Wszystko o broni palnej - by Edward Acki - Rewolwerowiec, Snajper |
Edward Acki
Emperor
Data rejestracji: 11-04-2008
Postów: 1.082
Klan: Dark Side Kraina: Moria II
|
|
Wszystko o broni palnej - by Edward Acki - Rewolwerowiec, Snajper |
|
Trochę zasugerowałem się pomysłem Jelonka(:*) i postanowiłem napisać poradnik o broni palnej - zarówno 1h, jak i 2h.
Więc od samego początku :
- Trafienie zależy od ilości spotrzegawczości oraz innych modyfikatorów zwiększające trafienie bronią palną ( legendarne 1h, bandana, hełm itp.)
- Obrażenia zależą od bonusów z itemów (śmiercionośny, orchidei, kaliguli, centuriona, siewcy śmierci itp, itd), ilości wiedzy/3 (np. mamy 42 wiedzy / 3 = dodatkowe 14 dmg), dodatków z tatuaży
Trening - warto w niego inwestować non stop do ok. 36-40 lev, póki nie rozpoczniemy produkcji tatuaży (zalecany lev 35-38 )
Część pierwsza.
REWOLWEROWIEC :
Atuty rewo - dodatkowe 2 ataki dla obu broni, dodatkowy % na krytyka, dodatkowy dmg
Przy broni palnej 1h najbardziej ważne będą :
siła ( śmiercionośny, szamany, siewca śmierci)
spostrzegawczość ( wiadomo - trafienie)
wygląd ( biżuteria )
wiedza, inteligencja (broń)
wpływy, charka ( pvp)
Ok, to teraz eq :
0 - 20 :
pozwolę sobie przytoczyć trochę z tematu Jelonka :
"Do 20 lvl(poziomu) liczymy głownie na drop, używamy broni dystansowej ze sklepu
EQ wygląda mnie więcej tak (bez dropów):
Obręcz/Kapelusz/Opaska
Peleryna
Krawat/Apaszka
Sygnety/Bransolety 2x (postacie męskie sygnety na atak, bransolety na obronę)
Szorty
Krótki łuk -> łuk -> długi łuk
-Nie wydajemy kamieni na ulepszanie rzeczy sklepowych i mało wartościowych (jeśli nie wiemy ile coś jest warte patrzymy w AUKCJE, a później ZAKOŃCZENIA);
-Zostawiamy przedmioty przydatne do rozbudowy, czyli takie które dają charyzmę, wpływy, wygląd, inteligencję, wiedzę i siłę. Takie przedmioty są przydatne do rozbudowy RZEŹNI, AGENCJI OCHRONY, POSTERUNKU POLICJI;
-Atakujemy słabych, nieaktywnych graczy zbierając PLN kupując za nie ZŁOM, który później sprzedamy;
-Trenujemy głównie wiedzę, inteligencję, spostrzegawczość, wygląd, siłę i zwinność."
20-30 :
Czapka Prekognicji +3/4/5
Peleryna Zabójcy/Koszulka Siewcy Śmierci/Koszulka Centuriona
Krawat/Apaszka/Łańcuch Geniuszu
Pierścień/Sygnet Siły
Pierścień/Sygnet Mądrości
Szorty Słońca/Pasterza, na ataki Aksamitne Szorty Rzezimieszka
Uzi/Beretta +5/dobry +0/1
30-40
Trochę zmieniamy ekwipunek, szczególnie na ataki na broń białą :
Śmiercionośna Czapka Pasterza +3/4/5
Koszulka Siewcy Śmierci +3/4/5
Łańcuch Występku +3/4
Sygnet Siły +4/5
Sygnet Siły +4/5
Aksamitne Szorty Rzezimieszka +3/4/5
Dobre Uzi/Beretta +1/2
Powinniśmy broń nosić na treningu już bez dodatków z biżuterii
Ekspedycje :
Czapka Prekognicji +5/dobra +0/1
Koszulka Siewcy Śmierci +4/5
Krawat/Apaszka Geniuszu +5
Pierścień/Sygnet Mądrości +5
Pierścień/Sygnet Siły +5
Szorty Słońca/Pasterza +5
Dobre Uzi/Beretta +1/2
Na około 35 lev powinniśmy wykonywać już tatuaż
Sokole Oko / Selektywny Strzał / Urodzony rewolwerowiec / Hobbysta
1/1/0/0 -> 2/1/0/0 -> 2/1/3/0 -> 3/3/3/0 -> 5/3/5/0 -> 5/5/5/0 -> 5/5/5/5
40-50
Można zacząć już zabawę na śmiercionośnym secie
Śmiercionośna Czapka Pasterza +5
Śmiercionośny Smoking +3/4
Łańcuch Występku +4/5
Sygnet Siły +5
Sygnet Występku/Siły +5
