Nowe zadanie w 3s,2s,1s i 5s ? |
_Szybki
Viking
Data rejestracji: 29-11-2008
Postów: 557
Klan: DATE Kraina: Necropolia Skąd: a skąd byś chciała?
|
|
|
09-12-2009 08:20 |
|
|
magig
Forum Ace
Data rejestracji: 16-02-2008
Postów: 82
Kraina: Necropolia V
|
|
|
09-12-2009 09:02 |
|
|
RAGNAROCK
Double Ace
Data rejestracji: 12-11-2006
Postów: 137
Klan: K.A.K Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: Warszawa
|
|
|
09-12-2009 10:50 |
|
|
Drnk
Newbie
Data rejestracji: 21-11-2009
Postów: 3
Kraina: Necropolia III
|
|
ile prków za to zadanie
Jak nakazuje wampirza tradycja, każdy nowo mianowany Inkwizytor wyprawia wystawną ucztę, na którą zaprasza wszystkich mieszkańców miasta. Wampir twojej rangi musi wykazać się bogactwem i hojnością. Zgromadź na swoim koncie 5 000 000 PLN i złóż ofiarę w wysokości 10% tej sumy. Kliknij tutaj, aby złożyć ofiarę. X
Twoi zwiadowcy poinformowali Cię o dziwnych zjawiskach zachodzących na Wielkim Stepie. Sugerują, żebyś zbadała sytuację zanim będzie za późno. X
Ważne osobistości mają zawsze wielu wrogów, dlatego przydaje się dodatkowa ochrona. Rozbuduj Posterunek Policji i Schronisko na 18 poziom.
za poszczególne ile?
|
|
09-12-2009 13:31 |
|
|
Bitto
Junior Member
Data rejestracji: 11-02-2009
Postów: 22
Kraina: Necropolia IX Skąd: Horyniec-Zdrój
|
|
|
10-12-2009 06:57 |
|
|
vito corleone
Lord
Data rejestracji: 10-01-2008
Postów: 448
Kraina: Necropolia II
|
|
2s
cytat: |
Dotarły do Ciebie plotki o dziwnej anomalii, znajdującej się gdzieś na pustkowiach. Znajdź i wyjaśnij tajemnicze zjawisko. |
Mam kogoś bić, czy zaliczyć jakąś pielgrzymke?
__________________ 37927
|
|
10-12-2009 18:45 |
|
|
SmokR4
Emperor
Data rejestracji: 28-01-2008
Postów: 1.488
Kraina: Necropolia VI Skąd: ZewsząD :)
Autor tematu
|
|
ma ktos tego mutanta z necropoli wiekszych jak r1 ? :> bo tam troche inne ilosci hp
z tego co widze
tak patrze to widze ze sporo zadanek dodali
__________________
R14 - klapouchy
Tomaszek
Pożegnanie
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?postid=6708549#post6708549
|
|
10-12-2009 20:34 |
|
|
Xalen
Emperor
Data rejestracji: 09-08-2006
Postów: 1.117
Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Poznań
|
|
|
10-12-2009 20:41 |
|
|
dawidmen
King
Data rejestracji: 17-11-2007
Postów: 904
Klan: Dark Templars[DaTe] Kraina: Necropolia
|
|
w tym zadaniu jest brana pod uwage średnia z szansy na pielge sposta i pielge intela..Czyli jeśli grasz na r1 to dsk koncentryk i dsk preko snajperka
Jeśli na r3/r4/r6/r7/r8 to koncetryka lowiecka pasterza spodnie preko i bronie dajace do sposta lub intela
__________________ Nick na R1: Kedul
|
|
11-12-2009 13:03 |
|
|
Her 30
Member
Data rejestracji: 12-08-2009
Postów: 31
Klan: WD Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia II Skąd: olsztyn
|
|
|
11-12-2009 17:36 |
|
|
ogUr
Lord
Data rejestracji: 22-12-2007
Postów: 432
Klan: W uj i jeszcze trochę :) Bezklanowy :) Kraina: Necropolia V Skąd: Słoik
|
|
-=PODSUMOWANIE ZADAŃ WPROWADZONYCH
W PATCHU 1.2.0=-
Z góry uprzedzam, że 90% danych wziałem z tego tego tematu, więc proszę o wyrozumiałość, a ewentualne zastrzeżenia proszę przesyłać privem
Zaczynamy
Strefa 4
1) Ważne osobistości mają zawsze wielu wrogów, dlatego przydaje się dodatkowa ochrona. Rozbuduj Posterunek Policji i Schronisko na 18 poziom.
