Biżuteria:
Archaiczny:
(+0)=INTELIGENCJA +8, WIEDZA +8
(+1)=INTELIGENCJA +9, WIEDZA +9
(+2)=INTELIGENCJA +9, WIEDZA +9
(+3)=INTELIGENCJA +11, WIEDZA +11
(+4)=INTELIGENCJA +12, WIEDZA +12, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(+5)=INTELIGENCJA +13, WIEDZA +13, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DB+5)=INTELIGENCJA +21, WIEDZA +21, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DS+1)=INTELIGENCJA +26, WIEDZA +26, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DS+2)=INTELIGENCJA +28, WIEDZA +28, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DS+3)=INTELIGENCJA +30, WIEDZA +30, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DS+5)=INTELIGENCJA +38, WIEDZA +38, Pozwala używać arkana Cisza Krwi, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
Czarny:
(+0)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 10 %, unik +6 %
(+1)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 8 %, unik +10 %
(+2)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 7 %, unik +14 %
(+3)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 5 %, unik +18 %
(+4)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 4 %, unik +22 %
(+5)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki, wymagania atrybutów postaci obniżone o 2 %, unik +26 %
(DB+0)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, wymagania atrybutów postaci obniżone o 1 %, unik +22 %
(DB+1)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +18 %
(DB+2)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +14 %
(DB+3)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +10 %
(DB+4)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DB+5)=obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci, unik +2 %
(DS+0)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci, unik -2 %
(DS+1)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci, unik -6 %
(DS+5)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 4, obrona postaci zwiększona o 3 na każde 4 poziomy postaci, unik -22 %
Diamentowy:
(+2)=CHARYZMA +11, WPŁYWY +11,INTELIGENCJA +6, WIEDZA +6, obrażenia wszystkich broni +6,
(+4)=CHARYZMA +14, WPŁYWY +14, INTELIGENCJA +8, WIEDZA +8, obrażenia wszystkich broni +7
(+5)=CHARYZMA +16, WPŁYWY +16, INTELIGENCJA +9, WIEDZA +9, obrażenia wszystkich broni +7
(DB+1)=CHARYZMA +20, WPŁYWY +20, INTELIGENCJA +11, WIEDZA +11, obrażenia wszystkich broni +8
(DB+2)=CHARYZMA +21, WPŁYWY +21, INTELIGENCJA +12, WIEDZA +12, obrażenia wszystkich broni +9
(DB+3)=CHARYZMA +22, WPŁYWY +22, INTELIGENCJA +14, WIEDZA +14, obrażenia wszystkich broni +9
(DB+4)=CHARYZMA +23, WPŁYWY +23, INTELIGENCJA +16, WIEDZA +16, obrażenia wszystkich broni +10
(DB+5)=CHARYZMA +25, WPŁYWY +25, INTELIGENCJA +18, WIEDZA +18, obrażenia wszystkich broni +10
(DS+0)=CHARYZMA +28, WPŁYWY +28, INTELIGENCJA +21, WIEDZA +21, obrażenia wszystkich broni +11
(DS+1)=CHARYZMA +30, WPŁYWY +30, INTELIGENCJA +23, WIEDZA +23, obrażenia wszystkich broni +11
(DS+2)=CHARYZMA +32, WPŁYWY +32, INTELIGENCJA +25, WIEDZA +25, obrażenia wszystkich broni +12
(DS+3)=CHARYZMA +34, WPŁYWY +34, INTELIGENCJA +28, WIEDZA +28, obrażenia wszystkich broni +13
(DS+4)=CHARYZMA +37, WPŁYWY +37, INTELIGENCJA +30, WIEDZA +30, obrażenia wszystkich broni +13
(DS+5)=CHARYZMA +42, WPŁYWY +42, INTELIGENCJA +34, WIEDZA +34, obrażenia wszystkich broni +14
Dystyngowany:
(+2)=CHARYZMA +11
(+3)=CHARYZMA +13
Elastyczny:
(0)=ZWINNOŚĆ +4
(+1)=ZWINNOŚĆ +5
(+2)=ZWINNOŚĆ +6
(+3)=ZWINNOŚĆ +8
(+4)=ZWINNOŚĆ +9, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(+5)=ZWINNOŚĆ +11, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DB+0)=ZWINNOŚĆ +13, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżkii
