Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Różne » Offtopic » Praca w gimpie » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Odpowiedz na Post
Przeskocz na dół strony Praca w gimpie
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Fretkomaniak
Lord


images/avatars/avatar-20763.jpg

Data rejestracji: 17-01-2009
Postów: 469
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V

Praca w gimpie Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam. Od niedawna zapoznalem sie minimalnie gimpem, ale jestem kompletnie zielony Big Grin Jest on mi potrzebny, mam juz zrobiona jedna okladke, ale chcialbym jednak zrobic cos trudniejszego.


Ale problem nr.1 -> nie wiem dokladnie jak zrobic "cos" z "niczego" czyli jak zrobic jakas czesc obrazka by ladnie wygladala... chodzi mi o konkretne rzeczy jak i tło.

Co do warstw - jakis tam poradnik wezme to sie naucze, ale rady tutaj, tez bylyby pomocne Big Grin

Z gory dziekuje za odpowiedz i bez spamu prosze Wink

Fretkomaniak
07-01-2011 09:53 Fretkomaniak jest offline Szukaj postów użytkownika: Fretkomaniak Dodaj Fretkomaniak do Listy kontaktów
Nakai
Newbie


images/avatars/avatar-25315.jpg

Data rejestracji: 10-09-2009
Postów: 8
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Gimpuj.info

Znajdziesz tam masę tutoriali, masz tam bogaty dział download, można ściągać pędzle, gotowe tekstury i tła Smile Szczerze polecam
07-01-2011 10:35 Nakai jest offline Szukaj postów użytkownika: Nakai Dodaj Nakai do Listy kontaktów
Fretkomaniak
Lord


images/avatars/avatar-20763.jpg

Data rejestracji: 17-01-2009
Postów: 469
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V