Beta Patch Moria. |
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
odnośnie mnicha:
Łatwość - miodzio przynajmniej założe sprzęt wbity na minimalnym poziomie użycia PN d+5
ale bonus obrażeń lekko nietrafiony: osobiście liczyłem na ignora defa przy krytyku ( choćby kilkanaście % ) obecne ustawienie da niewiele i znów tylko na przeciwniakch z małą obroną, gdzie dla mnicha problemem są własnie ci z dużą i skorzystają tylko wybitnie high lvl z demonami - którzy akurat i tak radzili sobie przed patchem
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
02-10-2012 10:55 |
|
|
JOKOZUNA
Member
Data rejestracji: 30-09-2009
Postów: 29
Klan: L_S Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Der G
|
|
Dziwi tylko brak dodatków do dystansowej... a dokładnie szurikenów.
|
|
02-10-2012 10:55 |
|
|
Soseniusz
Emperor
Data rejestracji: 31-03-2009
Postów: 1.083
Klan: NewerLand [-NL-] Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII Skąd: Gdańsk
|
|
Pytanie moje :
Łapacz Myśli: Arkana Majestat można użyć maksymalnie 10 + ((poziom postaci - 65)/8 zaokrąglone w dół) poziomów arkana.
Odnosi się tylko do PVP czy ogólnie ?
I żeby nawiązać jeśli chodzi o PVP:
PATCH balansujący - "NERF" majestatu w PvP?!?!
__________________ R20 - Sosen
R21 - Sosen
|
|
02-10-2012 10:56 |
|
|
Kontra
Junior Member
Data rejestracji: 17-09-2008
Postów: 17
Kraina: Moria II
|
|
Mam pytanie w związku z testowaniem patcha. Kiedy planujecie wdrożenie ostatecznej wersji zmian ? Jak długo potrwa testowanie ?
|
|
02-10-2012 10:57 |
|
|
parsifal
Member
Data rejestracji: 07-04-2008
Postów: 39
Klan: DM Kraina: Moria IV
|
|
a ja mam prośbę, aby ktoś po polsku wyjaśnił działanie tego żaru na przykładnie. A dokładnie kiedy jest jaki poziom żaru krwi.
|
|
02-10-2012 11:12 |
|
|
Blonx
Newbie
Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 7
|
|
moim zdaniem troche za duzo kosztuja . mogly by kosztowac tyle samo ile tamte stare + ten rep bo 44 k to troche sporo
|
|
02-10-2012 11:18 |
|
|
Rayneven
Forum God
Data rejestracji: 30-01-2007
Postów: 3.949
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Hula niczym wiatr po polu
|
|
Łapacz Myśli: Arkana Majestat można użyć maksymalnie 10 + ((poziom postaci - 65)/8 zaokrąglone w dół) poziomów arkana.
Podkreślę od razu, że chodzi o zasadzki.
Nerf majestatu w takiej postaci to żaden NERF.
Nerfem majestatu byłoby:
1. Jego ograniczenie do max. 7-10 w zasadzce
2. Zabiera nam agentów w ilości równej punktom majestatu
lub dodaje sobie agentów. Czyli albo zabiera nam HP albo dodaje sobie HP - brak podwójnego, niesprawiedliwego efektu zabiera nam i jeszcze dodaje sobie.
Bac np. już teraz ma 15 majestatu i nie dosc , że dodaje mu ponad 7k HP to mi zabiera 15k HP... Gdzie tu sens? Gdzie tu logika?
Pozdrawiam
Ray
__________________ Nakarm wampira: http://r2.bloodwars.interia.pl/r.php?r=897
|
|
02-10-2012 11:18 |
|
|
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
|
|
Ray a może całkiem usunąć majestat?? i jeszcze kare dać dla łapacza. nerf jest trochę zbyt mały, ale bez przesady. jeśli zostanie wprowadzony Twój pomysł to ja chcę nerfa WZ!!