Gwiezdny:
(+0)=PKT ŻYCIA +5%
(+1)=PKT ŻYCIA +6%
(+3)=PKT ŻYCIA +9%
(+4)=PKT ŻYCIA +10%, Pozwala używać arkana Krew Życia
(+5)=PKT ŻYCIA +11 %, Pozwala używać arkana Krew Życia
(DB+0)=PKT ŻYCIA +12 %, Pozwala używać arkana Krew Życia
Hipnotyczny:
(+3)=CHARYZMA +16, WPŁYWY +16
(+4)=CHARYZMA +18, WPŁYWY +18, Pozwala używać arkana Maska Adonisa, Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
Jastrzębi:
(+0)=unik +30 %
(+1)=unik +26 %
(+2)=unik +22 %
(+3)=unik +18 %
(+4)=unik +14 %
(+5)=unik +10 %
(DB+0)=unik +6 %
(DB+1)=unik +6 %
(DB+2)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DB+3)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DB+4)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DB+5)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DS+0)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DS+1)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DS+2)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DS+3)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
(DS+5)=obrażenia wszystkich broni zwiększone o 3 na każde 4 poziomy postaci, unik +6 %
Kardynalski:
(+0)=INTELIGENCJA +3
(+4)=INTELIGENCJA +5,Pozwala używać arkana Cisza Krwi
(DB+2)=NTELIGENCJA +7, Pozwala używać arkana Cisza Krwi
(DB+3)=NTELIGENCJA +8, Pozwala używać arkana Cisza Krwi
Miedziany:
(+0)=CHARYZMA +4, WPŁYWY +4
(+2)=CHARYZMA +5, WPŁYWY +5
(DB+4)=CHARYZMA +9, WPŁYWY +9
(DB+5)=CHARYZMA +11, WPŁYWY +11
(DS)=CHARYZMA +11, WPŁYWY +11
(DS+2)=CHARYZMA +14, WPŁYWY +14
(DS+3)=CHARYZMA +16, WPŁYWY +16
Mściwy:
(+4)=CHARYZMA -10, WPŁYWY +23
(+5)=WPŁYWY +26, CHARYZMA -11
(DB+0)=WPŁYWY +28, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DB+1)=WPŁYWY +30, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DB+2)=WPŁYWY +31, CHARYZMA -9, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DB+3)=WPŁYWY +32, CHARYZMA -9, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DB+5)=WPŁYWY +35, CHARYZMA -10, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DS)=WPŁYWY +38, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1
(DS+1)=WPŁYWY +40, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2
(DS+2)=WPŁYWY +42, CHARYZMA -8, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2
(DS+3)=WPŁYWY +44, CHARYZMA -9, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2
(DS+4)=WPŁYWY +47, CHARYZMA -9, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2
(DS+5)=WPŁYWY +52, CHARYZMA -7, ilość dodatkowych ataków każdą bronią:3
Nekromancki:
(+0)=WIEDZA +3
(+1)=WIEDZA +4
(+2)=WIEDZA +4
(+3)=WIEDZA +5
(+4)=WIEDZA +5, Pozwala używać arkana Wyssanie Mocy
(+5)=WIEDZA +6, Pozwala używać arkana Wyssanie Mocy
(DB+0)= WIEDZA +7, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DB+3)=WIEDZA +8, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
(DS)=WIEDZA +12, Pozwala używać arkana Wyssanie mocy
Niedźwiedzi:
(+4)=SIŁA +5, Pozwala używać arkana Dziki Szał
(DB+0)=SIŁA +7, Pozwala używać arkana Dziki Szał
(DS)=SIŁA +11, Pozwala używać arkana Dziki Szał
Pajęczy:
(+1)=przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie walki
(DB+2)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci
(DB+3->DS+1)=obrona postaci zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci
(DS+2,3,4)=obrona postaci zwiększona o 2 na każde 4 poziomy postaci
Plastikowy:
(+0)=PKT KRWI +5%, unik przed bronią palną +8%, obrażenia maksymalne wszystkich broni +7
(DS+5)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +49, PKT KRWI +35 %, unik przed bronią palną +39 %
Platynowy:
(+0)=CHARYZMA +7, WPŁYWY +7, WIEDZA +2
(+1)=CHARYZMA +10, WPŁYWY +10, WIEDZA +3
(+2)=CHARYZMA +11, WPŁYWY +11, WIEDZA +3
