przez pierwsze 24h po dołączeniu do klanu postać nie będzie otrzymywała reputacji za wygrane oblężenia. Nadal będzie mogła dołączać do oblężeń lub tworzyć własne.
6) Ilość reputacji generowanej przez Katedrę zmniejszy się ze 120 do 100 na godzinę, jednak efekty dodające reputacji z budynków będą się sumowały.
UPDATE
7) Zdecydowaliśmy się porzucić koncepcję areny, na rzecz prostszego sposobu zdobywania pkt reputacji - mianowicie będzie się go otrzymywało za walki między graczami.
Gracz za wygraną z innym graczem będzie otrzymywał ilość reputacji = 1/10 zdobytych przez niego w walce pkt doświadczenia. Będzie to korzystniejsze dla niższych stref, gdyż jak wiadomo atakując graczy ze stref wyższych otrzymują oni większą ilość doświadczenia, niż w drugą stronę. Reputacja za przegrane walki nie będzie odejmowana.
Powyższa zmiana może zostać wprowadzona wyłącznie z innymi proponowanymi przez nas zmianami.
W związku z dodaniem dodatkowej opcji w trakcie trwania ankiety, informujemy, że ma ona dla nas wartość czysto orientacyjną i bardziej będziemy zwracać uwagę na Wasze opinie. W związku z tym prosimy o nie pisanie po raz setny, że zmieniły się warunki w trakcie trwania ankiety. Z góry dziękujemy!
A teraz uwaga.
Zmiany mogą wejść wszystkie (7 punktów) lub żadna. Opcji pośrednich nie ma!
Jeśli zostanie przegłosowana opcja 'NIE', uznajemy, że tematu nie było.
Czas trwania ankiety 2 dni.
Uwaga 2: Tylko do tych, którzy nie potrafią się zachować: jeśli nie podobają ci się zmiany, a nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia - zagłosuj na opcję NIE i opuść forum. Nie interesują nas wulgarne komentarze na nasz temat, ani kompleksy i frustracje autorów tego typu postów. Wszelkie tego typu uwagi zaśmiecające wątek będą karane min. dwoma ostrzeżeniami.
UWAGA 3: Proszę o NIE wysyłanie do mnie na PW wiadomości na temat patcha!
Uwaga 4: W przypadku większości negatywnych komentarzy jak do tej pory porzucamy koncepcję robienia czegokolwiek z najemnictwem i repem, gdyż to będzie oznaczało, że obecny system jest dobry i nie wymaga żadnych zmian ani poprawek.
__________________
|
|
10-02-2009 19:33 |
|
|
sleepek
Double Ace
Data rejestracji: 12-11-2007
Postów: 103
Kraina: Necropolia
|
|
|
10-02-2009 19:38 |
|
|
Marzyciel
Member
Data rejestracji: 17-09-2008
Postów: 39
Klan: Czciciele Światła Kraina: Necropolia II Skąd: Lublin
|
|
Ja się nie zgadzam. Najemnictwo to najemnictwo, właśnie jak to ujął któryś z Was drodzy administratorzy, staracie się, aby ta gra nie stała się "głupim klikadłem", a przez repę z budynków czym ma się stać? O repę się walczy, a nie się ją buduję.
Jestem na nie.
__________________ R3: Noomarsil
|
|
10-02-2009 19:38 |
|
|
Puma
Emperor
Data rejestracji: 04-12-2006
Postów: 1.378
Kraina: Necropolia VII
|
|
ja na to przystaje to dobry kompromis moze ograniczy najemnictwo
i mam pytanie jest to ankieta na zasadzie dyplomacji znaczy wieksza ilosc głosów wygrywa czy TAk musi miec przewage iluś tam % zeby przeszło ??
|
|
10-02-2009 19:40 |
|
|
ismahel
Emperor
Data rejestracji: 08-12-2007
Postów: 1.090
|
|
Dziekuje za przejrzyste opisanie propozycji . Jestem na TAK .
