AKT 3 - ekspedycja KRÓL WZGÓRZA |
Cichy:D
Newbie
Data rejestracji: 05-03-2011
Postów: 2
Kraina: Necropolia IX Skąd: RBK
|
|
|
07-04-2011 16:33 |
|
|
Szamocik
Double Ace
Data rejestracji: 30-05-2010
Postów: 102
Klan: Gwiezdna Horda Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
Cichy
napisał(a)
no a juz sie cieszylem |
ja też... tu żadne "najemnictwo" nie wchodzi w rachubą - po kiedgo robic magiczność jak daje ona tylko ograniczenia?
Klan sie rozpadnie nie z mojej winy i cala praca idzie w bloto. Rozumiem ze nie moge sprzedac grata ani wrzucic do ZK, ale takie ogranczenie juz jest bezsensem...
Skończy się zawiazywanie klanów na czas wojny i polowanie ze znajomymi z innych klanów.... nikt nikomu nie pomoże...
po kiego tracic czas na takie wygibasy....
__________________ Szczęsliwy właściciel:
Doskonała Elfia Spódnica Uników (+1) i Doskonała Elfia Spódnica Słońca (+1)
|
|
07-04-2011 17:07 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
cytat: |
Szamocik napisał(a)
cytat: |
Cichy
napisał(a)
no a juz sie cieszylem |
ja też... tu żadne "najemnictwo" nie wchodzi w rachubą - po kiedgo robic magiczność jak daje ona tylko ograniczenia?
Klan sie rozpadnie nie z mojej winy i cala praca idzie w bloto. Rozumiem ze nie moge sprzedac grata ani wrzucic do ZK, ale takie ogranczenie juz jest bezsensem...
Skończy się zawiazywanie klanów na czas wojny i polowanie ze znajomymi z innych klanów.... nikt nikomu nie pomoże...
po kiego tracic czas na takie wygibasy....
|
bardzo dobrze ze bonusy dzialaja tylko i wylacznie w klanie maciezystym...
to jest bardzo fajne... ograniczy to sile najemnikow a zwiekszy wage przynaleznosci do klanu...
tylko jak wiadomo roznie bywa i ludzie moga chciec zmienic klan albo klan sie rozpadnie to powinna byc mozliwosc przeniesienia bonusow na inny klan...
ja podalem propozycje zeby to byla usluga premium kosztujaca iles tam dni moze byc 30 moze byc 45 a nawet 60... byle nie tracic tego na co sie tak ciezko pracowalo :/
tylko caly czas nie wiem czy mozna bedzie umagicznic ten samprzedmiot w roznych klanach i jak bedzie wtedy wygladala np mozliwosc zmiany bonusow...
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
07-04-2011 18:51 |
|
|
Szamocik
Double Ace
Data rejestracji: 30-05-2010
Postów: 102
Klan: Gwiezdna Horda Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
deviljin84 napisał(a)
cytat: |
Szamocik napisał(a)
cytat: |
Cichy
napisał(a)
no a juz sie cieszylem |
ja też... tu żadne "najemnictwo" nie wchodzi w rachubą - po kiedgo robic magiczność jak daje ona tylko ograniczenia?
Klan sie rozpadnie nie z mojej winy i cala praca idzie w bloto. Rozumiem ze nie moge sprzedac grata ani wrzucic do ZK, ale takie ogranczenie juz jest bezsensem...
Skończy się zawiazywanie klanów na czas wojny i polowanie ze znajomymi z innych klanów.... nikt nikomu nie pomoże...
po kiego tracic czas na takie wygibasy....
|
bardzo dobrze ze bonusy dzialaja tylko i wylacznie w klanie maciezystym...
to jest bardzo fajne... ograniczy to sile najemnikow a zwiekszy wage przynaleznosci do klanu...
tylko jak wiadomo roznie bywa i ludzie moga chciec zmienic klan albo klan sie rozpadnie to powinna byc mozliwosc przeniesienia bonusow na inny klan...
ja podalem propozycje zeby to byla usluga premium kosztujaca iles tam dni moze byc 30 moze byc 45 a nawet 60... byle nie tracic tego na co sie tak ciezko pracowalo :/
tylko caly czas nie wiem czy mozna bedzie umagicznic ten samprzedmiot w roznych klanach i jak bedzie wtedy wygladala np mozliwosc zmiany bonusow... |
Najemnictwo... mam dosc repa z 3s. 1 bonus na gracie niewiele zmieni nawet przy oblegu
Usluga premium - jednorazowa?