(+3)=CHARYZMA +13, WPŁYWY +13, WIEDZA +3
(+4)=CHARYZMA +15, WPŁYWY +15, WIEDZA +4
(+5)=CHARYZMA +17, WPŁYWY +17, WIEDZA +5
(DB+0)=CHARYZMA +19, WPŁYWY +19, WIEDZA +6
(DB+1)=CHARYZMA +22, WPŁYWY +22, WIEDZA +7
(DB+2)=CHARYZMA +23, WPŁYWY +23, WIEDZA +7
(DB+3)=CHARYZMA +24, WPŁYWY +24, WIEDZA +8
(DB+4)=CHARYZMA +25, WPŁYWY +25, WIEDZA +8
(DB+5)=CHARYZMA +27, WPŁYWY +27, WIEDZA +10
(DS)=CHARYZMA +30, WPŁYWY +30, WIEDZA +10
Przebiegły:
(+0)=WPŁYWY +7
(+3)=WPŁYWY +13
(+4)=WPŁYWY +15,Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
(+5)=WPŁYWY +17,Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
(DB)=WPŁYWY +19,Pozwala używać arkana Maska Kaliguli
Rubinowy:
(+0)=regeneruje 7 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +8, WPŁYWY +6, INTELIGENCJA +5
(+1)=regeneruje 8 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +9, WPŁYWY +7, INTELIGENCJA +6
(+2)=CHARYZMA +11, WPŁYWY +9, INTELIGENCJA +6, regeneruje 9 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(+3)=regeneruje 10 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +13,WPŁYWY +11, INTELIGENCJA +7
(+4)=regeneruje 11 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +14,WPŁYWY +12, INTELIGENCJA +8
(+5)=regeneruje 12 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +16, WPŁYWY +14, INTELIGENCJA +9
(DB)=CHARYZMA +18, WPŁYWY +16, INTELIGENCJA +11, regeneruje 13 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(DB+1)=regeneruje 14 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +20, WPŁYWY +18, INTELIGENCJA +11
(DB+2)=regeneruje 15 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki, CHARYZMA +21, WPŁYWY +19, INTELIGENCJA +12
(DB+3)=CHARYZMA +22, WPŁYWY +20, INTELIGENCJA +14, regeneruje 16 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(DB+4)=CHARYZMA +23, WPŁYWY +21, INTELIGENCJA +16, regeneruje 17 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(DB+5)=CHARYZMA +25, WPŁYWY +23, INTELIGENCJA +18, regeneruje 18 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(Ds)=CHARYZMA +28, WPŁYWY +26, INTELIGENCJA +21, regeneruje 19 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(Ds+1)=CHARYZMA +30, WPŁYWY +28, INTELIGENCJA +23, regeneruje 20 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(Ds+2)= CHARYZMA +32, WPŁYWY +30, INTELIGENCJA +25, regeneruje 21 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
(Ds+3)= CHARYZMA +34, WPŁYWY +32, INTELIGENCJA +28, regeneruje 22 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
Słoneczny:
(+0)=obrażenia wszystkich broni +7
(+3)=obrażenia wszystkich broni +8,maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(+5)=obrażenia wszystkich broni +9,maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+0)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +10, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+1)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +10, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+2)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +11, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+3)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +11, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+4)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +12, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DB+5)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +12, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+0)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +13, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+1)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +13, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+2)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +14, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+3)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +15, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+4)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +15, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
