Wprowadzenie broni dystansowych do gry endgame :) |
Kudlatymat
Junior Member
Data rejestracji: 31-08-2010
Postów: 11
|
|
Wprowadzenie broni dystansowych do gry endgame :) |
|
Jeżeli chodzi o endgame na necro toczy się walka miedzy Scrorionami (palna 1h) i a Kastetami/Pięściami niebios na demonach lub szybkości. Dla urozmaicenia gry gracze próbują tez innych modyfikacji, ale to tak raczej dla zabawy bo ciężko jest dogonić tak dobre kombinacje
Dlatego mam propozycje o dodaniu modyfikacji do shurikena (dystansowa lekka).
Jeżeli do tej broni dodalibyśmy 1/6dmg (tak jak jest to w siewcy śmierci), to była by szansa że ta broń znalazła by zastosowanie i w późniejszych etapach gry. Z racji, że jest to dosyć mocny dodatek (w epiku 5/6dmg to dużo) to oczywiście częstotliwość wypadania tej broni tez można by było zmniejszyć (może nawet od 3 czy 2 strefy do znalezienia).
Ciężko jest ocenić jak ta zmiana by wypadała bez sprawdzenia jej w działaniu, ale warto by się nad tym zastanowić
Dobrze by było mieć wybór rozbudowy postaci pod dystans na endgame
Zapraszam do podzilenia się opinią na ten temat
Dzięki i pozdrawiam, Kudłaty (R20)
__________________ id R20: 7376
|
|
13-01-2021 17:36 |
|
|
NotKili
Member
Data rejestracji: 17-12-2016
Postów: 49
Klan: BH Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI Skąd: R18
|
|
Moim zdaniem, wg mnie kilka niedociągnięć jest.
Nie jest to jednak zawarte w lekkim czy ciężkim czy dobrze wyważonym dystansie.
Ogólnie każdy rodzaj broni będzie za słaby na endGame, jeśli nie podeprzemy go umagami oraz talizmanami i bonusami rasowymi + arkanami.
Kwestia spojrzenia na postać nie lokalnie lecz globalnie.
Bardziej w EndGame najbardziej przeszkadzającym elementem w grze jest
Totalna dysproporcja miedzy przedmiotami leg dobrymi / leg dsk / epikami
( chodzi w głównej mierze o przedmioty na tzw. Klatę )
Przykład orchidea:
Leg dobra = 3/4dng
Leg dsk = 3/4 dmg
Epicka 5/4 dmg
Przykład Siewca Śmierci
Leg dobra = 3/6 dmg
Leg dsk = 3/6 dmg
Epik = 5/6 dmg
Przykład szybkość
Leg dobry= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Leg dsk= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Epick = 5% modyfikator palna2h/4lvl
Dlaczego w tym przypadku
Leg dsk orcha nie może być 4/4dmg
Leg dsk siewca nie może być 4/6dmg
Leg dsk szybkość nie może być 4% mod/4
Wydaje mi sie, ze wprowadziłoby to większe znaczenie przedmiotow nieepickich do gry. A osoby nie mające dotychczas szczęścia w dropie, mogłyby nadrabiać braki do szczesliwcow z epikami
Pozdrawiam Deja bo Kili r20
|
|
13-01-2021 18:08 |
|
|
Denis
Full Member
Data rejestracji: 06-05-2008
Postów: 63
|
|
cytat: |
NotKili napisał(a)
Moim zdaniem, wg mnie kilka niedociągnięć jest.
Nie jest to jednak zawarte w lekkim czy ciężkim czy dobrze wyważonym dystansie.
Ogólnie każdy rodzaj broni będzie za słaby na endGame, jeśli nie podeprzemy go umagami oraz talizmanami i bonusami rasowymi + arkanami.
Kwestia spojrzenia na postać nie lokalnie lecz globalnie.
Bardziej w EndGame najbardziej przeszkadzającym elementem w grze jest
Totalna dysproporcja miedzy przedmiotami leg dobrymi / leg dsk / epikami
( chodzi w głównej mierze o przedmioty na tzw. Klatę )
Przykład orchidea:
Leg dobra = 3/4dng
Leg dsk = 3/4 dmg
Epicka 5/4 dmg
Przykład Siewca Śmierci
Leg dobra = 3/6 dmg
Leg dsk = 3/6 dmg
Epik = 5/6 dmg
Przykład szybkość
Leg dobry= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Leg dsk= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Epick = 5% modyfikator palna2h/4lvl
Dlaczego w tym przypadku
Leg dsk orcha nie może być 4/4dmg
Leg dsk siewca nie może być 4/6dmg
Leg dsk szybkość nie może być 4% mod/4
Wydaje mi sie, ze wprowadziłoby to większe znaczenie przedmiotow nieepickich do gry. A osoby nie mające dotychczas szczęścia w dropie, mogłyby nadrabiać braki do szczesliwcow z epikami
Pozdrawiam Deja bo Kili r20 |
w sedno, ja w sumie najbardziej czekam na drop klaty, E klata jest zbyt OP w porównaniu do Leg Dsk lub po prostu Leg Dsk jest za słaba w porównaniu do epickiej. Jeżeli ma być jakiś patch balansowy to ta sprawa powinna być bardzo ważnym punktem w dyskusji.
|
|
13-01-2021 18:35 |
|
|
|