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
02-10-2012 11:21 |
|
|
GrafAir
Ex-Team
Data rejestracji: 23-08-2006
Postów: 1.772
Kraina: Moria Skąd: mam to wiedzieć?
|
|
Okrutnik na 100 lvl zmniejsza obronę o 35. Nie 35%.
Czyli 37,5x9x4=1350, czyli niecały jeden krytyk więcej (i tylko pod warunkiem, że wszystkie ataki były krytami) <= wz.
lub
35x15x2=1125 podobnie jak z 2h <= wz.
I o ile dobrze rozumiem działa to na jednego moba, więc na KW/romkach jest jeszcze gorzej.
Ale dla snajpera, daje to równe ZERO. Czyli zamiast słabych, ale pewnych obrażeń z żaru, snajper dostaje piękne i wonne pozostałości po psie.
I choć zyskuje cała ekipa, to expy teraz i tak są za krótkie, a na KW jeden mob, to jak nic.
parsifal
KW/EXPA postać lvl 100.
(100-25)/2=37,5 obrony dla moba mniej.
PvP
zależy od arkan przeciwnika.
majtek: 40-25=15 obrony mniej za każdy poziom majestatu, czyli tracąc ~połowy hp, bije się ŁM mocniej, ale i tak krócej
wyssanie: 30-25=5 obrony mniej /poziom arkan
cień bestii: 200-25=175 obrony mniej
tchnienie: -15 / poziom
groza: -200
__________________ Wygląd gry Scenariusze/Opisy Sala Trofeum R9 - bywa, że tu bywam
Nie piszcie do mnie nieragulaminowych PW: NIE MAM CZASU BY ODPOWIEDZIEĆ
GrafAir GraFair
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez GrafAir: 02-10-2012 11:26.
|
|
02-10-2012 11:25 |
|
|
timitu
Viking
Data rejestracji: 07-01-2008
Postów: 676
Klan: PSD Kraina: Moria Skąd: Z krainy wiecznej kontestacji
|
|
choćby w Twoim płacz temacie dałem propozycje:
cytat: |
timitu napisał(a)
gram łapaczem, ale zgodzę się z Rayem. powinno być tak:
81-90 poziom maks 9 majestatu
91-100 poziom maks 10
i odpowiednio w górę i dół. |
a to nie jest miejsc na osobiste wycieczki, tym bardziej przez Trade Moderatora.
__________________ LOSOWATOR SZALONY BÓG BW
|
|
02-10-2012 11:26 |
|
|
Toffi
Lord
Data rejestracji: 27-04-2010
Postów: 391
Kraina: Moria II
|
|
Nerf majestatu - ni to śmieszno, ni to straszno...
W tej chwili majestat to najpotężniejsze arkana, wszystkie inne mogą się przy nich schować.
Napiszę kolorem, większą czcionką, może w końcu dotrze...
Problem z majestatem polega na tym, że w pvp od razu na samym początku walki zabiera hp jednej stronie i dodaje drugiej, przez co wynik walki jest bardzo często z góry przesądzony - właśnie majestatem.
Jakby WZ dostawał 10 dodatkowych ataków każdą bronią białą w pierwszej rundzie walki, w której wyprowadza ataki, byłoby sprawiedliwie?
Jeszcze w następnym patchu powinna być możliwość zmiany rasy za 100 dni premki.
Połowa się pokasuje, druga przerobi na łapaczy i jedyna słuszna rasa stanie się faktem.
__________________ Na wampirzej emeryturze od 6 XII 2017 ;-)
|
|
02-10-2012 11:32 |
|
|
Aessalion
Viking
Data rejestracji: 27-03-2008
Postów: 721
Klan: Undeads Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
GrafAir napisał(a)
Okrutnik na 100 lvl zmniejsza obronę o 35. Nie 35%.
Czyli 37,5x9x4=1350, czyli niecały jeden krytyk więcej (i tylko pod warunkiem, że wszystkie ataki były krytami) <= wz.
lub
35x15x2=1125 podobnie jak z 2h <= wz.
I o ile dobrze rozumiem działa to na jednego moba, więc na KW/romkach jest jeszcze gorzej.