Śmiercionośne Szorty +1
Dobre Uzi/Beretta +1/2
Ekspedycje :
Dobra Czapka Prekognicji +0/1/2/3
Koszulka Siewcy Śmierci 5
Archaiczny Krawat +3
Archaiczny Pierścień +4
Archaiczny Pierścień +4
Dobre Szorty Pasterza +0/1
Dobra Beretta/Uzi +2/3 x2
50-60
Powinniśmy myśleć o Spaczonym Secie powoli oraz broniach legendarnych
Śmiercionośna Czapka Prekognicji +5
Śmiercionośna Peleryna +5
Spaczony Krawat/Amulet +4/5
Spaczony Pierścień/Bransoleta +4/5
Spaczony Pierścień/Bransoleta +4/5
Śmiercionośne Szorty +1
Legendarne Dobre Uzi/Beretta +2/3/4 x2
Ekspedycje :
Dobra Czapka Prekognicji +3/4/5
Peleryna Siewcy śmierci +5
Spaczony Krawat/Amulet +4/5
Spaczony Pierścień/Bransoleta +4/5
Spaczony Pierścień/Bransoleta +4/5
Dobre Szorty Pasterza +2/3
Legendarne Dobre Uzi/Beretta +2/3/4 x2
60-70
Dobra Śmiercionośna Czapka Prekognicji +1/2/3
Dobra Śmiercionośna Koszulka Siłacza
Dobry Spaczony Amulet/Krawat
Dobry Spaczony Pierścień
Dobry Spaczony Pierścień
Śmiercionośne Szorty Rzeziemieszka +5
Legendarne Dobre Uzi/Beretta +3/4/5 x2
Podobny ekwipunek na ekspedycję
Powinniśmy powoli kompletować słoneczny set
70+
Dobra Śmiercionośna Czapka Prekognicji +5
Dobra Śmiercionośna Peleryna +5
Dobry Słoneczny Krawat +0/1/2/3
Dobry Słoneczny Pierścień +2/3/4/5
Dobry Słoneczny Pierścień +2/3/4/5
Dobre Śmiercionośne Szorty Siłacza +5
Legendarny Dobry Skorpion +5
Legendarny Dobry Skorpion +5
Spaczony set na ataki
Aczkolwiek można się podjąć raczej trudniejszej zabawy w itemy doskonałe +1
Doskonała Bandana Przezorności/Pasterza/Prekognicji +1
Doskonała Lekka/Elfia Peleryna +1
Dobry Słoneczny Krawat +0/1/2/3
Dobry Słoneczny Pierścień +2/3/4/5
Dobry Słoneczny Pierścień +2/3/4/5
Doskonały Kilt Pasterza/Słońca +1
Legendarny Dobry Skorpion +5
Legendarny Dobry Skorpion +5
Itemy, które można spokojnie używać :
-Śmiercionośna Opaska/Bandana/Maska Kary
-Diamentowy/Rubinowy Set (obrona)
Autor : Edward Acki - Łukasz
Pomocnicy : Jeleni94 - Patryk
Plusy i minusy każdej rasy [Prócz WZ] dla Snajpera i Rewo, by Jeleni94
Kultysta:
Snajper:
+atak z żaru,
+na oblegach można zwiększyć sobie inicjatywę,
+możliwość ciekawego wykorzystania Krwi Życia do zwiększanie przeżywalność,
- nie wiem co wpisać, wymyślcie
Edward
Rewolwerowiec:
+atak z żaru,
+na oblegach można zwiększyć sobie inicjatywę,
+możliwość ciekawego wykorzystania Krwi Życia do zwiększanie przeżywalność,
- nie wiem co wpisać, wymyślcie
Edward
Ssak:
Snajper:
+dodatkowy plus do krytyka z arkan i szczęście (wpływa na maksymalny poziom trafienia [każde 5 różnicy szczęścia miedzy graczami] i na bonus do krytyka [ Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1%]),
+niewielka ilość przydatnej łatwość,
+niewielki bonus do życia
-Z wyjątkiem Mocy Krwi brak przydatnych arkan
Rewolwerowiec:
+dodatkowy plus do krytyka z arkan i szczęście (wpływa na maksymalny poziom trafienia [każde 5 różnicy szczęścia miedzy graczami] i na bonus do krytyka [ Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1%]),
+niewielka ilość przydatnej łatwość,
+niewielki bonus do życia
-Z wyjątkiem Mocy Krwi brak przydatnych arkan
Łapacz Myśli:
Rewolwerowiec:
*najlepsza rasa
+bonus do życia z arkan,
+premia do obrażeń wynikająca z majestatu,
-jak znajdziecie dajcie znać Wink Jelonek Wink .