Zasady: Wybudować Posterunek Policji i Schronisko na 18 poziom.
Nagroda: Około 5 000 pr.
2) Gdy obudziłeś się wieczorem, na biurku znalazłeś dziwny list. Poznaczony śladami krwi, zawierał w sobie tylko słowa: "Ratuj", "Uwięziona" i "Daleko". Pisane w pośpiechu, w różnych miejscach pergaminu. Cóż to może oznaczać?
Zasady: Zaliczyć daleką wyprawę, gdzie szansa powodzenia to średnia testu zwinności i inteligencji.
Nagroda: Około 7 000 pr.
3) Wykaż się męstwem. Tylko to przyciągnie pod Twój sztandar wytrawnych łowców.
Zasady: Zaliczyć dowolną daleką wyprawę.
Nagroda: Około 6 500 pr.
4) Jak nakazuje wampirza tradycja, każdy nowo mianowany Inkwizytor wyprawia wystawną ucztę, na którą zaprasza wszystkich mieszkańców miasta. Wampir twojej rangi musi wykazać się bogactwem i hojnością. Zgromadź na swoim koncie 5 000 000 PLN i złóż ofiarę w wysokości 10% tej sumy. Kliknij tutaj, aby złożyć ofiarę.
Zasady: W momencie posiadania na koncie 5 000 000 PLN kliknąć w link w zadaniu.
Nagroda: Około 10 000 pr
5) Twoi zwiadowcy poinformowali Cię o dziwnych zjawiskach zachodzących na Wielkim Stepie. Sugerują, żebyś zbadał sytuację zanim będzie za późno.
Zasady: Przygotować ekspedycję na Wielki Step. Tam natrafić i zabić Ducha Elizabeth.
Przykładowe walki: R5, R6, R7
Nagroda: Około 22 000 pr.
Strefa 3
1) Obowiązkiem każdego wampira wysokiej rangi jest dostarczenie ludzi do posługi w Katedrze. Zbierz 500 000 ludzi i oddaj Katedrze w ofierze 10% z nich.
Zasady: Mając 500 000 ludzi na koncie kliknąć w podany link.
Nagroda: Około 30 000 pr.
2) Wpływy, władza, splendor... aby to wszystko utrzymać, potrzebujesz pieniędzy. Aby pokryć swoje zwiększone wydatki, musisz zwiększyć swoje dochody. Rozbuduj dom publiczny na poziom 14.
Zasady: Wybudować 14 poziom domu publicznego.
Nagroda: Około 6 000 pr.
3) Twoja pozycja, sława i bogactwo sprawiły, że jesteś uważany za jednego z bardziej wpływowych wampirów w mieście. Jeden z członków Rady poprosił Ciebie o pomoc w zniszczeniu szajki mutantów pustoszących szlaki handlowe do miasta.
Zasady: Zasadzka, pokonać członka szajki, który czai się na dalekiej wyprawie. Czy to będzie sierżant, czy herszt - to już loteria.
Przykładowe walki: R1, R1, R3, R5.
Nagroda: Około 18 000 pr.
4) Dokonaj heroicznego czynu. Tylko to przyciągnie pod Twój sztandar potężne wampiry.
Zasady: Zaliczyć dowolną pielgrzymkę (mając już wcześniej wykonane wszystkie wyprawy na pustkowia) .
Nagroda: Około 19 000 pr.
5) Minęło już wiele dni, odkąd Twój syn wyruszył na wyprawę w nieznane, a Ty nadal nie otrzymałeś od niego żadnych wieści. Pełen niepokoju postanawiasz udać się na poszukiwania.
Zasady: Zaliczyć pielgrzymkę, gdzie szansa powodzenia to średnia testu spostrzegawczości i inteligencji.
Nagroda: Około 10 000 pr.