Ale dla snajpera, daje to równe ZERO. Czyli zamiast słabych, ale pewnych obrażeń z żaru, snajper dostaje piękne i wonne pozostałości po psie.
I choć zyskuje cała ekipa, to expy teraz i tak są za krótkie, a na KW jeden mob, to jak nic.
parsifal
KW/EXPA postać lvl 100.
(100-25)/2=37,5 obrony dla moba mniej.
PvP
zależy od arkan przeciwnika.
majtek: 40-25=15 obrony mniej za każdy poziom majestatu, czyli tracąc ~połowy hp, bije się ŁM mocniej, ale i tak krócej
wyssanie: 30-25=5 obrony mniej /poziom arkan
cień bestii: 200-25=175 obrony mniej
tchnienie: -15 / poziom
groza: -200 |
wysysanie raczej wyssie żar więc należałoby chyba rozważyć ilość obrony którą zdejmie ssak kultyście
Co do snajpera - nie zauważyłeś że coraz więcej używa Ak47? A wpierw zabierana jest odporność, później obrona z przedmiotów.
No i napiszcie czy ograniczenie majka jest również na ekspach...
EDIT: przez snajpera miałem na myśli bronie z ignorem, a po patchu miotacz zdaje się będzie częściej w użyciu.
Co do wyssania racja, czeski błąd
-GrafAir.
__________________ r9 - Aessalion
Awake... for all is dying, even the dead
We are our Past failing to come back
All of us visionaires
with a rope around our neck
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez GrafAir: 02-10-2012 11:39.
|
|
02-10-2012 11:36 |
|
|
Okrutnik
King
Data rejestracji: 30-11-2006
Postów: 849
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
w pierwszym poscie zedytowałem bład myslowy - 105 LVL kulta to 80 defa mniej 4 takie kulty kontra lokacja xr/anub i macie wszytko zabite
__________________ Okrutnik r5
|
|
02-10-2012 11:41 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
|
|
Heh, kultek dostał atomówkę wpigułce, a "najsilniejsza rasa" i "najsilniejszy tatek" - czyli wz i cr nie dostały nic, biedny wz nawet arkan od razu po wejściu do a2 nie możf używać, bo za drogie, chociaż te wymagania cr zmniejszyć, bo teraz jak są evo to i tak nie da dużej przewagi, a to trochę żałosne latać na 70lvl z 3lvl tatków, jak jażdy inny wbija 5lvl nieraz zanim do a2 wejdzie :p
Btw, to z tym kultkiem to średnio rozumiem działanie na expach
(Poziom -25/2 ) -czyli jak kultek na 75 lvl to walnie, to defa o 25 zmniejszy, ale czy może wbić więcej, niż 1lvl arkana?
W pvp ma kosztować 200pkt krwi, na expach inaczej?
__________________ [
|
|
02-10-2012 11:45 |
|
|
Jack The Ripper Niezarejestrowany
|
|
cytat: |
timitu napisał
tym bardziej przez Trade Moderatora. |
dodaj, że nie spełniającego wymagań rekrutacji do teamu, a konkretnie 1 punktu, w sumie skoro mimo tego jest w teamie, to jak widać pobłażają mu też w kwestiach zachowań.
postuluję o usunięcie zmian kultysty, to że ktoś postanowił grać na nim białą nie znaczy, że dla tej osoby macie zmienić sposób działania arkan rasy, od białej to jest wz. kultek to palniak lub dystans, im te arkana pasowały, przeszkadzały tylko białasom. więc czemu zmieniacie coś co dobrze działa? bo ktoś popłakał na forum, bo chce grać białą? niech bierze wza i nim sobie gra, a nie główny argument płaczków był taki, że cień bestii jest lepszy od żaru, to oczywista oczywistość, bo przecież wz to spec od białej, jakiś kultek, który ubierze sobie białą nie ma prawa zbliżyć się do rasy stricte pod białą, proste. Tak wiem, że nowy żar działa dla całej ekipy, ale imo lepszy był indywidualnie do tej pory. nie ulegajcie płaczącym ślepcom, którzy zrobili białasa na kultyście. no chyba, że potępa też robimy na białasa? tchnienie dodaje dmg, a zabiera sposta o_O
|
|
02-10-2012 11:46 |
|
|
WHacko
Viking
Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 714
Kraina: Moria III Skąd: Łódź
|
|
http://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=27283ce93a
Z takim sprzętem przy delikatnej zmianie używanych evo (kryt na full, kwestia 2 tygodni) wyjdę lepiej do mobów z 500 defa z obrażeniami niż obecnie na zabójcy.