Snajper:
+bonus do życia z arkan,
+premia do obrażeń wynikająca z majestatu,
-jak znajdziecie dajcie znać Wink Jelonek Wink .
Potępiony:
Snajper:
+możliwość zwiększenia trafienia,
+dodatkowe obrażenia, przy niskim poziomie HP ,
+efekt kary w zasadzkach (groza),
+ plus do trafienia,
-kiepska przeżywalność.
Rewolwerowiec:
+możliwość zwiększenia trafienia,
+dodatkowe obrażenia, przy niskim poziomie HP ,
+efekt kary w zasadzkach (groza),
+plus do trafienia,
-bardzo kiepska przeżywalność (niska odporność + mało HP)
Wszelkie chęci poprawy, komentarze Poradnika mile widziane, osoby które przyczynią się do jego rozwoju będą dodani jako Pomocnicy.
________________________________________
Część druga
SNAJPER
0 - 20 :
pozwolę sobie przytoczyć trochę z tematu Jelonka :
"Do 20 lvl(poziomu) liczymy głownie na drop, używamy broni dystansowej ze sklepu
EQ wygląda mnie więcej tak (bez dropów):
Obręcz/Kapelusz/Opaska
Peleryna
Krawat/Apaszka
Sygnety/Bransolety 2x (postacie męskie sygnety na atak, bransolety na obronę)
Szorty
Krótki łuk -> łuk -> długi łuk
-Nie wydajemy kamieni na ulepszanie rzeczy sklepowych i mało wartościowych (jeśli nie wiemy ile coś jest warte patrzymy w AUKCJE, a później ZAKOŃCZENIA);
-Zostawiamy przedmioty przydatne do rozbudowy, czyli takie które dają charyzmę, wpływy, wygląd, inteligencję, wiedzę i siłę. Takie przedmioty są przydatne do rozbudowy RZEŹNI, AGENCJI OCHRONY, POSTERUNKU POLICJI;
-Atakujemy słabych, nieaktywnych graczy zbierając PLN kupując za nie ZŁOM, który później sprzedamy;
-Trenujemy głównie wiedzę, inteligencję, spostrzegawczość, wygląd, siłę i zwinność."
