Władca Marionetek Niezarejestrowany
|
|
TUTORIAL MADE BY WŁADCA MARIONETEK
STREFY
Piąta strefa - powstała dla najgorszych graczy.
Tanie wyprawy, potopy krwi duża ilość pieniędzy oraz ludzi.
Dobry teren do walki, można spokojnie śmigać między słabszymi graczami, nie tracąc dużo krwi.
Ale ma to swoje wady, lot jest słaby, nawet bardzo, a czasem nawet jego brak, mało doświadczenia na wyprawach, nikłe szanse na zdobycie choćby kunsztownego kasku.
Plusy - Duża ilość krwi i innych "towarów", łatwa walka, tanie wyprawy.
Minusy - Brak ciekawego lota z wypraw, mało doświadczenia na wyprawach.
Czwarta strefa - Mówi się że dopiero tutaj zaczyna się prawdziwa gra.
Wyprawy choć drogie opłacalne, dodatkowe budynki, dobry lot, często trafiają się cudeńka.
Ale kto powiedział że czwarta strefa jest bez wad?
Ma ich nawet więcej niż piąta, susza krwi, przeciwnicy są zwykle o 10 pkt lepsi, wysokie ceny wypraw, częste ataki na twoją własność.
Plusy - Lepsze loty na wyprawach, dodatkowe budynki.
Minusy - brak krwi, po którą trzeba chodzić aż do piątej strefy, gdy tam dotrzesz wrogowie momentalnie cię atakują, wysokie ceny wypraw.
Rada - Do czwartej strefy można się przenieść mając 20lvl.
Najlepiej mieć zapas ludzi krwi i kasy na dobry start , jeśli przenosisz się na tak zwanego "pustaka".
Gdy już przeniesiesz się na pusty kwadrat, jak najszybciej wybuduj 8 lvl posterunku policji, 7 lvl agencji ochrony i 1 poziom rynku.
Na marginesie - Po pewnym czasie zauważysz że jesteś zarządcą jakiegoś sektora w piątej strefie.
To na razie nie daje ci żadnych korzyści materialnych, ale pokazuje gdzie masz najbliżej do piątej strefy.
Trzecia strefa - Podobno jest podobna do czwartej strefy, dwa nowe budynki, krwi dalej mało, trochę nowych przedmiotów.
Pytacie pewnie o wady?
Owszem, są dwie strony medalu, ta strefa jest pożądana przez wielu graczy, dlatego toczą się wojny klanowe o kwadraty w tej strefie.
Tylko najlepsze klany są w stanie utrzymać choćby jednego członka w tej strefie, dlatego grają tam tylko najlepsi.
Plusy - nowe przedmioty, dwa nowe budynki.
Minusy - Żeby tam się utrzymać potrzebny jest potężny klan.
Druga strefa - Niewiele o niej wiadomo, krążą wieści że tylko tam można zdobyć potężny pajęczy czołg.
Pierwsza strefa - Miejsce gdzie urzęduje tak zwany "Pan Ciemności".
Wiążą się z tym hipotezy, że aby zamieszkać w tej strefie trzeba pokonać same wcielenie zła, Pana Ciemności.
EVENTY
Wydarzenia szczególne dla świata wampirów.
Przez działanie many i nanitów na planetę powstały eventy.
Eventy to wielkie wydarzenia, szczególnie dla słabych graczy.
Jedne mogą być raz dobre, a raz złe, zależnie od uśmiechu bogów.
Znane nam eventy:
Noc Starych Bogów - Dodaje 15 do odporności
Noc Bohaterów - W czasie oblężenia, budynki dodają premię, tak jak w czasie zasadzki.
Klątwa bogów - zmniejszona szansa na udaną wyprawę
Noc szybkich noży - mógłby mi ktoś przypomnieć?
WALKA I OBRONA
Walka to sens tej gry.
Każdy powinien dużo walczyć, ponieważ za walkę dostaje się nie tylko punkty doświadczenia, ale także surowce.
Za każdą wygraną obronę, przejmuje się 10% zasobów przeciwnika.
Za każdy wygrany atak, przejmuje się 30%PLN, 30% Ludzi i 10% krwi przeciwnika.