Bo jak nie to co 2 dni bede ja kupował jak bedzie polowanie na bazyla lub sfinxa w innym klanie
Inni będą robić podobnie w wypadku wojen
__________________ Szczęsliwy właściciel:
Doskonała Elfia Spódnica Uników (+1) i Doskonała Elfia Spódnica Słońca (+1)
|
|
07-04-2011 19:19 |
|
|
Yrdrasil
Viking
Data rejestracji: 02-12-2007
Postów: 600
|
|
cytat: |
Szamocik napisał(a)
cytat: |
deviljin84 napisał(a)
cytat: |
Szamocik napisał(a)
cytat: |
Cichy
napisał(a)
no a juz sie cieszylem |
ja też... tu żadne "najemnictwo" nie wchodzi w rachubą - po kiedgo robic magiczność jak daje ona tylko ograniczenia?
Klan sie rozpadnie nie z mojej winy i cala praca idzie w bloto. Rozumiem ze nie moge sprzedac grata ani wrzucic do ZK, ale takie ogranczenie juz jest bezsensem...
Skończy się zawiazywanie klanów na czas wojny i polowanie ze znajomymi z innych klanów.... nikt nikomu nie pomoże...
po kiego tracic czas na takie wygibasy....
|
bardzo dobrze ze bonusy dzialaja tylko i wylacznie w klanie maciezystym...
to jest bardzo fajne... ograniczy to sile najemnikow a zwiekszy wage przynaleznosci do klanu...
tylko jak wiadomo roznie bywa i ludzie moga chciec zmienic klan albo klan sie rozpadnie to powinna byc mozliwosc przeniesienia bonusow na inny klan...
ja podalem propozycje zeby to byla usluga premium kosztujaca iles tam dni moze byc 30 moze byc 45 a nawet 60... byle nie tracic tego na co sie tak ciezko pracowalo :/
tylko caly czas nie wiem czy mozna bedzie umagicznic ten samprzedmiot w roznych klanach i jak bedzie wtedy wygladala np mozliwosc zmiany bonusow... |
Najemnictwo... mam dosc repa z 3s. 1 bonus na gracie niewiele zmieni nawet przy oblegu
Usluga premium - jednorazowa?
Bo jak nie to co 2 dni bede ja kupował jak bedzie polowanie na bazyla lub sfinxa w innym klanie
Inni będą robić podobnie w wypadku wojen
|
albo zwyczajnie sie skasuja bo uznaja ze to juz przegiecie zeby placic tak czesto za taka durnote dosyc ulatwiajaca expy... (lub wygrana w oblu co juz znacznie bardziej sie liczy czasami ze wzgledu na rep...)
__________________ r9 Gandarin Darangar
|
|
07-04-2011 19:24 |
|
|
Midas-grala
Turbo Moderator
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.800
Klan: B.K. Kraina: Necropolia Skąd: Pabianice
|
|
Przecież będzie możnanadal biegać z pomocą czy na ekspy.
Wystarczy nie korzystać z bonusów Króla Wzgórz
__________________ Jak wygram licytację, pisać na priv
R1 Midas
|
|
07-04-2011 19:30 |
|
|
Szamocik
Double Ace
Data rejestracji: 30-05-2010
Postów: 102
Klan: Gwiezdna Horda Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
Midas-grala napisał(a)
Przecież będzie możnanadal biegać z pomocą czy na ekspy.
Wystarczy nie korzystać z bonusów Króla Wzgórz |
Sęk w tym że skoro je mozolnie wypracowałem to chcę z nich korzystać wszędzie - przecież ich nie sprzedam.
Rozumiem idee nie robienia umagicznień - nitk mnie nie zmusza
__________________ Szczęsliwy właściciel:
Doskonała Elfia Spódnica Uników (+1) i Doskonała Elfia Spódnica Słońca (+1)
|
|
07-04-2011 19:59 |
|
|
Sceptog
Ex-Team
Data rejestracji: 24-07-2007
Postów: 2.411
Klan: LoS Kraina: Necropolia VI Skąd: Kraków
|
|
Szkoda by było jakby przedmioty traciły umagicznienie - wyobrażam sobie, że fajnie by było jakby ludzie zaczęli grać aktywniej bo będzie nowa rzecz do osiągnięcia.