20-30 :
Czapka Prekognicji +3/4/5
Peleryna Zabójcy/Koszulka Siewcy Śmierci/Koszulka Centuriona
Krawat/Apaszka/Łańcuch Geniuszu
Pierścień/Sygnet Siły
Pierścień/Sygnet Mądrości
Szorty Słońca/Pasterza, na ataki Aksamitne Szorty Rzezimieszka
Karabin Myśliwski +3/4
30-40
Trochę zmieniamy ekwipunek, szczególnie na ataki na broń białą :
Śmiercionośna Czapka Pasterza +3/4/5
Koszulka Siewcy Śmierci +3/4/5
Łańcuch Geniuszu +4/5
Sygnet Mądrości +4/5
Sygnet Siły +4/5
Aksamitne Szorty Rzezimieszka +3/4/5
Karabin myśliwski +5/dobry+0
Powinniśmy broń nosić na treningu już bez dodatków z biżuterii
Na około 35 lev powinniśmy wykonywać już tatuaż
As Strzelnicy / Dowódca Oddziału / Taktyk / Instruktor
3/0/0/0 -> 3/0/0/3 -> 3/0/0/5 (podajże 53 lvl ^^) -> 5/0/0/5 -> 5/0/3/5 -> 5/0/5/5 (jak używamy snajperki nie trzeba robić dalej ^^) -> 5/5/5/5
40-50
Dobra Czapka Prekognicji +2/3
Koszulka/Peleryna Siewcy Śmierci +3/4/5
Krawat/Apaszka Geniuszu +5/dobry+0
Pierścień/Sygnet Młodości +5
Pierścień/Sygnet/Bransoleta Mądrości +5/dobry+0
Dobre Szorty Pasterza +0/1/2/3
Dobry Karabin Myśliwski +1/2/3
Ekspedycje :
Dobra Czapka Prekognicji +2/3
Koszulka/Peleryna Siewcy Śmierci +5
Archaiczny Krawat +3
Archaiczny Pierścień +4
Archaiczny Pierścień +4
Dobre Szorty Pasterza +0/1/2/3
Dobry Karabin Myśliwski +1/2/3
50-60
Jeśli nam się uda i kupimy Legendarny Karabin Myśliwski/Snajperski to bajka
jak kupiliśmy Km to kupujemy ps (półautomat snajperki) i łaczymy... koszt wychodzi taki sam
Dobra Bandana Prekognicji +0/1/2
Dobra Peleryna Siewcy Śmierci
Dobry Krawat/Apaszka Mądrości +1/2
Dobry Pierścień itp. Młodości +0/1/2
Dobry Pierścień Nietoperza +0/1/2 (by zwiększyć zasięg na ekspy)
Dobre Szorty Pasterza +1/2/3/4/5
Legendarny Dobry Karabin Myśliwski +2/3/4/5
60-70
Powinniśmy zacząć zbierać już komplet słoneczek i legendarny karabin snajperski, jeśli go wcześniej nie zdobyliśmy
Dobra Bandana Prekognicji +3/4
Dobra Koszulka Szybkości +5
Dobry Słoneczny Krawat/Apaszka +0 / Dobry Krawat/Apaszka Zdolności
Dobry Słoneczny Pierścień +0/1/2 / Dobry Pierścień Nietoperza +1/2/3
Dobry Słoneczny Pierścień +0/1/2 / Dobry Pierścień Młodości +1/2/3
Dobre Szorty Pasterza +5
Legendarny Dobry Karabin Snajperski/Myśliwski +3/4/5
70+
No i zaczynamy teraz tak naprawdę zabawę ze snajperem. Mimo, że wcześniej radziliśmy sobie świetnie na ekspach, teraz będzie jeszcze lepiej. Podam kilka różnych itemów, które są jednymi z lepszych dla Snajpera.
Doskonała Bandana Przezorności/Pasterza +1
Dobra Lekka Koszulka Szybkości +5 / Doskonała Peleryna Szybkości +1
Dobry Słoneczny Krawat/Apaszka +3/4/5
Dobry Słoneczny Pierścień +5
Dobry Słoneczny Pierścień +5
Doskonały Kilt Pasterza +1
Legendarny Doskonały Karabin Snajperski
Build do ataków (broń biała)
Doskonała Pomocna Bandana +1
Doskonała Peleryna Szybkości +1/Dobra Lekka Koszulka Szybkości +5
Dobry Mściwy Łańcuch +3/4/5
Dobry Mściwy Sygnet +5
Dobry Mściwy Sygnet +5
Doskonały Aksamitny Kilt Rzezimieszka +1
Legendarny Doskonały Karabin Snajperski