W zamian otrzymam :
1. więcej expa
2. odporność
3. 25% uniku na palną (kw, robot, pvp)
4. odzyskiwanie hp (niewiele, ale zawsze to boost)
5. ŁATWOŚĆ : w tym momencie pnki mogą iść dsk1/2 na spokojnie co da mi kolejnego kopa w dmg więc i pewnie do 550 defa wyjdę lepiej (650 z blachą?)
Taka moja delikatna prośba, czy Arius mógłby wyliczyć swoje osiągi aktualne teoretyczne w porównaniu do Zabójcy? Bardzo ciekaw jestem jak to się tam sprawdza.
No i pytanie czy taka wersja mnicha już zostaje czy nie? Bo jeśli mam się martwić o dmg na Kronosie, na którego i tak zasięgu mieć nie będę to absolutnie nic mnie nie trzyma przy zabójcy w tym momencie.
|
|
02-10-2012 11:51 |
|
|
Joe Alex
Member
Data rejestracji: 14-06-2009
Postów: 48
Kraina: Moria
|
|
Potępiony: Arkana Tchnienie Śmierci, zaczyna działać gdy Punkty Życia postaci spadną poniżej 45% HP (wcześniej 35%) oraz zmniejsza zwinność o 3 (wcześniej -7) na poziom arkana
a potępiony jak był tragiczny w pvp tak nadal nic sie nie zmieni...
dlaczego wszystkie inne rasy mają arkana które dają bonu od początku (łapacz to nawet podwójny z tym zabieraniem i dodawaniem sobie) a potepiony dopiero jak już jest prawie obalony na ziemie dostanie ciut dmg?
podkreślam że mam na myśli poprawe potępa jedynie w pvp, bo na expach radzi sobie nie najgorzej i jest chętnie przyjmowany z uwagi na groze
dlaczego to tchnienie nie może działac od samego poczatku? czy te 40-50 dmg (8-10 poziom wbicia tchnienia > wszystkie pkt krwi w tchnienie w pvp) zrobią aż taki dopał rasy że bedzie niezniszczalna? oczywiście że nie, a jednak da to jakąś alternatywe i szanse na wybronienie sie
w expach/kw mogłoby to działac tak jak do tej pory czyli gdy hp spadnie poniżej 45%
ale w pvp niech to działa od początku
|
|
02-10-2012 11:53 |
|
|
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
Autor tematu
|
|
cytat: |
WHacko napisał(a)
http://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=27283ce93a
Z takim sprzętem przy delikatnej zmianie używanych evo (kryt na full, kwestia 2 tygodni) wyjdę lepiej do mobów z 500 defa z obrażeniami niż obecnie na zabójcy.
W zamian otrzymam :
1. więcej expa
2. odporność
3. 25% uniku na palną (kw, robot, pvp)
4. odzyskiwanie hp (niewiele, ale zawsze to boost)
5. ŁATWOŚĆ : w tym momencie pnki mogą iść dsk1/2 na spokojnie co da mi kolejnego kopa w dmg więc i pewnie do 550 defa wyjdę lepiej (650 z blachą?)
Taka moja delikatna prośba, czy Arius mógłby wyliczyć swoje osiągi aktualne teoretyczne w porównaniu do Zabójcy? Bardzo ciekaw jestem jak to się tam sprawdza.