Chcemy umagicznić przedmioty żeby dawały większego kopa - organizuję ludzi na ekspę KW, kombinuję, staram się poprawić w ten sposób swoją postać, robię więcej ataków (więcej ewolucji, które pewnie też pomogą w zaliczaniu tych eksp), ogólnie zaczyna się coś dziać (zabieram komuś klocek żeby mi się lepiej atakowało a jemu gorzej itp) i jest fajnie
"Istnieje kilka możliwości.
- wszystkie przedmioty tracą umagicznienie przy wychodzeniu z klanu.
- przedmiot jest nieaktywny do czasu "odzyskania" SWR
- nieaktywne jest umagicznienie."
Jak dla mnie pierwsze rozwiązanie doprowadzi do tego, że spora część graczy w ogóle nie będzie się zajmować umagicznieniami - każdy kto robi wymianki czy chodzi często po innych klanach.
Trzecie wygląda lepiej - oznacza to jak rozumiem przypisanie gracza do klanu (Q: powiedzmy slot 1 i 2 zrobiłem w klanie AAA, a 2 i 3 w klanie BBB, to w jednym klanie działają mi 2 pierwsze przedmioty, a w drugim pozostałe?).
A najlepiej wg mnie wygląda rozwiązanie drugie (jeśli je dobrze rozumiem) - działa tyle przedmiotów ile slotów mamy w danym klanie, powiedzmy w głównym klanie umagiczniłem 6 przedmiotów, a w akademii budynek jest niżej (powiedzmy na 2), więc mogę używać/działa umagicznienie tylko 2 itemów (ze slotów 1 i 2, pozostałe albo nie będą dostępne wcale, albo jako nieumagicznione).
__________________
Jak ktoś ma do mnie jakieś uwagi/pytania/prośby to proszę o PW lub kontakt poprzez GG: 5697654
Nick w grze (r10): Sceptog
|
|
07-04-2011 20:42 |
|
|
station
Member
Data rejestracji: 04-04-2011
Postów: 42
Kraina: Moria IV
|
|
cytat: |
Sceptog napisał(a)
"Istnieje kilka możliwości.
- wszystkie przedmioty tracą umagicznienie przy wychodzeniu z klanu.
- przedmiot jest nieaktywny do czasu "odzyskania" SWR
- nieaktywne jest umagicznienie."
|
Wieczne Klany to i marzenie i utopia.
Dodam dwie możliwości Sceptog:
-magia działa w Klanie w którym siedzę min x czasu, np tydzień.
-magia działa w danym miesiącu tylko w tym Klanie w którym byłem 1-go o północy kiedy się miesiąc zaczynał.
Mi się to drugie podoba ze względu na reset Mobów 1-go. Wszyscy są z reguły w Klanach macierzystych wtedy. No i strata będzie bolesna jak Klan zostanie rozwiązany np 3 dnia miesiąca.
A te Klany nawet w topce potrafią zmieniać się jak w kalejdoskopie, to by troszkę przyhamowało ten brzydki trend.
Można też i oba na raz, pierwsze to x np 2 dni i to drugie też na dokładkę trzeba spełnić. Aaaa, czyli to już trzecia możliwość.
__________________ Największy błąd na Morii?
Zaniedbany wygląd... Jak w życiu...
|
|
07-04-2011 21:28 |
|
|
Andżel
Member
Data rejestracji: 31-07-2010
Postów: 32
Klan: [DARK] Kraina: Necropolia VI
|
|
no wreszcie coś co zachęca do trzymania w zbrojowni leg dsk spodni siłacza żeby zaliczać ten 3 akt
ale pewnie ściema
__________________ r10 angela córka nocy
r14 angel porn star
kupiłeś coś?daj ofke żebym nie musiała ganiac za Tobą po serwerze
|
|
07-04-2011 23:47 |
|
|
Szamocik
Double Ace
Data rejestracji: 30-05-2010
Postów: 102
Klan: Gwiezdna Horda Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
station napisał(a)
cytat: |
Sceptog napisał(a)
"Istnieje kilka możliwości.
