Bunkier na 10 :-) |
Harcowniczka
Double Ace
Data rejestracji: 19-10-2009
Postów: 133
Kraina: Necropolia VII
|
|
Witam.
Szukam porad jak najlepiej skompletować ekwip do bunkra. Gram WZ na Necropolia VI.
Na chwile obecną biegam w tytanowym secie + kuloodporny set + 2x broń 1h z dodatkiem do zwinki.
Spisuje się to mniej wiecej tak:
http://r10.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=ec1ef85c6a
A teraz moje pytanie jak podrasować wszym zdaniem ten fit:
a) ulepszenie do walki przeciw palnej
b) czy da sie zrobić bunkier przeciw Kultą 2h
c) pomysły na bunkier uniwersalny
bierzcie pod uwagę realia r10 gdzie w sumie nie ma jeszcz strasznie wyfitowanych graczy a dostępność sprzętu też jest słabsza niż na starszych serwerach
Z góry dziękuje za wszelką pomoc :-)
|
|
24-10-2009 13:14 |
|
|
Xzar
Kozioł Zagłady
Data rejestracji: 22-08-2006
Postów: 2.010
Klan: Perwersi Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia X
|
|
Zły dział, takie rzeczy w poradach. Przenoszę
|
|
24-10-2009 13:15 |
|
|
Harcowniczka
Double Ace
Data rejestracji: 19-10-2009
Postów: 133
Kraina: Necropolia VII
Autor tematu
|
|
|
24-10-2009 16:55 |
|
|
Harcowniczka
Double Ace
Data rejestracji: 19-10-2009
Postów: 133
Kraina: Necropolia VII
Autor tematu
|
|
|
25-10-2009 10:15 |
|
|
wopi
Viking
Data rejestracji: 01-09-2006
Postów: 651
Klan: kzoo Kraina: Necropolia II
|
|
czyste zdrowe myslenie...
do reki przyjacielskie
birzu : tytan/ diament (to i to na bransoletach)
kurtka i gacie z jak najwieksza iloscia defa
i po sprawie...
oczywiscie to zalezy tez od kwadratu jaki posiadasz ale i tak ludzie bardzo dobrze ubrani sie przebija poniewaz nie ma tak super przyrotku krwi zeby moc zakladac opiekuny z reszta nie ma jeszcze super sprzetow na bunkra a do walki sa
__________________ [bCycki[/b]
|
|
25-10-2009 16:16 |
|
|
Harcowniczka
Double Ace
Data rejestracji: 19-10-2009
Postów: 133
Kraina: Necropolia VII
Autor tematu
|
|
Trochę bez sensu. Jęśli ktoś może się nastawić tylko na napad i będzie dzięki temu lepszy od pozostałych dlaczego nie ma przeciwstawnej siły??
Zadaniem białasa 2h jest zadanie jak największych obrażeń w jak najkrótszym czasie. Wychodzi na to że tego typu postaci nie można powstrzymać w żaden sposób (chyba że drugim białasem 2h ale to już naprawdę parodia)
W tej grze nie da się zrobić użytecznego tanka???
|
|
25-10-2009 22:50 |
|
|
Piaskowy
Lord
Data rejestracji: 13-10-2007
Postów: 331
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VII
|
|
Oczywyscie, ze sie da no, ale raczej nie wz'tem :p
na 2h zeby remisowac trzeba miec bardzo dobrze rozbudowany klocek, mase defa ze sprzetu + palki z ogromna iloscia hp + diamentowy set na bransach najlepiej twardej skory i kultysta z krwia zycia
Wtedy juz mozna sie pobawic, ale nie wz'tem niestety
__________________ http://www.aleksiejs.pl/blog/lista-blogow-seo-tematyka-budownictwo/
|
|
25-10-2009 23:39 |
|
|
Calises
Lord
Data rejestracji: 29-01-2008
Postów: 276
Klan: E-H -> aDeHaDe -> R7 i C.O. -> M.M. Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia; Necropolia V
|
|
... które mogą spokojnie przekroczyć 40, a wtedy masz jakieś 360 średnio na rundę. Co by bu dobrym bunkrze w hp da się przeżyć. Ale to raczej nie z tymi broniami i biżu.
Tyle, że te całe obliczenia są o kant rozbić. Nie wziąłeś pod uwagę legend, dmg z budynków (mówię o obliczeniach), ew. dodatkowych ataków, odpa z treningu...
__________________ nick w grze Calises/Reevion
Nie bądź żyła - daj tysiaka ;]
|
|
26-10-2009 08:43 |
|
|
Piaskowy
Lord
Data rejestracji: 13-10-2007
Postów: 331
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VII
|
|
Palniaka da sie zremisowac duzo latwiej niz bialasa 2h
Ubierasz jakis kuloodporny set, palki z hp i diamenty twardej skory do tego max arkan rasowych wz'ta i palniaki maja ciezko z przejsciem
no i wziales pod uwage fn fala ktory ma malo atakow ale najwiekszego kopa obrazen, jakies uzi itp juz nie przejda jesli masz odpowiednio skonfigurowane wszystko
__________________ http://www.aleksiejs.pl/blog/lista-blogow-seo-tematyka-budownictwo/
|
|
26-10-2009 10:25 |
|
|
Jaden
Newbie
Data rejestracji: 09-10-2009
Postów: 4
Kraina: Necropolia VI
|
|
Co do tankowania się przed 2h to można pójść inną drogą niż def i życie.
mianowicie się wyzwinkować do oporu.co mu przyjdzie z rytów jeżeli nie będzie trafiał?
2h rzadko mają bonusy do zwinki i raczej trudno jest to zrównoważyć.
dlatego zwinka i charyzma(opiekuńcze impy) w broniach diamki ze zwinką nabransach nocki na tyłek. itd.
na 2h moim zdaniem powinno się sprawdzić
|
|
06-11-2009 10:00 |
|
|
Piaskowy
Lord
Data rejestracji: 13-10-2007
Postów: 331
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VII
|
|
|
06-11-2009 10:31 |
|
|
|