(DS+5)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 3, obrażenia wszystkich broni +16, maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0
Spaczony:
(+1)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, ZWINNOŚĆ -5, unik przed bronią dystansową +8, unik przed bronią białą +8, unik +8%
(+2)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ -5, unik przed bronią dystansową +10, unik przed bronią białą +10, unik +10%
(+3)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +11, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ZWINNOŚĆ -6, unik przed bronią dystansową +12, unik przed bronią białą +12, unik +12%
(+4)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +14, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, ZWINNOŚĆ -6, unik przed bronią dystansową +14, unik przed bronią białą +14, unik +14%
(+5)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +16, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +11, ZWINNOŚĆ -6, unik przed bronią dystansową +16, unik przed bronią białą +16, unik +16%
(DB+0)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +20, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +13, ZWINNOŚĆ -7, unik przed bronią dystansową +18, unik przed bronią białą +18, unik +18%
(DB+1)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +21, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +14, ZWINNOŚĆ -7, unik przed bronią dystansową +19 %, unik przed bronią białą +19 %, unik +19 %
(DB+2)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +22, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, ZWINNOŚĆ -7, unik przed bronią dystansową +20%, unik przed bronią białą +20%, unik +20%
(DB+3)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +24, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +16, ZWINNOŚĆ -7, unik przed bronią dystansową +21%, unik przed bronią białą +21%, unik +21%
(DB+4)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +25, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +17, ZWINNOŚĆ -8, unik przed bronią dystansową +22%, unik przed bronią białą +22%, unik +22%
(DB+5)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +26, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +19, ZWINNOŚĆ -8, unik przed bronią dystansową +23%, unik przed bronią białą +23%, unik +23%
(DS+0)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +30, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +22, ZWINNOŚĆ -9, unik przed bronią dystansową +24%, unik przed bronią białą +24%, unik +24%
(DS+1)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +24, ZWINNOŚĆ -9, unik przed bronią dystansową +25%, unik przed bronią białą +25%, unik +25%
(DS+2)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +34, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +26, ZWINNOŚĆ -10, unik przed bronią dystansową +28%, unik przed bronią białą +28%, unik +28%
(DS+3)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +37, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +28, ZWINNOŚĆ -10, unik przed bronią dystansową +31%, unik przed bronią białą +31%, unik +31%
(DS+5)=obrażenia maksymalne wszystkich broni +45, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +36, ZWINNOŚĆ -9, unik przed bronią dystansową +37 %, unik przed bronią białą +37 %, unik +37 %
Srebrny:
(+0)=INTELIGENCJA +3, WIEDZA +3