- wszystkie przedmioty tracą umagicznienie przy wychodzeniu z klanu.
- przedmiot jest nieaktywny do czasu "odzyskania" SWR
- nieaktywne jest umagicznienie."
|
Wieczne Klany to i marzenie i utopia.
Dodam dwie możliwości Sceptog:
-magia działa w Klanie w którym siedzę min x czasu, np tydzień.
-magia działa w danym miesiącu tylko w tym Klanie w którym byłem 1-go o północy kiedy się miesiąc zaczynał.
Mi się to drugie podoba ze względu na reset Mobów 1-go. Wszyscy są z reguły w Klanach macierzystych wtedy. No i strata będzie bolesna jak Klan zostanie rozwiązany np 3 dnia miesiąca.
A te Klany nawet w topce potrafią zmieniać się jak w kalejdoskopie, to by troszkę przyhamowało ten brzydki trend.
Można też i oba na raz, pierwsze to x np 2 dni i to drugie też na dokładkę trzeba spełnić. Aaaa, czyli to już trzecia możliwość. |
Ok - patch anty-magiczny mi się bardziej podoba przy ujęciu wysokości levelów budynków w danym klanie
Byłby problem z polowaniami ale na takie polowanie można się tez umówić wcześniej
__________________ Szczęsliwy właściciel:
Doskonała Elfia Spódnica Uników (+1) i Doskonała Elfia Spódnica Słońca (+1)
|
|
08-04-2011 11:10 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
Zakładam, że wprowadzenie umagicznień ma na celu podnieść grywalność
- sprawić że Kronos, będzie bardziej dostępny itp.
jednocześnie działania mające na celu w tak znaczący sposób ograniczyć dostęp do umagicznień to strzał w stopę - bo narobicie się jak dzikie świnie, i bęc skorzystają z nich tylko nieliczni ( i to ci najmniej aktywni )
Chyba że taki jest ich cel ( ograniczyć aktywność ludzi ) - ( wyeliminować skakanie po klanach - najemnictwo i klany repowe ) a to przepraszam, tylko to strzał w stopę gdyż przy okazji gwóźdź do trumny dla gry która polega na interakcjach między graczami, a owe interakcje zostaną zabite ( mocno ograniczone ).
Moim zdaniem raz umagicznione przedmioty powinny działać zawsze
( być przypisane do gracza nie do klanu )
a jedynie podnoszenie - rozwijanie umagicznień może się odbywać w klanie który ma odpowiedni poziom
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
08-04-2011 12:17 |
|
|
Moridin
Lord
Data rejestracji: 11-03-2008
Postów: 329
Kraina: Necropolia IV
|
|
Jak dla mnie umagicznienia powinny byc przypisane do postaci, lecz nie dzialac zawsze. Zmieniamy klan idac na repe to bedzie nam dzialala taka ich czesc jaki dany klan ma poziom odpowiedniego budynku. Pozwolilo by to mniejszy klanom, a bardziej zorganizowanym, zyskac bonus nad konkurentami
ot najemnicy ida tam gdzie maja wieksze mozliwosci uzycia wlasnego sprzetu... bo teraz to nie wazne gdzie sie idze, tylko ktora ze stron wiecej osob przewali
Tylko i tak chyba nie ma za bardzo sensu ta dyskusja, jesli wezmie sie pod uwage pewna rzecz. Raz administracja sie wypowiada, ze dla topki zdobycie 5 umagicznien zajmie okolo roku, w innym miejscu pisze ze trzeba bedzie przejsc dana lokacj kilkadziesiat razy zeby trafic dane "umagicznienie" ktore bedzie nam pasowac... czyli dobor umagicznienia pod nasz sprzet itp nie wchodzi w gre, chyba ze bedzie sie gralo kilkadziesiat lat... wiec grywalnosc tego bedzie taka jak areny, a umagicznienie to bedzie zalezalo w duzej mierze od farta, cos jak wyprawka puszczona raz na 15 dni (przy zaklozeniu ze bedziemy w stanie zakladac co 5 dni expe i ze beda sie one udawac)
|
|
08-04-2011 17:29 |
|
|
Aessalion
Viking
Data rejestracji: 27-03-2008
Postów: 721
Klan: Undeads Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
Nie rozumiem płaczu o rozwiązywanie klanu... Na dwóch ostatnich serwach na których grałem w a2 byłem w 1 i tym samym klanie cały czas - tylko co jakiś czas była reorganizacja, może zmieniła się nazwa...