Komentarz - warto obnizyc koszt szpitala w ludziach lub zastapic ludzi krwia w sensownej ilosci zeby nie bylo ulatwienia . Szpital 6 kosztuje 640k ludzi co skutecznei zabija dalsza rozbudowe ( na calym r5 80m ludzi ) . Wyzsza rozbudowa szpitala jest jednak neiunikniona jesli ta opcja mam miec jakiekolwiek znaczenie jesli chodzi o naplyw repa .
|
|
10-02-2009 19:40 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Mi pomysł się bardzo podoba, ograniczy to trochę najemnictwo... Co prawda nadal będę (i inni też będą) chodził do innych klanów pomagać w oblegach, bo np znajomemu chcą kloca zabrać itp. ;] A jak chcę repa to kto mi zabroni zostać w słabszym klanie na kilka dni? Jestem jak najbardziej na TAK!!!
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
10-02-2009 19:41 |
|
|
Nup102
Junior Member
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 21
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia IV
|
|
Zgadzam Sie
__________________
|
|
10-02-2009 19:42 |
|
|
Ry513k
Lord
Data rejestracji: 01-03-2008
Postów: 374
Klan: OLIMP Kraina: Moria Skąd: Dębica
|
|
Jestem na tak
jesli beda jakies informacje odnosnie Pit-fight to prosil bym o nie
__________________ Jak się nie ma co się pragnie,
to się kradnie co popadnie
Ry513k z R2
|
|
10-02-2009 19:42 |
|
|
Lexar
Emperor
Data rejestracji: 17-12-2007
Postów: 1.407
|
|
I ja jestem na tak. Choc boli ten rep w 3s bo słabsi gracze w słabszych klanach nie mają dostępu do 3s. A no i co w takim razie z r1. Tam repa bedzie od groma i bedzie sie rozwijał tylko klan (Date i całe jego gałezie)
|
|
10-02-2009 19:42 |
|
|
Vojtex
Double Ace
Data rejestracji: 29-05-2008
Postów: 131
Klan: Suonka/\MK Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia II Skąd: Sanok
|
|
szacunek dla administracji wreszcie ciekawa oferta
popieram ja w 100%
__________________
Hankjunior przestal byc Tmodem... Wreszcie jakis promyk nadzieji
Na moich akucjach obowiazuje zasada KT=CM+24h
|
|
10-02-2009 19:42 |
|
|
majlet__
Member
Data rejestracji: 15-12-2008
Postów: 30
|
|
Mi sie to nawet podoba ale
jest 10 luty a w złotej wieży juz niema nic do trzaskania
z tym tez trzeba coos zrobic
__________________ R4 Majlet
R6 WildWildWest
Arachne w Pieknym stylu
|
|
10-02-2009 19:43 |
|
|
Ironhide
Junior Member
Data rejestracji: 26-10-2007
Postów: 11
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria
|
|
ja jestem na tak. jakieś szanse będą a nie latanie tygodniami za repą. a najemnikiem można być za prki przynajmniej na HC
__________________ R2 Nomad Black/Red/White Sparta
R11 Charakteru
R13 VntSTAR
R18 Nomad
|
|
10-02-2009 19:43 |
|
|
Evolka
Triple Ace
Data rejestracji: 21-01-2008
Postów: 187
Klan: No_Fear Kraina: Necropolia
|
|
RE: Finałowa propozycja zmian dot. reputacji |
|
Jestem za tylko szkoda ze w 3s tak malo daje ;/ tydzien czekania na konkretny rep
No spoko wkoncu doszlismy wszyscy do porozumienia
Pozdro....
__________________ Nick R3/13:Evo
|
|
10-02-2009 19:43 |
|
|
Hellia
Double Ace
Data rejestracji: 15-08-2007
Postów: 119
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia II
|
|
Zakładam, że patch 1.1.0.15 nie podlega dyskusji i nie zostanie wycofany?