na palną(głównie mowa o palnej 1h) zmieniamy tylko bandanę i kilt na to co mamy na ekspy
Można pobawić się również w 8 - atakowego snajpera
Doskonała Śmiercionośna Bandana Przezorności +1
Dobra Śmiercionośna Peleryna Szybkości +5
Doskonały Słoneczny Krawat +1
Doskonały Słoneczny Pierścień Siły +1
Doskonały Słoneczny Pierścień Siły +1
Doskonały Śmiercionośny Kilt Siłacza +1
Legendarny Doskonały Karabin Snajperski +0/1
Docelowy build przeciętnego Snajpera powinien wyglądać mniej więcej tak :
Doskonała Bandana Prekognicji +1
Doskonała Peleryna Szybkości +1/Dobra Lekka Koszulka Szybkości +5
Doskonały Słoneczny Krawat +1
Doskonały Słoneczny Pierścień Siły +1
Doskonały Słoneczny Pierścień +1
Doskonały Kilt Pasterza +1
Legendarny Doskonały Karabin Snajperski
jeszcze parę innych buildów, dla bardziej oryginalnych
Doskonała Krwawa Bandana Przezorności +1
Doskonała Krwawa Peleryna +1
Dobry Jastrzębi Krawat +5
Dobry Jastrzębi Pierścień Siły +5
Dobry Jastrzębi Pierścień +5
Doskonały Krwawy Kilt +1
Legendarne Doskonałe AK-47
Doskonała Bandana Prekognicji +1
Doskonała Elfia Peleryna +1
Dobry Spaczony Łańcuch +5
Dobry Spaczony Sygnet +5
Dobry Spaczony Sygnet +5
Doskonały Kilt Słońca +1
Legendarny Doskonały Fn-Fal
Lord Antonio & Trupismród build:
Legendarna Doskonała Śmiercionośna Bandana Zmysłów (+1)
Doskonała Śmiercionośna Peleryna (+1)
Dobry Słoneczny Łańcuch (+5)
Dobry Słoneczny Pierścień (+5)
Dobra Słoneczna Bransoleta (+5)
Dobre Śmiercionośne Szorty Siłacza (+5)
Legendarna Doskonała Strzelba
I chyba najbardziej obiecująca broń :
Legendarny Doskonały Miotacz Płomieni +x właściwie można go wpasować pod każdy z podanych buildów.
___________________
CZĘŚCI TRZECIEJ NIE BĘDZIE.
GANGSTERA I ŁOWCĘ SKARBÓW SAMI SOBIE WYMYŚLCIE.
JAK JUŻ KTOŚ OGARNIA GRĘ, TO POWINIEN DAĆ SOBIE RADĘ Z TYM, NIE JEST TO AŻ TAK SKOMPLIKOWANE. PODOBNE DO REWO
Ten post był edytowany 19 raz(y), ostatnio edytowany przez Kargho: 28-06-2012 03:17.
|
|
21-02-2010 19:49 |
|
|
kaspertino
Member
Data rejestracji: 24-10-2008
Postów: 29
Klan: Reptolia Kraina: Necropolia II Skąd: Słupsk
|
|
Świetna robota!
Z pewnością przyda się to każdemu graczowi
Gratuluję pomysłu i zapału ;]
SZACUN
__________________
R3: Drakoulis
|
|
21-02-2010 20:14 |
|
|
smigi
Viking
Data rejestracji: 31-08-2008
Postów: 588
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria Skąd: Warszawa
|
|
Ja bym dodał jakiś dopisek przy spaczonym seciku, że równie dobrze można go pominąć i od razu przejść do słonek;] znam kilku rewo, którzy dokładnie tak zrobili/robią.
__________________ R2-Estahar
|
|
21-02-2010 20:37 |
|
|
Jameson
Triple Ace
Data rejestracji: 25-02-2009
Postów: 228
Klan: Black Sparta Kraina: Moria Skąd: Kalisz/Wrocław
|
|
O rewo zostało napisane wszystko
Nic dodać nic ująć. Jeszcze gangster, snajper i będzie temat wyczerpany
__________________
Wampirzy Pajacyk
|
|
21-02-2010 21:45 |
|
|
madleszek1
Junior Member
Data rejestracji: 16-07-2008
Postów: 11
Klan: dobry Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
?tylko kiedy ten snajper pokaże się ?