Ok, nazwy się zmienić teraz pewnie nie da (a może by tak się dało?
) ale zmiana lidera nie oznacza zmiany klanu, i utraty budynków... Przecież budynki zostaną te same.
Jeśli zmienimy klan? No cóż, zakładamy że pójdziemy tam gdzie nam będzie lepiej, więc do klanu który też będzie miał BK - i tutaj można by ew. pomyśleć nad przeniesieniem uaktywnienia umagicznienia na inny klan (jednak zdało by się ograniczyć częstotliwość - nie codzień człowiek zmienia "na stałe" klan, więc raz na miesiąc można by to zastosować żeby nadużyć nie było)
Problemem będzie natomiast dopałka z bonusów za przejście KW - dostanie taki rewo 3x 1/4 dmg i miazga totalna... A póki co Administracja... nie widzi sensu na segregowanie bonusów czy ograniczanie ich powtarzalności (z tego co zrozumiałem).
Pytanie też jak mocne będą one np w porównaniu do EVO czy bonusów z setów. Wspomniany przykład wskazuje że mogą być naprawdę mocne, czyli czasem przegięte w przypadku choćby wspomnianej kumulacji...
A jeśli będą przegięte to latanie z pomocą do klanu w którym nie będą działały a przeciwnik będzie miał je aktywne będzie zabiciem najemnictwa - a przykład patcha antynajemniczego pokazuje że to zły pomysł... dla mnie przynajmniej był powodem kasacji na r9
A skończy się latanie do małych klanów po repę gdyż w chęci ograniczenia najemnictwa i ustawek Admini wprowadzą restrykcje lvl'i za które będziemy otrzymywać repa...
Ciekawi mnie też jak się wykształcą ekipy na KW, będzie problem z podzieleniem się ekipą czy znalezieniem jej.
W przeciwieństwie do eksp każdy będzie się starał zabrać maks luda żeby tylko wybić to co stanie nam na drodze, rep mniej istotny przy przechodzeniu dla zdobycia umagicznienia - będzie to wymagało sporej pracy nad balansem lokacji...
Później ew. będzie można kombinować mniejsze ekipy do nabijania repa ale i tak przez przynajmniej rok ludzie będą bili lokacje tylko pod umagicznienia a nie pod rep który będzie skutkiem ubocznym...
Tak więc moim zdaniem albo umagicznienia powinny być mniej znaczące w stotunku do reszty sprzętu/evo/arkan albo działać w przynajmniej ograniczony sposób poza klanem, gdyż jest to gra jak już tutaj wspominano WIELOOSOBOWA i interakcje są nie tylko w klanie ale i między klanami...
__________________ r9 - Aessalion
Awake... for all is dying, even the dead
We are our Past failing to come back
All of us visionaires
with a rope around our neck
|
|
08-04-2011 23:40 |
|
|
yatta
Forum Ace
Data rejestracji: 14-10-2007
Postów: 98
Kraina: Necropolia II
|
|
RE: AKT 3 - ekspedycja KRÓL WZGÓRZA |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Q. Czy cecha umagicznienia bedzie zalezna od rodzaju przedmiotu jaki wlozymy? Osobna pula dla roznego rodzaju przedmiotow ubrania, bizu, bron biala, bron palna bron dystansowa, czy pula jest zawsze ta sama i niezaleznie jaki przedmiot wkladam, moge sie uprzec i miec wszystkich 8 umagicznien takich samych w calym secie bojowym (np wspomniane 1 obrazen za 4 poziomy, lacznie 8 obrazen za 4 poziomy w calym secie). Oczywiscie pomijam tutaj fakt pracochlonnosci i czasu ku temu potrzebnemu. Czy umagcznienia sa silniejsze dla kolejnych poziomow, czy poprostu wystarczajacym bonusem jest kolejny umagiczniony przedmiot za zrobienie wyzszych lokacji?
