władca demonów, co dalej? |
sałata
Junior Member
Data rejestracji: 04-07-2009
Postów: 20
Kraina: Moria III
|
|
|
07-07-2009 16:42 |
|
|
Utes
Triple Ace
Data rejestracji: 28-08-2007
Postów: 154
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
jaka sciezke wybierzesz zalezy tylko i wylacznie od Ciebie. Kazda sciezka ma swoje + i -. Z rasa kultysty jest o tyle dobrze ze wpasuje sie praktycznie w kazdy tatoo.
cytat: |
(cr bo minus do zaru, mnich nie wydaje sie za dobry) |
jezeli dobrze to ogarniesz to mozesz grac nawet mnichem.
Wiec od poczatku:
1 Cr
cytat: |
W przypadku serwera Moria szansa trafienia arkana Żar Krwi zmniejsza się ze 100% do 50%, jeśli gracz przekroczy łączną ilość obrony równą 140 + 3 na każdy poziom powyżej 50 (dla 51 poziomu będzie to 143, dla 60 - 170 itd). |
Tatoo
cytat: |
Poziom 5 : obrona hełmu min 35, obrona zbroi min 70, obrona spodni min 35
Serce zła
Poziom 5 : Trafienie wszystkich broni +75
Potęga wiary
Poziom 5 : szansa trafienia krytycznego +30 %
Podwójny cios
Poziom 5 : SZCZĘŚCIE +6, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, PKT ŻYCIA +10 %
Uczeń Ciemnej Strony
Poziom 5 : doświadczenie +24 % (aura*) |
jezeli masz kultyste cr'a i tatoo na poziomie 5 to idealnie mozesz sobie dostosowac uzbrojenie do tatka (35+35+70=140). zanim zrobisz sobie tatoo na 5 poziom powinienes miec ponad 50lvl, a z kazdym lvlem mozesz podniesc przedmioty na wyzszy poziom nie tracac szansy trafienia z zaru. Sam znam jednego kultyste cra i radzi sobie BARDZO dobrze.
+
1- 30% do krytyka
2- duzy bonus do trafienia
3- duzy dmg z bialej 2h
4- dodarkowy atak bronia
5- duzy bonus do trafienia
-
1- ciezko zebrac sprzet na tatoo i zar
2 Mnich
Tatoo
cytat: |
Poziom 5 : obrona hełmu max 0, obrona zbroi max 0, obrona spodni max 0
Ascetyczna budowa
Poziom 5 : ODPORNOŚĆ +15
Unikanie kul
Poziom 5 : unik przed bronią palną +25 %
Natchniony wojownik
Poziom 5 : obrona postaci +30, obrażenia zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci
Dyscyplina
Poziom 5 : +15 do PKT ŻYCIA za każde trafienie, doświadczenie +20 % (aura*) |
2x zabojczy samobojca + tygrysi set xxx + zar= walczacy bunkier (z tatka 25% unik do palnej z tygrysiego na d+5 25% unik do bialej tzn. teoretycznie unikasz co 4 hit nawet od Mobow na expach)(+2 do obrazen na 4lvl 40lvl=+20 do dmg 60lvl= 30 do dmg a to naprawde duzo)(obrona z tatoo i tygrysow)
Moja ulubiona sciezka rozwoju (zaluje ze zrobilem ssaka jakby to byl kultek to mnich)
+
1-sporo defa
2-duzy bonus do dmg
3-bonus do uniku
4-jedyny tatek ktory dodaje do normalnej statystyki (odpornosc)
5-odnawia zycie po kazdym trafieniu
-
1-nie dostaje dodatkowego ataku
2-nie ma bonusu do krytyka
3 Berek
Tatoo
cytat: |
Poziom 5 : obrona hełmu max 0, obrona zbroi max 0, obrona spodni max 0
Szał krwi
Poziom 5 : obrażenia wszystkich broni +16
Poświęcenie
Poziom 5 : PKT ŻYCIA +5 %
Żądza walki
Poziom 5 : szansa trafienia krytycznego +5 %, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
Sekrety szaleństwa
Poziom 5 : doświadczenie +10 % (aura*) |
Jedna z czestszych sciezek rozwoju wybieranych przez graczy ktroczy walcza biala 1h. Podobny do mnicha tylko ma duzo mniej obrony ale za to dostaje dodatkowy atak bronia co jest olbrzymim +. Jak napisalem wyzej mnich to walczacy bunkier ale jezeli chcesz isc calkowicie w ofensywe 1h to ta sciezka jest dla Ciebie najlepsza (wedlug mnie).