|
|
21-02-2010 21:57 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
|
23-02-2010 17:53 |
|
|
tharin12
Emperor
Data rejestracji: 10-01-2008
Postów: 1.035
Klan: Bananas Kraina: Moria Skąd: Wejherowo
|
|
A ja bym dodał pewnie jeszcze słonko na dsk +1, że daje 2 ataki
__________________
|
|
04-03-2010 17:51 |
|
|
maxwuss
Member
Data rejestracji: 01-01-2010
Postów: 36
|
|
Poradnik będzie dalej rozwijany? Czy na tym koniec? Z niecierpliwością czekam na snajpera
|
|
05-03-2010 17:22 |
|
|
Jeleniozaur
Forum Legend
Data rejestracji: 28-05-2008
Postów: 1.539
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
Ogólnie zapowiedź rozwijania była tyle, że Acki coś ostatnio nie obecny ani na forum ani na gg
|
|
05-03-2010 18:34 |
|
|
makalega_123
Full Member
Data rejestracji: 17-07-2007
Postów: 68
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Jeleni94 napisał(a)
Ogólnie zapowiedź rozwijania była tyle, że Acki coś ostatnio nie obecny ani na forum ani na gg |
właśnie też to samo zauważyłem, dziwne. ^^
|
|
05-03-2010 18:46 |
|
|
Piotr85
Double Ace
Data rejestracji: 28-09-2008
Postów: 134
Klan: Fort Pułaski [Rebell] Kraina: Necropolia II Skąd: Kraków
|
|
Z niecierpliwością czekamy na snajpera
__________________ "Ta historia powinna więc zostać opowiedziana, zanim kapłani Chrystusa zatrą pamięć o niej żywotami własnych świętych i swoimi legendami."
(Morgiana o Legendzie Artura- "Mgły Avalonu")
|
|
08-03-2010 17:21 |
|
|
tharin12
Emperor
Data rejestracji: 10-01-2008
Postów: 1.035
Klan: Bananas Kraina: Moria Skąd: Wejherowo
|
|
Niestety, Acki, mój kumpel z reala, powiedział mi dziś, że nie chce mu się już gra (ma takie napady co jakiś czas). Jak ktoś chce to na znanej grze mmo zaczynającej się na M. a kończącej na 2 można go znaleźć (;
A coby nie było typowego offtopa to dodałbym, że dla rewo pomocne są elementy hlvl smiercionośnego, np: śmiercionośna czapka kary/preko...
__________________
|
|
08-03-2010 18:13 |
|
|
Zarax
Junior Member
Data rejestracji: 10-09-2009
Postów: 10
Klan: Legion Of Souls Kraina: Necropolia III Skąd: Hell is full so I come back
|
|
A ja mam takie pytanie:
w przedziale 30-40 lvl proponujesz takie eq pod expy:
Ekspedycje :
Czapka Prekognicji +5/dobra +0/1
Koszulka Siewcy Śmierci +4/5
Krawat/Apaszka Geniuszu +5
Pierścień/Sygnet Mądrości +5
Pierścień/Sygnet Siły +5
Szorty Słońca/Pasterza +5
Dobre Uzi/Beretta +1/2
mam wlasnie cos takiego i pytanie moje czy na czarne smoki ten zestaw sie sprawdzi?
biale tak siekam ale na czarnego jeszcze z takim eq sie nie wybralem i chcialem sie dowiedziec czy na tym etapie mozna je tak ubijac??
__________________ R4: Graves
|
|
09-03-2010 14:45 |
|
|
Zarax
Junior Member
Data rejestracji: 10-09-2009
Postów: 10
Klan: Legion Of Souls Kraina: Necropolia III Skąd: Hell is full so I come back
|
|
obecnie mam 39 lvl i biale z uzikow na dobrym +2 idzie rozwalic ale z czarnym pewnie bedzie jeszcze problem bez legendy? No nic trzeba sie w snajperke zaopatrzyc
__________________ R4: Graves
|
|
09-03-2010 15:09 |
|
|
NieCiemniak
Triple Ace
Data rejestracji: 31-05-2008
Postów: 211
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia V
|
|
|
21-03-2010 18:10 |
|
|
Jeleniozaur
Forum Legend
Data rejestracji: 28-05-2008
Postów: 1.539
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
DOBRY 4: obrona +10
DOBRY 5: obrona +11
POZIOM 2
Obrona hełmu max 10
Obrona zbroi max 20
Obrona spodni max 10
To mam rozumieć że do 50 lvl zrobisz tylko 2 poziom tatuażu ???