Większość pytań zatrzymuje się na pytaniu: Dlaczego za wygraną walke dostaje 44 pkt doświadczenie, a za udaną obronę tylko 22?
Odpowiedź brzmi następująco, ponieważ łatwiej jest się bronić niż atakować, więc dostajemy mniej doświadczenia.
Budynki do ataku:
AGENCJA OCHRONY (POZIOM 8 )
Współczesna odmiana najemników. Jeśli potrzebujesz kogoś do brudnej roboty, tutaj go znajdziesz. W zamian za ochronę agencja zapewnia dodatkowe wsparcie przy atakowaniu sąsiadów.
Efekt: +352 do PŻ w czasie ataku, obrażenia wszystkich broni +8 w trakcie zasadzki
HANDLARZ BRONIĄ (POZIOM 1)
Tutaj kupisz wszystko czego trzeba by rozprawić się z przeciwnikiem. Z usług handlarza korzysta każdy będący przy zdrowych zmysłach, szczególnie ci dla których wyposażenie stanowi różnice między życiem a śmiercią.
Efekt: +140 do PŻ w czasie ataku
Budynki do obrony:
POSTERUNEK POLICJI (POZIOM 10)
Oprócz dbania o spokój i porządek, policja zapewnia Tobie dodatkową ochronę. Wywiadowcy pomagają Ci wykrywać wrogie zasadzki, a policyjna ochrona pomaga Ci w obronie terytorium.
Efekt: spostrzegawczość w trakcie zasadzki zwiększona o 10, +410 do PŻ w obronie przed zasadzką
GARNIZON (POZIOM 1)
Magiczne bariery chroniące Miasto słabną z każdym dniem. Coraz więcej potworów z pustkowi zapuszcza się do miasta. W garnizonach stacjonują świetnie wyposażone jednostki szybkiego reagowania zajmujące się tępieniem zarazy. W zamian za niewielkie datki zapewniają dodatkowe szkolenie oraz udostępniają ciężki sprzęt lokalnej policji.
Efekt: +123 do PŻ w obronie przed zasadzką
W walce nie tylko są ważne umiejętności i broń, ale także charyzma i wpływy.
To właśnie one dają nam szanse na udaną zasadzkę, wpływy do ataku, a charyzma do obrony.
Pierwszym budynkiem dostępnym w grze dodającym do wpływów w czasie ataku jest:
SCHRONISKO DLA BEZDOMNYCH (POZIOM 8 )
Kto lepiej przeniknie do wrogiego kwadratu niż śmierdzący obdartus na którego nikt nie zwraca uwagi? Tutaj możesz znaleźć odpowiednich ludzi, którzy za pieniądze gotowi są zrobić prawie wszystko.
Efekt: +16 do szpiegowania, +8 do wpływów w czasie ataku
Zawsze lepiej mieć wysoki poziom schroniska, ponieważ dodaje ono nie tylko wpływy, ale też chroni przed szpiegowaniem twojego kwadratu i pozwala ci szpiegować inne, czym wyższy poziom schroniska, tym lepiej się szpieguje i chroni się przed szpiegowaniem.
W każdej strefie jest określony wolny czas między atakami, to znaczy że dany gracz zaatakuje drugiego to ten zaatakowany niezależnie od wyniku walki ma czas ochrony przed atakami.
Przedstawia to następujący wzór:
Piąta strefa - czas wynosi 2 godziny
Czwarta strefa - czas wynosi 1 godzinę i 30 minut
Trzecia strefa - czas wynosi 1 godzinę
druga strefa - czas wynosi 30 minut
Pierwsza strefa - czas wynosi 30 minut
Przez ten czas nie możesz być atakowany.
OCHRONA
Ochrona jest to czas ochrony przed oblężeniami.
Gdy ktoś oblega twój kwadrat, niezależnie czy wygrasz czy nie, po oblężeniu będziesz miał status chroniony.
Choć go nie widać on działa, to oznacza że oblężony kwadrat jest chroniony przez 24 godziny przed oblężeniami.
Dawniej status chroniony oznaczał że gracz ma poniżej 100 punktów życia i dopóki ich nie zregeneruje nie może walczyć.