(+3)=INTELIGENCJA +4, WIEDZA +4
(+4)=INTELIGENCJA +4, WIEDZA +4
(+5)=INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5
(DB+3)=INTELIGENCJA +7, WIEDZA +7
(DB+4)=INTELIGENCJA +8, WIEDZA +8
(DB+5)=INTELIGENCJA +10, WIEDZA +10
(DS)=INTELIGENCJA +11, WIEDZA +11
Szmaragdowy:
(+0)=+15 litrów krwi/h, INTELIGENCJA +3, WIEDZA +3
(+1)=+15 litrów krwi/h, INTELIGENCJA +3, WIEDZA +3
(+2)=+17 litrów krwi/h, INTELIGENCJA +4, WIEDZA +4
(+3)=+19 litrów krwi/h, INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5
(+4)=+20 litrów krwi/h, INTELIGENCJA +5, WIEDZA +5
(+5)=+22 litry krwi/h, INTELIGENCJA +6, WIEDZA +6
(DB+0)=+24 litrów krwi / h, INTELIGENCJA +7, WIEDZA +7
(DS)=INTELIGENCJA +10, WIEDZA +10, +33 litrów krwii/h
(DS+1)=INTELIGENCJA +11, WIEDZA +11, +35 litrów krwi/h
Tańczący:
(+4)=ZWINNOŚĆ +12, PKT ŻYCIA +18 %, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, Pozwala używać arkana Krew Życia
(+5)=ZWINNOŚĆ +13, PKT ŻYCIA +20 %, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, Pozwala używać arkana Krew Życia
(DB+0)=ZWINNOŚĆ +15, PKT ŻYCIA +22 %, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki, Pozwala używać arkana Krew Życia
(DB+5)=ZWINNOŚĆ +22, PKT ŻYCIA +29 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+0)=ZWINNOŚĆ +25, bazowe PKT ŻYCIA +30 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+1)=ZWINNOŚĆ +27, PKT ŻYCIA +31 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+2)=ZWINNOŚĆ +29, PKT ŻYCIA +34 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+4)=ZWINNOŚĆ +34, PKT ŻYCIA +40 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
(DS+5)=ZWINNOŚĆ +39, PKT ŻYCIA +43 %, Pozwala używać arkana Krew Życia, Pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
Twardy:
(+1)=ODPORNOŚĆ +3
(+2)=ODPORNOŚĆ +4
(+3)=ODPORNOŚĆ +5
(+4)=ODPORNOŚĆ +6, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
(DB)=ODPORNOŚĆ +8, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
(DB+3)=ODPORNOŚĆ +10, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
Tytanowy:
(+0)=SIŁA +4, ODPORNOŚĆ +10
(+1)=SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +11
(+2)=SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +12
(+3)=SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +14
(+4)=SIŁA +5, ODPORNOŚĆ +16
(+5)=SIŁA +6, ODPORNOŚĆ +18
(DB+0)=SIŁA +7, ODPORNOŚĆ +20
(DB+1)=SIŁA +7, ODPORNOŚĆ +23
(DB+2)=SIŁA +7, ODPORNOŚĆ +24
(DB+3)=SIŁA +8, ODPORNOŚĆ +25
(DB+4)=SIŁA +9, ODPORNOŚĆ +26
(DB+5)=SIŁA +11, ODPORNOŚĆ +28
(DS+0)=SIŁA +11, ODPORNOŚĆ +31
(DS+1)=SIŁA +12, ODPORNOŚĆ +33
(DS+2)=SIŁA +14, ODPORNOŚĆ +35
(DS+3)=SIŁA +16, ODPORNOŚĆ +37
(Ds+4)=SIŁA +18, ODPORNOŚĆ +40
(DS+5)=SIŁA +22, ODPORNOŚĆ +45
Zdradziecki:
(+0)=obrażenia wszystkich broni +10
(+1)=obrażenia wszystkich broni +10
(+2)=obrażenia wszystkich broni +12
(+3)=obrażenia wszystkich broni +15
(+4)=obrażenia wszystkich broni +16
(+5)=obrażenia wszystkich broni +17
(DS+1)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +22
(DS+2)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1, obrażenia wszystkich broni +23
(DS+3)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +24
(DS+4)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +24
(DS+5)=ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, obrażenia wszystkich broni +25/color]
Złoty:
(+0)=CHARYZMA +7, WIEDZA +3
(+2)=CHARYZMA +11, WIEDZA +4
(+4)=CHARYZMA +15, WIEDZA +5
(+5)=CHARYZMA +17, WIEDZA +6
(DB+3)=CHARYZMA +24, WIEDZA +8
Zwierzęcy:
(+4)=ODPORNOŚĆ +5, SIŁA +10, Pozwala używać arkana Dziki Szał, Pozwala używać arkana Skóra Bestii
__________________
Ten post był edytowany 113 raz(y), ostatnio edytowany przez Arius: 29-11-2015 07:38.
|