Sprzet podobnie sklada sie jak do mnicha tylko mozna dolozyc elfy zamiast tygrysow
+
1-dodatkowy atak
2-dodatkowy dmg (mniejszy niz u mnicha ale jest)
3-minimalny bonus do krytyka
4-moze walczyc bronia 2h
-
1-maly def
4. Snajper
Tatoo
cytat: |
Poziom 5 : obrona hełmu max 50, obrona zbroi max 120, obrona spodni max 50
As strzelnicy
Poziom 5 : Trafienie wszystkich broni +75
Dowódca oddziału
Poziom 5 : ignoruje 20 % obrony przeciwnika
Taktyk
Poziom 5 : szansa trafienia krytycznego +25 %
Instruktor
Poziom 5 : ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, doświadczenie +24 % (aura*) |
u snajpera podobnie jak u cr'a tez ciezko zebrac sprzet do zaru ale za to dodatkowy atak duzy dmg z palnej 2h duzy bonus do trafienia. dobrze ogarnienty snajper potrafi niezle pozamiatac.
+
1-duzy dmg z palnej 2h
2-duzy bonus do krytyka
3-dodatkowy atak
4-ignoruje obrone przeciwnika
-
1-ciezko zebrac sprzet do zaru
tak jak napisalem wczesniej kazda rasa ma swoje + i - musisz wybrac sam.
o zabojcy i wladcy nie bede sie wypowiadal bo 1 zabojca uwazam ze jest dobrym tatoo na poczatek i jego + to mozliwosc walki plana 2h i + krytyk, a o wladcy nie mam pojecia wiec nie bede glupoty pisal
|
|
07-07-2009 20:45 |
|
|
sałata
Junior Member
Data rejestracji: 04-07-2009
Postów: 20
Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
Dzieki wam za szybka i konkretna odpowiedz... no coz wybor naprawde jest trudny no ale pozostawie go sobie
jeszcze tylko pytanie jak sie sprawdza tatuaz Lowcy? teraz osoby z shurikenami reakcji potrafia wkurzyc, a jak to jest w na dalszym etapie gry?
|
|
08-07-2009 15:56 |
|
|
Jeleniozaur
Forum Legend
Data rejestracji: 28-05-2008
Postów: 1.539
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
|
08-07-2009 16:06 |
|
|
sałata
Junior Member
Data rejestracji: 04-07-2009
Postów: 20
Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
troche odswiezajac temat:
jak sie sprawdza Lowca a jak WD w pozniejszym etapie gry? 60+
czy w wypadku WD bonus do zyc, trafienia i latwosc przewyzsza krytyk i brak ataku w pierwszej rundzie przeciwnika u lowcy?
czy warto sie przemeczyc na poczatku z WD czy pojsc na latwizne i Lowca?
czy pozniej WD mozne nadrobic brak krytykow? legendarne dystanse maja niestety minus do krytyka :S
|
|
13-07-2009 15:15 |
|
|
JohnnyChrist
Viking
Data rejestracji: 04-12-2008
Postów: 677
Klan: codziennie o 12.45 Kraina: Moria II; Moria IV
|
|
Ale WD to ssak, a ssak ma w A2 arkana moc krwi, które zwiększają trafienie krytyczne i szczęście
A jak łowca to kultek. Polecam WD. Masz takiego jakby minibunkra z bardzo fajnymi obrażeniami. Spójrz na temat ismahela z R5 i poznaj siłę Władcy Demonów ! Jakoś tak dziwinie zabrzmiało, ale zobacz sobie.
__________________ R15 - JohnnyChrist
R17 - Piesoelektryk
|
|
13-07-2009 15:47 |
|
|
sałata
Junior Member
Data rejestracji: 04-07-2009
Postów: 20
Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
odswieze nieco temat
przydalaby sie porada co dalej ze soba zrobic (Jeleni, zrobiles bardzo dobry poradnik, ale mimo to przyda sie porada)
Hełm Prekognicji (+5)
Kurtka Siewcy Śmierci (+4)
Amulet Występku (+4)
Sygnet Występku (+4) do ataku / Bransoleta Siły do obrony (wiem, beznadziejne ale nie stac mnie na nic
)
Bransoleta Siły (+5)
Szorty Tropiciela (+5)
Shuriken Reakcji (+5)
tatuaz 3/2/1/0
obecnie nie spelniam 3lvlu tatka z kurtka ss, bede zmienial na kamizelke jak sie uda cos zarobic, obecnie jestem bez kamieni
mam jednak problem bo nie za bardzo w atakach mi idzie, malo wplywow = malo zyc i czesto bialasy z mniejsza suma wygrywaja ze mna, do tej pory do atakow uzywalem broni bialem i ~90wplywow by ugryzc palniakow
druga sprawa, to ta ze po wejsciu legend traci sie krytyka, czy pojscie w max obrazen to dobre wyjscie? 10% latwosci z tatka, 20% legenda + shuriken wilka (czy reakacja mimo wszysto lepsza w obrazeniach?) no i maksowanie obrazen z przedmiotow, czy to rozwiazanie ma sens w wypadku mojego kultysty i wladcy demonow? oczywiscie pytam hipotetycznie na (daleka) przyszlosc
|
|
13-08-2009 18:35 |
|
|
Jeleniozaur
Forum Legend
Data rejestracji: 28-05-2008
Postów: 1.539
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
Reakcja i tak lepsza będzie
kup jakieś lekkie szorty rzezimieszka, a potem po siewcy zbieraj an elfie szorty rzezimieszka
|
|
13-08-2009 18:49 |
|
|
|