No i pytanie czy taka wersja mnicha już zostaje czy nie? Bo jeśli mam się martwić o dmg na Kronosie, na którego i tak zasięgu mieć nie będę to absolutnie nic mnie nie trzyma przy zabójcy w tym momencie. |
Po CO PYTASZ czy zostanie skoro to jest beta?
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
02-10-2012 11:55 |
|
|
Kaladan
Double Ace
Data rejestracji: 28-02-2008
Postów: 116
Kraina: Moria II Skąd: Krk
|
|
Chciałbym spytać o nerf korbaczy. Rozumiem zalożenia iż winny mieć mniejsze obrażenia niż np taka katana. Ale czy nie byłoby możliwości zmniejszenia kary do trafienia w korbaczach za to? Bo nie dość, że maksymalne obrażenia spadły to jeszcze duży minus do trafienia.
__________________ Często coś sprzedaje:
Sprzedam
|
|
02-10-2012 11:56 |
|
|
Kontra
Junior Member
Data rejestracji: 17-09-2008
Postów: 17
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
WHacko napisał(a)
http://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=27283ce93a
Z takim sprzętem przy delikatnej zmianie używanych evo (kryt na full, kwestia 2 tygodni) wyjdę lepiej do mobów z 500 defa z obrażeniami niż obecnie na zabójcy.
W zamian otrzymam :
1. więcej expa
2. odporność
3. 25% uniku na palną (kw, robot, pvp)
4. odzyskiwanie hp (niewiele, ale zawsze to boost)
5. ŁATWOŚĆ : w tym momencie pnki mogą iść dsk1/2 na spokojnie co da mi kolejnego kopa w dmg więc i pewnie do 550 defa wyjdę lepiej (650 z blachą?)
Taka moja delikatna prośba, czy Arius mógłby wyliczyć swoje osiągi aktualne teoretyczne w porównaniu do Zabójcy? Bardzo ciekaw jestem jak to się tam sprawdza.
No i pytanie czy taka wersja mnicha już zostaje czy nie? Bo jeśli mam się martwić o dmg na Kronosie, na którego i tak zasięgu mieć nie będę to absolutnie nic mnie nie trzyma przy zabójcy w tym momencie. |
Dokładnie jak piszesz, stąd moje pytanie kiedy skończą się testy i wprowadzona zostanie ostateczna wersja zmian.
W obecnym kształcie mnich stał się zdecydowanie lepszy (przynajmniej dla mnie) od zabójcy, ale zmiana tatka wymaga określonych inwestycji, a odkręcanie tego później też będzie trochę kosztowało.
|
|
02-10-2012 11:57 |
|
|
WHacko
Viking
Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 714
Kraina: Moria III Skąd: Łódź
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Po CO PYTASZ czy zostanie skoro to jest beta? |
Ponieważ nie bardzo widzę co mieli byście drodzy administratorzy tutaj zmodyfikować żeby przejście na mnicha miało sens nie licząc ucięcia bonusu łatwości, który aż TAK WIELE w mojej sytuacji nic zmieni.
Ale fakt, za duży skrót myślowy. Chodziło mi w sumie o to czy macie jakiś odgórny termin narzucony samym sobie co do testowania zmian, ewentualnie jakieś wyliczenia teoretyczne jakimi się kierowaliście robiąc te zmiany.
|
|
02-10-2012 11:59 |
|
|
Darkshu
Forum Legend
Data rejestracji: 25-01-2008
Postów: 1.527
|
|
cytat: |
WHacko napisał(a)
http://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=27283ce93a
Z takim sprzętem przy delikatnej zmianie używanych evo (kryt na full, kwestia 2 tygodni) wyjdę lepiej do mobów z 500 defa z obrażeniami niż obecnie na zabójcy.
W zamian otrzymam :
1. więcej expa
2. odporność
3. 25% uniku na palną (kw, robot, pvp)
4. odzyskiwanie hp (niewiele, ale zawsze to boost)
5. ŁATWOŚĆ : w tym momencie pnki mogą iść dsk1/2 na spokojnie co da mi kolejnego kopa w dmg więc i pewnie do 550 defa wyjdę lepiej (650 z blachą?)