Ten system został usunięty w systemie walk i ataków, pozostał tylko w systemie oblężeń tak jak opisywałem powyżej.
OBLĘŻENIA
To ciekawa część gry, najlepiej je robić z klanem.
Mamy 3 rodzaje oblężeń:
0.Ma na celu ograbienie wrogów z zasobów.
1.Ma na celu przejęcie wrogiego kwadratu.
2.Ma na celu wykonanie jednego z zadań.
Oblężenia w klanie robi się co 12 godzin po ukończeniu drugiej fazy poprzedniego.
Każdy gacz może robić jedno oblężenie co 48 godzin, a gracz z kontem premium może robić oblężenia co 24 godziny.
Wszystkie najlepiej wykonywać z klanem.
HANDEL
To to na czym opiera się gra.
Aby handlować trzeba posiadać stary rynek i 15 poziom doświadczenia.
Liczba ofert handlowych zależy od poziomu rynku (tylko z premium).
Bez premium, niezależnie od poziomu rynku będzie można tworzyć tylko jedną ofertę.
POZIOM I PUNKTY
Z czasem gry zdobywamy poziomy.
Z każdym poziomem wzrasta nam życie.
A co do punktów, jak je obliczać?
Prosto, 10000 punktów doświadczenia : 1000 = 10 punktów.
Czym więcej punktów tym wyższe miejsce w rankingu.
SYN I ZADANIA
Pewnie każdy zastanawia się poco nam syn.
Syn nam jest potrzebny po to, aby dodać grze jakiegoś charakteru i wątku miłosnego.
Syn narazie nic nam nie daje.
Co do zadań, istnieją 4 rodzaje zadań.
Walka indywidualna - zadanie polega na pokonaniu kogoś samemu, np zadanie z wilkołakami w czwartej strefie.
Walka grupowa - zadanie polega na pokonaniu agresorów z klanem, np wilkołaki w piątej strefie (pamiętajcie, na jednego klanowicza, przypada dwóch agresorów).
Zadania indywidualne - Polega na wybudowaniu czegoś, np w czwartej strefie trzeba wybudować pośredniak na 15 poziom.
Zadanie wyprawowe - polega na wykonaniu określonej ilości wypraw, np wykonaj pierwszą pielgrzymkę w nieznane.
Za wszystkie wykonane zadanie dostaje się punkty rozwoju.
W piątej strefie ponad 1000, a w czwartej ponad 600.
WYPRAWY
To ta część gry gdzie zdobywamy doświadczenie krew i przedmioty.
Rodzaje wypraw:
Okolice miasta - najłatwiejsza wyprawa, za jej wykonanie można dostać łatwy przedmiot.
Daleka wyprawa - normalna wyprawa, na niej dostaje się zwykłe, dobre przedmioty.
Pielgrzymka w nieznane - trudna wyprawa, na niej dostaje się zwykłe, dobre i doskonałe przedmioty.
Ilość przedmiotów i ich rodzaj zależy od strefy.
Np w czwartej strefie na normalnej wyprawie dostaje się prawie zawsze dwa przedmioty, kiedy w piątej strefie na normalnej wyprawie dostaje się tylko 1 przedmiot, a bardzo rzadko dwa.
INFORMACJE UZYSKANE DZIĘKI ŻYCZLIWEMU GRACZOWI
Budynki w trzeciej strefie:
STREFA 3
DZIENNIK LOKALNY "NOCNA ZMIANA" (POZIOM 18 )
/> Reporterzy węszący za sensacją stanowią doskonałe źródło informacji. Dotrą
wszędzie tam gdzie Ty nigdy byś się nie dostał.
Efekt: efekty schroniska
zwiększone o 110 %
ROZBUDOWA DO POZIOMU 19
Koszty: 931
817 PLN, 1 332 ludzi
Wymagania: WYGLĄD: 76
Czas budowy: 1 d. 11
godz. 29 min. 52 sek.
Efekt: efekty schroniska zwiększone o 5 %
/>
SZPITAL (POZIOM 3)
Większy może więcej... zapłacić.
Duże centrum medyczne dla mieszkańców przynosi olbrzymi haracz, a cicha wojna z
sąsiadami kosztuje Cię coraz więcej.