POZIOM 3
Obrona hełmu max 15
Obrona zbroi max 30
Obrona spodni max 15
|
|
21-03-2010 21:09 |
|
|
Edward Acki
Emperor
Data rejestracji: 11-04-2008
Postów: 1.082
Klan: Dark Side Kraina: Moria II
Autor tematu
|
|
Wróciłem sobie do BW, w niedzielę, niedługo poradnik dla Snajperów postaram się zrobić. Miło by było gdyby ktoś pomógł, bo po 3 miesiącach mam problem, żeby ogarnąć
|
|
25-05-2010 15:00 |
|
|
Jeleniozaur
Forum Legend
Data rejestracji: 28-05-2008
Postów: 1.539
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
Ja Ci nie pomogę... po 2 miesiącach sam ledwo co ogarniam
PS. Bonus Bulid -> słonko ds+1
2 ataki ^^
|
|
25-05-2010 15:04 |
|
|
Jeleniozaur
Forum Legend
Data rejestracji: 28-05-2008
Postów: 1.539
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV
|
|
Na gg nie będę tego kopiował ;P
Kultysta:
Snajper:
+atak z żaru,
+na oblegach można zwiększyć sobie inicjatywę,
+możliwość ciekawego wykorzystania Krwi Życia do zwiększanie przeżywalność,
-
Rewolwerowiec:
+atak z żaru,
+na oblegach można zwiększyć sobie inicjatywę,
+możliwość ciekawego wykorzystania Krwi Życia do zwiększanie przeżywalność,
-
Ssak:
Snajper:
+dodatkowy plus do krytyka z arkan i szczęście (wpływa na maksymalny poziom trafienia [każde 5 różnicy szczęścia miedzy graczami] i na bonus do krytyka [ Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1%]),
+niewielka ilość przydatnej łatwość,
+niewielki bonus do życia
-Z wyjątkiem Mocy Krwi brak przydatnych arkan
Rewolwerowiec:
+dodatkowy plus do krytyka z arkan i szczęście (wpływa na maksymalny poziom trafienia [każde 5 różnicy szczęścia miedzy graczami] i na bonus do krytyka [ Szansa na trafienie krytyczne = (Szczęście A - Szczęście B)/5 * 1%]),
+niewielka ilość przydatnej łatwość,
+niewielki bonus do życia
-Z wyjątkiem Mocy Krwi brak przydatnych arkan
Łapacz Myśli:
Rewolwerowiec:
*najlepsza rasa
+bonus do życia z arkan,
+premia do obrażeń wynikająca z majestaty,
-jak znajdziecie dajcie znać
Jelonek
.
Snajper:
+bonus do życia z arkan,
+premia do obrażeń wynikająca z majestaty,
-jak znajdziecie dajcie znać
Jelonek
.
Potępiony:
Snajper:
+możliwość zwiększenia trafienia,
+dodatkowe obrażenia, przy niskim poziomie HP ,
+efekt kary w zasadzkach (groza),
+ plus do trafienia,
-kiepska przeżywalność.
Łowca:
+możliwość zwiększenia trafienia,
+dodatkowe obrażenia, przy niskim poziomie HP ,
+efekt kary w zasadzkach (groza),
+plus do trafienia,
-bardzo kiepska przeżywalność (niska odporność + mało HP)
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Jeleniozaur: 26-05-2010 20:10.
|
|
26-05-2010 20:04 |
|
|
Edward Acki
Emperor
Data rejestracji: 11-04-2008
Postów: 1.082
Klan: Dark Side Kraina: Moria II
Autor tematu
|
|
Doedytowałem pierwszy post, wklejając post Jelonka
W piątek zrobię snajpera. Oczywiście dalej czekam na jakieś sugestie, ciekawostki, nowinki [w sensie ciekawe buildy] itp., by poradnik mógł się rozwijać.