Jeśli tak to z pkt widzenia lidera, który jest "uziemiony" co prawda z własnej woli, ale miło było by od czasu do czasu postawic ekspe jestem za tymi zmianami.
__________________ R3: Hellia
|
|
10-02-2009 19:44 |
|
|
cheapgun
Viking
Data rejestracji: 12-03-2008
Postów: 502
Klan: Armia Cienia/Siewcy Smierci Kraina: Necropolia III; Necropolia VIII; Moria IV Skąd: Armia Cienia
|
|
Chwala Konrad za dojrzalsze podejscie do calej sprawy.
Coz, jesli tylko cale 6 lub nic, ja wybieram 6. Najemniczenie sie co prawda skonczy ale widze swiatelko w tunelu
__________________
|
|
10-02-2009 19:44 |
|
|
Darina
Newbie
Data rejestracji: 04-05-2008
Postów: 7
Kraina: Necropolia IV
|
|
jestem na nie, to najemnictwo daje smak tej grze
__________________ Najlepszy drop: Runiczne spodnie
|
|
10-02-2009 19:44 |
|
|
wichniar
Triple Ace
Data rejestracji: 24-02-2007
Postów: 243
Klan: BK Kraina: Moria II Skąd: Słubice
|
|
zdecydowanie NIe
patch nic nie wniesie
tylko wiekszy zament ...jak zawsze 4 strefa poszkodowana
__________________ <ismahel> ten Ray + koledzy to najwieksza zmora tej gry
|
|
10-02-2009 19:45 |
|
|
martinez102
Newbie
Data rejestracji: 07-02-2008
Postów: 8
Kraina: Necropolia III
|
|
nie nie zgadzam się to cios dla słabszych klanów które nie bedą mogły liczyć na wsparcie poszukujące repa mnie pomysł się nie podoba
__________________ r3:asienka
r4:martinez102
|
|
10-02-2009 19:45 |
|
|
Bartex
Member
Data rejestracji: 03-05-2007
Postów: 39
Klan: BTK Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II Skąd: Moria
|
|
4 strefa nie otrzymuje repa i szpital nie jest do wybudowania na r5 powyzej 5 poziomu np. dla mnie (top 13), poniewaz wymaga za duzo ludzi ... zastanawiam sie jeszcze co zaglosowac
__________________ moj nick R13: BarteX
|
|
10-02-2009 19:45 |
|
|
gajos
Forum Ace
Data rejestracji: 03-03-2008
Postów: 94
Klan: adehade Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: Northampton
|
|
jak najbardziej na tak, wreszcie oblezenia miedzy klanami przybiora normalny wyglad i nie bedzie pakowania sie koskami z topki ;]
tutaj szansa dla normalnych klanow, ktore aby powalczyc beda zdane wylacznie na siebie ;]
__________________ R1 Christian
R11 Binbiniqkegabenik
''Weszedles na LuckLuck i zabrales kilka rzeczy'' made by Maja
|
|
10-02-2009 19:45 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
cytat: |
The_Game napisał(a)
jestem na NIE.
Dlaczego??Otóż słabsi gracze sporo na tym ucierpią.Nie każdy może wbić się do 2/3 s i tam sobie repić.Natomiasy tacy z 50-55 lvl będą musieli jedynie repić na prawdziwych oblegach(nie żadne ustawki itepe) |
oO, ja mam 52 lvl i nie pomyślałbym nie wpaść na obleg do kumpli, jeśli ktoś chciałby zabrać im klocki.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
10-02-2009 19:45 |
|
|
spiderek
Newbie
Data rejestracji: 30-11-2008
Postów: 1
Kraina: Moria
|
|
jestem na TAK, wreszcie jakies konkrety i skonczy sie beznadziejne latanie za repem
|
|
10-02-2009 19:45 |
|
|
|