Efekt: +157 litrów krwi / h
/>
ROZBUDOWA DO POZIOMU 4
Koszty: 1 200 000 PLN, 1 600 ludzi
Wymagania: POGOTOWIE: 8
Czas budowy: 1 godz. 52 min. 20 sek.
/> Efekt: +39 litrów krwi / h
I PAMIĘTAJCIE, PIERWSZE CO WYBUDUJECIE TO ZBROJOWNIE.
Będę to uaktualniał z czasem poznania nowych ciekawostek.
Jakiekolwiek błędy w eventach np: event dodaje 12 do zwinności nie 10, proszę zgłaszać w tym temacie, wszystko będzie poprawiane.
Nie wiesz podstaw o rasach?
Zajrzyj tutaj.
http://forum.bloodwars.pl/thread.php?threadid=59910
A tu drugi poradniczek o rasach.
http://forum.bloodwars.pl/thread.php?threadid=60667
Ten post był edytowany 38 raz(y), ostatnio edytowany przez Władca Marionetek: 02-11-2007 18:49.
|
|
06-01-2007 15:43 |
|
|
sharcky
Member
Data rejestracji: 21-10-2006
Postów: 27
|
|
dobry temat....miom znaniem wytłuść jakoś strefy
__________________ login: elrodosso r4
<500..1000) - 50pkt
<1000..5000) - 100pkt
<5000..10000) - 500pkt
<10000..50000) - 1000pkt
|
|
06-01-2007 15:59 |
|
|
rafaello21
Double Ace
Data rejestracji: 19-11-2006
Postów: 117
Klan: Wojownicy_Khorna Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Pabianice
|
|
fajne ale ktoś się już zajmuje pisaniem takich rzeczy
__________________ Tmod działu Biżuteria (R1)
w przypadku jakiś wątpliwości, skarg lub pytań proszę PW
R1 Nick Rafaello21 id:63190
R3 Nick MADEBYDETH id: 323
|
|
06-01-2007 16:04 |
|
|
Władca Marionetek Niezarejestrowany
|
|
To nie zaszkodzi popisać sobie trochu.
|
|
06-01-2007 16:05 |
|
|
Trafik
Ex-Team
Data rejestracji: 19-09-2006
Postów: 1.712
Skąd: Warszawa
|
|
jeśli chodzi ci o mnie to ja tylko wspominam o strefach ;]
przyda się kolejny topic nastepny argument żeby nam dali dział porady ;]
|
|
06-01-2007 16:06 |
|
|
Akrome
Forum Legend
Data rejestracji: 08-08-2006
Postów: 1.943
Klan: Immortal Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia; Moria; Necropolia II; Necropolia IX Skąd: Gdańsk/Oslo/Singapur
|
|
cytat: |
Władca Marionetek napisał(a)
STREFY
Gdy już przeniesiesz się na pusty kwadrat, jak najszybciej wybuduj 8 lvl posterunku policji, 7 lvl agencji ochrony i 1 poziom rynku.
|
to jest bezesensu kto inny moze napisac " najszybciej 11 lv posterunku 9lv agencji 1 rynku a dodatkowo handlarza i garnizon" o ile zrozumiales o co mi chodzi
__________________ Knowledge is power, guard it well
top1 : r1,r2,r3,r14
Neurobiopsycholog, pm, ekspert od spraw marketingu, inwestor.
Akrome@gmail.com kontakt fb/Kromistrz
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Akrome: 06-01-2007 16:07.
|
|
06-01-2007 16:06 |
|
|
rafaello21
Double Ace
Data rejestracji: 19-11-2006
Postów: 117
Klan: Wojownicy_Khorna Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Pabianice
|
|
no niby tak ale to wymyśl coś nowego
co przyciągnie publikę
a tak to wygląda że nie masz weny
__________________ Tmod działu Biżuteria (R1)
w przypadku jakiś wątpliwości, skarg lub pytań proszę PW
R1 Nick Rafaello21 id:63190
R3 Nick MADEBYDETH id: 323
|
|
06-01-2007 16:07 |
|
|
Trafik
Ex-Team
Data rejestracji: 19-09-2006
Postów: 1.712
Skąd: Warszawa
|
|
w tad tym musisz popracowac powinienes napisac o tym ze jak przenosisz sie na pustaka to powinienes zalatwic se ataki ochronne a apropo budynkow lepiej byloby napisac :
twoim prorytetem jest postawienie co najmiej 7 /7 agencji posterunku
|
|
06-01-2007 16:09 |
|
|
sharcky
Member
Data rejestracji: 21-10-2006
Postów: 27
|
|
chłopak chce dobrze a wy na niego wjeżdżacie....łatwo jest krytykowaća trudniej cos samemu zrobic....