A. Obecnie istnieje jedna długa lista losowych efektów jakie można otrzymać niezależnie od przedmiotu. Jeżeli będzie to konieczne powstaną oddzielne listy ale na razie nie sądzimy by była w przyszłości taka potrzeba.
Za zrobienie każdej lokacji otrzymujemy możliwość umagicznienia dodatkowego przedmiotu. Jest to jedyny "bonus" robienia dalszych lokacji.
Co więcej kolejne lokacje są coraz trudniejsze. (więcej poziomów i silniejsi przeciwnicy).
|
czyli jednak w kazdym posiadanym przedmiocie mozemy miec np +xx do zwinnosci, to prawie tak samo jakby kazdy przemiot mogl miec dowolny pref/suf, ewentualnie pula inna i efekt mniejszy etc etc
wiec dlaczego jak padała taka propozycja, to temat zamkniety jako nierealny a chwile pozniej BACH administracja proponuje to samo
skoro gracze wam pomagają w rozwoju, to ich docencie, bedziecie mieli wiecej siły roboczej, ktra wam jeszcze placic bedzie ;d
sobie ponarzekałem, to teraz konkret:
czy dodacie do postaci, tj profilu - takiego samego kropka jak w przypadku mzliwosci dołaczenia i załozenia ekspedycji?
__________________ R10 : yatta
干吗?你个小笨蛋。
|
|
09-04-2011 10:09 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
a ja caly czas nie dostalem odpowiedzi :/
wiec moze zadam pytanie inaczej...
czy jest brana pod uwage mozliwosc przeniesienia umagicznien na inny klan?
np jakby sie klan rozpadl albo ktos poprostu chcialby go zmienic...
i nasowa mi sie jeszcze jedno pytanie...
czy np kasowanie umagicznienia bedzie mozliwe tylko w tym klanie gdzie sie go dokonalo? bo jak klan sie rozpadnie a bedzie sie chcialo sprzedac przedmoit juz umagiczniony to co wtedy?
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
10-04-2011 21:33 |
|
|
Szamocik
Double Ace
Data rejestracji: 30-05-2010
Postów: 102
Klan: Gwiezdna Horda Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
Bardzo dziekuję za taka wersje na początek - człowiek sie napracuje i bedzie miał potem zonka
Chociaz levle umagicznienia do leveli budynkow w danym klanie bylyby dobrym rozwiazaniem
Pozdr
__________________ Szczęsliwy właściciel:
Doskonała Elfia Spódnica Uników (+1) i Doskonała Elfia Spódnica Słońca (+1)
|
|
11-04-2011 12:30 |
|
|
deviljin84
Forum Legend
Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II Skąd: wiesz?
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Odpowiedź na to pytanie jest już dawon w QiA
A co do działania lub nie. Na razie nie ma co tego rozważać, będzie zakodowane, zrobi się testy to zobaczymy czy i jak bardzo burzy to balans. |
dziekuje za odpowiedz ale przed napisaniem posta przegladalem Q i A i nie zauwazylem odpowiedzi... sorka...
Sushi napisales ze narazie brana jest pod uwage mozliwosc ze umagicznienie bedzie dzialalo wszedzie... bardziej podobalo mi sie gdy umagicznienia dzialaly tylko w 1 klanie... chodzilo mi tylko o mozliwosc ich przeniesienia na inny klan...
wiec czy daloby rade (chociaz pewnie to pytanie do konrada bardziej
) przypisac umagicznienia do postaci i nadac jakies id klanowi tak zeby dzialaly tylko w nim?
i czy daloby rade zrobic tak zeby w razie potrzeby mozna by bylo przeniesc umagicznienia na inny klan? nawet jesli klan by zostal rozwiazany to umagicznienia i tak by byly przypisane do postaci wiec by nie znikly a ze tak powiem aktywator umagicznien by sie przenioslo na inny klan
__________________
nick: Deviljin
R3
|
|
12-04-2011 23:33 |
|
|
Dydu
Lord
Data rejestracji: 13-04-2008
Postów: 437
Klan: A-OBS Kraina: Moria
|
|
deviljin84
w ta gre graja inni gracze jeszcze poza toba, i im bardziej pasuje zeby dzialalo tez poza klanem
|
|
13-04-2011 09:02 |
|
|
|