Strefa 2
1) Pan Ciemności wymaga, aby w jego Katedrze nigdy nie brakowało krwi. Jako członek Wewnętrznego Kręgu jesteś zobowiązana do złożenia ofiary. Zgromadź 800 000 litrów krwi, po czym złóż ofiarę 10% tej wartości.
Zasady: Uzbierać 800 000 litrów krwi i kliknąć w odpowiedni link.
Nagroda: Około 43 000 pr
2) Prawdziwe doświadczenie można zdobyć tylko przemierzając niebezpieczne szlaki. Wykonaj co najmniej 15 udanych pielgrzymek w nieznane.
Zasady: Zaliczyć 15 dowolnych pielgrzymek od momentu aktywacji zadania.
Nagroda: Około 26 000 pr.
3) Dotarły do Ciebie plotki o dziwnej anomalii, znajdującej się gdzieś na pustkowiach. Znajdź i wyjaśnij tajemnicze zjawisko.
Zasady: Zaliczyć pielgrzymkę, gdzie szansa powodzenia to średnia testu wiedzy i inteligencji.
Nagroda: Około 17-20 000 pr.
4) Twoi ludzie donieśli, że przy rabusiu zabitym w okolicach miasta znaleziono list. Z listu wynika, że twoja prawnuczka Anhala więziona jest na Polach Lęgowych. Zorganizuj ekspedycję ratunkową.
Zasady: Wygrać oblężenie z gargulcami
Przykładowe walki: Haurowate Gargulce.
Nagroda: ???
5) Całe miasto patrzy na członków Wewnętrznego Kręgu. Daj znak swej wielkości i zapewnij krew dla swoich poddanych. Rozbuduj Szpital na poziom 7 oraz Rzeźnie na poziom 22.
Zasady: Wybudowanie Szpitala na 7 poziom oraz Rzeźni na 22 poziom.
Nagroda: ???
6) Zdobądź 84 poziom.
Zasady: Osiągnąć 84 poziom.
Nagroda: ???
Strefa 1
1) Prestiż wśród wampirów to nie tylko bogactwo i władza. Tylko wielki wojownik wzbudza prawdziwy respekt. Wygraj 15 walk pod rząd urządzając zasadzkę. Walki w obronie się nie liczą.
Zasady: Wygrać 15 zasadzek w ataku pod rząd.
Nagroda: Około 60 000 pr.
2) Pomimo ostrzeżeń doradców, wyprawiasz się czasami na samotne spacery w okolice miasta. Przypominają Ci czasy, kiedy byłaś nowicjuszką w wampirzym świecie, która przybyła do miasta marząc o sławie i władzy.
Zasady: Pokonać Assasyna na blisiej wyprawie.
Przykładowa walka: R3, R3
Nagroda: Około 48 000 pr
3) Zdobądź 89 poziom.
Zasady: Osiągnąć 89 poziom.
Nagroda: ???
4) Kolejne zmasakrowane ciała, ludzie okrutnie pozbawieni wnętrzności, korpusy bez głów. Co się dzieje? Wyślij szpiegów do swojego kwadratu i sprawdź kto za tym stoi.
Zasady: Udanie przeszpiegować własny kwadrat.
Nagroda: Około 4 000 pr.
5) Informacje uzyskane od młodego człowieka prowadzą do karczmy na przedmieściach miasta. Wraz z grupą innych wampirów sprawdźcie, co tam się dzieje.
Zasady: Wygrać oblężenie na Miecz Inkwizycji, gdzie liczba przeciwników to liczba graczy +9.
Przykładowa walka: R4
Nagroda: ???
6) Treść dokładnie nie znana, wiadomo tylko tyle, że trzeba się uporać z Bractwem Chaosu
Zasady: Wygrać oblężenie na Bractwo, gdzie liczba przeciwników to liczba graczy +2.
Przykładowa walka:
Nagroda: ???
__________________ r7 - ogUras
r10 - Mirva <- Wygrałem aukcje lub coś Ci sprzedałem? Daj oferte na ten nick
Ten post był edytowany 17 raz(y), ostatnio edytowany przez ogUr: 11-02-2010 22:47.
|
|
11-12-2009 23:43 |
|
|
zarkhir
Lord
Data rejestracji: 10-02-2007
Postów: 346
Klan: PL - emerytura ;) | uk-r1 - D.B. Skąd: ok. Rzeszowa
|
|
cytat: |
Petrusek napisał(a)
Rapier to chyba nie odkrycie ze musisz miec wszystkie przeciez PATCH z nowymi zadaniami jak pisze wyraznie:
Wprowadzono nowe zadania dla stref 4,3,2,1 dla postaci będących w Akcie II.