__________________ login: elrodosso r4
<500..1000) - 50pkt
<1000..5000) - 100pkt
<5000..10000) - 500pkt
<10000..50000) - 1000pkt
|
|
06-01-2007 16:27 |
|
|
Trafik
Ex-Team
Data rejestracji: 19-09-2006
Postów: 1.712
Skąd: Warszawa
|
|
ja niemam zamiaru niczego krytykowac jestem za jak najwiejsza iloscia porad bo zmniejszy to liczbe glupich pytan i pisze tylko to co wedlug mnie powinno pojsc do poprawki (w swojej poradzie sam dalem taka prosbe
)
|
|
06-01-2007 16:33 |
|
|
Władca Marionetek Niezarejestrowany
|
|
Ja chciałem tylko pomóc nowym graczom, to mój pierwszy poradnik w jakiej kolwiek grze, więc oceniajcie mnie łagodniej.
|
|
06-01-2007 16:37 |
|
|
Bar22
Lord
Data rejestracji: 13-10-2006
Postów: 332
Kraina: Necropolia
|
|
Noc starych bogów dawała +15 do odporności
|
|
06-01-2007 16:41 |
|
|
Władca Marionetek Niezarejestrowany
|
|
Dziękuje, zaraz poprawię błąd.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Władca Marionetek: 06-01-2007 16:45.
|
|
06-01-2007 16:42 |
|
|
Trafik
Ex-Team
Data rejestracji: 19-09-2006
Postów: 1.712
Skąd: Warszawa
|
|
napisałeś zgrabnie podoba mi się jedyne zastrzezenie to to że powinienes wspomniec a atakach ochronnych i napisz o jednym szczególe bo od diabła osób już się na tym spażyło
jako 1 budynek postaw zbrojownie ;]
|
|
06-01-2007 16:48 |
|
|
Władca Marionetek Niezarejestrowany
|
|
|
06-01-2007 16:54 |
|
|
stefan7
Emperor
Data rejestracji: 03-11-2006
Postów: 1.315
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
Mimo,że większość teog jest w tutkach to podoba mi sie to coo napisałes
__________________ R18 : PanWampir
|
|
06-01-2007 21:57 |
|
|
Xantor
Lord
Data rejestracji: 08-11-2006
Postów: 495
Klan: Różne:) Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III Skąd: Opoczno(Łódzkie)
|
|
Mnie również te poradniki się podobają, mógłby mi ktoś tylko powiedzieć jakie budynki są w 3 strefie?
__________________ Tmod działu bronie(r4) i wymiana kont
Przyjmuję zgłoszenia przez PW na forum, ew w grze(r1, r5)
|
|
06-01-2007 22:29 |
|
|
Władca Marionetek Niezarejestrowany
|
|
Gazeciarz i drugi zaraz dorzucę.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Władca Marionetek: 07-01-2007 08:13.
|
|
07-01-2007 08:12 |
|
|
kaskor
Lord
Data rejestracji: 24-08-2006
Postów: 334
Kraina: Necropolia
|
|
Calkiem niezle. Tylko jednamala uwaga:
cytat: |
Minusy - Brak ciekawego lota z wypraw, mało doświadczenia na wyprawach. |
powinno byc loota (w pozostalych zdaniach podobnie).