|
|
26-05-2010 20:57 |
|
|
Krzysztof2003
Lord
Data rejestracji: 02-07-2009
Postów: 322
Klan: R2 O.3.l w pamięci B.K.T. na R13 Kraina: Moria Skąd: Wieś
|
|
Z tego co pamiętam to mój build był dość ciekawy:
Dobra Maska Prekognicji (+3)[jak najszybciej postaram się wbić na d+5 dla kary]
Dobra Łowiecka Peleryna [przedtem biegałem w szybkości, ale zamieniłem, bo spost lepszy i krytyki częściej wchodzą, oraz oczywiście kilka dmg
]
Dobry Krawat Zdolności (+1)[wszystkiego po trochu]
Dobry Pierścień Nietoperza (+2)[zwina do ks i spost, traktuję to jak "zamiennik słonka", tyle, że z tego setu ni ma
]
Dobry Kilt Pasterza (+2)[kilt, bo wygląd
i szczęście się przydaje, choć i tak mam 10 z rasówki bo jestem łm]
Legendarny Dobry Karabin snajperski (+4)[wydropiony na początku II aktu
Dzięki graczowi punx666 w nim chodzę, bo chciałem go sprzedać i kupić leg.km, bo nie znałem gry]
Trening:
SIŁA 45
ZWINNOŚĆ 44
ODPORNOŚĆ 37
WYGLĄD 34
CHARYZMA 33
WPŁYWY 36
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 45
INTELIGENCJA 42
WIEDZA 42
69 level mam, jestem łm[choć o tym już napisałem], tatu 5/0/5/5[bo dowódcy przy snajpie się nie opyla]
Staty w tronowej:
SZCZĘŚCIE 15
OBRAŻENIA
3× 130 - 134 Legendarny Dobry Karabin snajperski (+4)
OBRONA 62
SIŁA 50
ZWINNOŚĆ 48
ODPORNOŚĆ 45
WYGLĄD 70
CHARYZMA 40
WPŁYWY 77
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ 131
INTELIGENCJA 45
WIEDZA 62
Maska daje mi pkt krwi, dzięki którym 7 lev majestatu mogę używać podczas ataków i obron:>
Wiem, że słonka powinienem mieć, lecz najpierw chcę podbić maskę, kilt i ks tyle ile będę mógł unieść:>
Przyda się może ten build?
__________________ Pomoc wampirowi R2
Pomóżcie zebrać kasę po przerwie od gry
|
|
27-05-2010 10:14 |
|
|
brzoza
Viking
Data rejestracji: 28-06-2007
Postów: 604
Kraina: Necropolia Skąd: Ruda Slaska
|
|
Build dobry taki bardziej swoj niz skopiowany od innych
Slonka to podstawa u Ciebie teraz bedzie
...Maska tak jak piszed na db+5 mozesz wbic
Tylko cos z pelka na klate trzeba bedzie wykombinowac lekka xxx moze do kryta
Kilt jak najwyzej
No chyba ze skleisz dks kilt+1
|
|
27-05-2010 10:59 |
|
|
Krzysztof2003
Lord
Data rejestracji: 02-07-2009
Postów: 322
Klan: R2 O.3.l w pamięci B.K.T. na R13 Kraina: Moria Skąd: Wieś
|
|
Dsk kilt z czasem spróbuję zrobić, albo kupić[albo kupię na d+5 4 kilty, albo wydam 4kd na dsk+1, lecz chyba się pobawię sklejanie, bo nie licząc nanit i many taniej wyjdzie].
A, że słonka podstawą są, to wiem, ale liczę, że niedługo będę chodził na trochę większe mobki[bo świnia raz na dwa tygodnie to troszkę mało expa, bo koło 7-8pkt], niż czerwo-złotych
Repa muszę też "skołować" sobie, to będzie się lepiej punkty wbijało;d
Siurki reakcji składam, żeby trochę zarobić
A napisze ktoś jak[nie licząc oszczędzania, co mi nie wychodzi zbytnio
] zarobić na słonka? Bo na drop nie liczę, bo raz jest, a raz nie
Przez grę mniej więcej 10 miesięczną wydropiłem złoty krawat zdolności[10kd], leg ks i 2 itki, co pierwszy za 2kd poszedł[jesli dobrze pamiętam] a drugi za kilka dni będzie wystawiony:>
__________________ Pomoc wampirowi R2
Pomóżcie zebrać kasę po przerwie od gry
|
|
27-05-2010 16:16 |
|
|
|