Wiec oczywiste bylo, aby byc w 2A to musiales zrobic wszystkie
, poprzednik chyba nie myslal ze ktos moze tego nie wiedziec
Pozdro
PS. ogUr dodaj linka http://r5.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=ff3d480efe to czlonek szajki z dalekiej wyprawki R5 strefa 3 |
nie wiem czy wiesz, ale w a2 też są pielgrzymki
top1 powinien chyba znać taki szczegół
zeby zaliczyc to zadanie, pierwsze trzeba zaliczyc wszystkie 9 pielgrzymek a2 (przy zaliczeniu ostatniego testu, zadanie jest zaliczone ), wiec moim zdaniem Rapier napisał odkrycie, skoro nawet top1 tego nie wiedział
__________________
|
|
13-12-2009 11:43 |
|
|
rapier
Lord
Data rejestracji: 25-09-2008
Postów: 364
Klan: PINK Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Necropolia V Skąd: ByDGoszcz/Poznań
|
|
No właśnie, wyjaśnione: trzeba zaliczyć wszystkie w a2,
"Wprowadzono nowe zadania dla stref 4,3,2,1 dla postaci będących w Akcie II."
A mogę być w akcie 2 i nie mieć zaliczonych pielg? Mogę, i dlatego napisałem to sprostowanie
pozdrowienia
__________________ R6-rapier
R7-rapier
|
|
13-12-2009 16:32 |
|
|
ogUr
Lord
Data rejestracji: 22-12-2007
Postów: 432
Klan: W uj i jeszcze trochę :) Bezklanowy :) Kraina: Necropolia V Skąd: Słoik
|
|
Mówimy tu o zaliczeniu dowolnej pielgrzymki, kiedy ma się zaliczone wszystkie pielgi. Nie wiem, może heroiczny czyn to samo wykonanie 9 pielg, może dowolnej... Jeden kij - trzeba zaliczać wszysztkie wyorawy na pustkowia i wsio
__________________ r7 - ogUras
r10 - Mirva <- Wygrałem aukcje lub coś Ci sprzedałem? Daj oferte na ten nick
|
|
13-12-2009 17:19 |
|
|
dawidmen
King
Data rejestracji: 17-11-2007
Postów: 904
Klan: Dark Templars[DaTe] Kraina: Necropolia
|
|
a czy aby napewno masz zaliczone wszystkie dalekie wyprawy?Sądzac po tym ze masz 0% to pewnie nie
__________________ Nick na R1: Kedul
|
|
13-12-2009 17:28 |
|
|
Laerti
Newbie
Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 2
Kraina: Necropolia V
|
|
no nie mam właśnie wszystkich dalekich zaliczony... ale jak mam je zaliczyć jak mi ciągle to zadanie wypada a nie wyprawa?
|
|
13-12-2009 17:29 |
|
|
dawidmen
King
Data rejestracji: 17-11-2007
Postów: 904
Klan: Dark Templars[DaTe] Kraina: Necropolia
|
|
Jeśli nie boisz sie 5s to tam idz i w spokoju zalicz i wróc do 4s
__________________ Nick na R1: Kedul
|
|
13-12-2009 17:45 |
|
|
Che_Deva
Viking
Data rejestracji: 24-03-2007
Postów: 718
Klan: Pe Es De Kraina: Moria III Skąd: A ja wiem ?
|
|
cytat: |
Laerti napisał(a)
no nie mam właśnie wszystkich dalekich zaliczony... ale jak mam je zaliczyć jak mi ciągle to zadanie wypada a nie wyprawa? |
Zmienić klocek (przejśc do innej strefy)
tak proste, tak banalne ...
__________________
|
|
13-12-2009 17:45 |
|
|
Xalen
Emperor
Data rejestracji: 09-08-2006
Postów: 1.117
Kraina: Necropolia; Necropolia II Skąd: Poznań
|
|
|
14-12-2009 10:54 |
|
|
|