__________________ Kupilem cos do Ciebie? Napisz mi na PW w grze - kliknij ponizej.
|
|
07-01-2007 17:54 |
|
|
Xzar
Kozioł Zagłady
Data rejestracji: 22-08-2006
Postów: 2.010
Klan: Perwersi Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia X
|
|
cytat: |
Każdy powinien dużo walczyć, ponieważ za walkę dostaje się nie tylko punkty doświadczenia, ale także surowce.Za każdą wygraną walke, wygrany przejmuje 10% zasobów przeciwnika. |
Tutaj masz błąd, bo to zależy od tego czy jesteśmy agresorem, czy obrońcą, i od surowca. Gdy jesteśmy obrońcą i wygramy starcie, to fakt, zdobywamy 10% każdego surowca. Jednak gdy atakujemy, to zdobywamy po 30% PLN, ludzi i 10% krwi.
Popraw to sobie
cytat: |
Aby handlować trzeba posiadać czarny rynek |
Co to za budynek ? Nie znam takiego ;-) Zmień na "Stary Rynek".
cytat: |
Prosto, 10000 punktów doświadczenia : 1000 = 10 punktów. |
A nie prościej napisać: 1000 pkt. doświadczenia = 1 pkt. ?
cytat: |
nikłe szanse na zdobycie choćby kunsztownego kasku. |
Tutaj nie pisz że gracz ma małe szanse na zdobycie dobrego sprzętu, bo to nie zależy od strefy, a od osobistego farta, i szczęścia postaci w jakimś stopniu. Równie dobrze można w piątej strefie trafiać Orchidee, Mściwce itp.
I taka sugestia co do budynków w ataku i obronie - lepiej napisać co daje 1 poziom budynku, w oparciu o konkretny wzór. Np. że 1 poziom PP dodaje podczas obrony 1 pkt. życia za każdy posiadany punkt charyzmy. Bo napisałeś ile dają u Ciebie i na którym poziomie, a to może być mylące, bo to zależy od charyzmy, i u jednego 5 poziom PP daje 100 życia, a u drugiego 500.
I tak ogólnie do poprawienia ortografia
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Xzar: 08-01-2007 01:19.
|
|
08-01-2007 01:11 |
|
|
DrGreenthumb
King
Data rejestracji: 23-10-2006
Postów: 795
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
o dżyzas.... więcej błenduf ortograficznyh śe ńe dauo zropić?
"atakóje" - uje sie chyba nie kreskuje
|
|
08-01-2007 01:36 |
|
|
prince2
Lord
Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 279
Klan: High Templars Conclave Kraina: Necropolia Skąd: Persja
|
|
cytat: |
Większość pytań zatrzymuje się na pytaniu: Dlaczego za wygraną walke dostaje 44 pkt doświadczenie, a za udaną obronę tylko 22?
Odpowiedź brzmi następująco, ponieważ łatwiej jest się bronić niż atakować, więc dostajemy mniej doświadczenia. |
Tu się nie zhodzę, o wiele łatwiej atakować niż się bronić, choćby przez to że budynki do ataku są tańsze niż do obrony. A za obronę zdobywamy po prostu 4x mniej doświadczenia niż za atak.
__________________
Baldur (r1), Fiolkowa-Furia (irc)
|
|
08-01-2007 02:07 |
|
|
DrGreenthumb
King
Data rejestracji: 23-10-2006
Postów: 795
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
ja myślałem że 3x mniej doświadczenia
|
|
08-01-2007 06:39 |
|
|
Władca Marionetek Niezarejestrowany
|
|
Narzie nie będe pisał za dużo, bo mam grype.
A co do blędów, to proszę modów o porawianie blędów.
|
|
08-01-2007 10:28 |
|
|
szyszkojad
Viking
Data rejestracji: 21-09-2006
Postów: 558
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria Skąd: Trójmiasto
|
|
Mi sie podoba mimo wszytko
|
|
08-01-2007 11:21 |
|
|
fanatyk9
Triple Ace
Data rejestracji: 29-11-2006
Postów: 178
Klan: Shadow Light Skąd: GKS Bełchatów
|
|
|
08-01-2007 14:37 |
|
|
Staszek
Lord
Data rejestracji: 08-10-2006
Postów: 435
Kraina: Moria
|
|
łądnie zrobione i fajnie sie czyta
__________________ R17 - Damaji
|
|
08-01-2007 15:09 |
|
|
Władca Marionetek Niezarejestrowany
|
|
A to przepraszam, już poprawiam.
|
|
08-01-2007 15:13 |
|
|
|