Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Offtopic » DYSKUSJA Coś do pośpiewania :D » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony Coś do pośpiewania :D
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
szczepak
Viking


images/avatars/avatar-17074.jpg

Data rejestracji: 20-09-2008
Postów: 545
Kraina: Necropolia; Moria II
Skąd: wziąć na słoneczny set?!?! - to już mam, teraz zbieram na sufowany ;)

Text Coś do pośpiewania :D Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jeśli taki temat już był to przepraszam. Otóż szukam piosenek do śpiewania, ot tak, przed monitorem Big Grin Najbardziej mi pasuje disco polo, a ulubione (nie wiem czy to disco polo, nie znam się Big Grin ) to wszystkie piosenki z Rent, i jeszcze kilka innych, m. in.: Michael Franti - Say Hey; Kanye West - Love Lockdown; Fool's Garden - Lemon Tree; Cheryl Cole - 3 Words; 3 doors down - Here Without You i niektóre z Green Day. Wiem, dużo tych ulubionych Big Grin Potrafię śpiewać zarówno tenorem jak i basem (przynajmniej tak mi się wydaje Tongue ). Jak ktoś lubi śpiewać to niech podeśle parę fajnych kawałków, byle nie jakiś extra-trudnych, bo mam tylko 13 lat rotfl I nie śmiać się proszę, że na tym forum to piszę Big Grin

No to niech będzie disco, mówiłem, że się nie znam. Śpiewam wszystko co wpadnie mi w ucho i co się da Big Grin

__________________
R1; R5 - Elanor

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez szczepak: 08-01-2010 22:12.

08-01-2010 22:00 szczepak jest offline Szukaj postów użytkownika: szczepak Dodaj szczepak do Listy kontaktów
szampi1
Emperor


Data rejestracji: 01-12-2007
Postów: 1.291
Kraina: Moria VI