Taka moja delikatna prośba, czy Arius mógłby wyliczyć swoje osiągi aktualne teoretyczne w porównaniu do Zabójcy? Bardzo ciekaw jestem jak to się tam sprawdza.
No i pytanie czy taka wersja mnicha już zostaje czy nie? Bo jeśli mam się martwić o dmg na Kronosie, na którego i tak zasięgu mieć nie będę to absolutnie nic mnie nie trzyma przy zabójcy w tym momencie. |
Najpierw dobrze sobie przelicz opłacalność - na starcie dostaniesz - 30% na krytyka i - 20% ignora
przez ignora nawet nie poczujesz zmiany obrażeń
- teraz kultysta na Kobiecie ( opasce ) ew mógłby rozważać mnicha
i osoby posiadające buildy oparte o demony xxx samobójcy - ew buildy bez tatuażu oparte na słonecznym i lkcr
__________________ Nick W grze: Darkshu
Kupiłeś coś ode mnie- złóż ofkę
Kt=CM+24h - wojna trwa, jesteś trollem masz niepowtarzalną szansę mnie zbanować - nie poddam się cenzurze
|
|
02-10-2012 12:01 |
|
|
Głodomorra
Double Ace
Data rejestracji: 24-11-2010
Postów: 137
Klan: RaVeN2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II
|
|
|
02-10-2012 12:04 |
|
|
Sir_brutus
Triple Ace
Data rejestracji: 05-06-2007
Postów: 197
Klan: Sparta Kraina: Moria Skąd: Born to Kill
|
|
Korbacz: maksymalne obrażenia zostały zastąpione maksymalnymi obrażeniami Katany.
Pika: zwiększono maksymalne obrażenia. Zwiększa spostrzegawczość postaci.
Halabarda: zwiększono maksymalne obrażenia. Zwiększa spostrzegawczość postaci.
Katana: maksymalne obrażenia zastąpione zostały maksymalnymi obrażeniami Korbacza. Otrzymuje dodatkowy atak na poziomie doskonałym +5.
Sorry bardzo Katana będąca na przed ostatnim miejscu jakości przedmiotów ma aktualnie dmg jaki miał korbacz i wypada słabiej od kosy która jest 3 miejsca niżej... Ja wiem że możecie faworyzować niektórych którzy sobie kosy poskładali ale bez przesady...
+ Śmieszny dodatkowy atak na dsk +5... Jeśli już coś zmieniać to od dsk +2... weźcie pod uwagę wymagania... i koszty złożenia katany w porównaniu do kosy...
Dodatkowo o czym nie chce się rozpisywać ale uważam że problemem jest niedoszacowany prefix demoniczny względem przeklętego...
__________________ R 2 Sir_Brutus
|
|
02-10-2012 12:04 |
|
|
WHacko
Viking
Data rejestracji: 11-05-2008
Postów: 714
Kraina: Moria III Skąd: Łódź
|
|
cytat: |
Darkshu napisał(a)
Najpierw dobrze sobie przelicz opłacalność - na starcie dostaniesz - 30% na krytyka i - 20% ignora
przez ignora nawet nie poczujesz zmiany obrażeń
- teraz kultysta na Kobiecie ( opasce ) ew mógłby rozważać mnicha
i osoby posiadające buildy oparte o demony xxx samobójcy - ew buildy bez tatuażu oparte na słonecznym i lkcr |
Jakbym nie wpisał danych do arkusza to bym nie pisał.
Przy 500 defa moba (bez ignora z blachy) wyjdę minimalnie lepiej z dmg (statystycznie). dla 400 defa jest to jakieś 300-400 w rundę więc jest do zmiana delikatnie odczuwalna na bazylu.
Jednakże na kw gdzie większość mobków ma niski def, a ja dostane 29% uniku na palną (25% tatek + 4% ścięgna) + delikatny bonus do hp wyjdę dużo lepiej praktycznie zawsze (nie licząc 2x kryt od czystka np czy podobnych kwestii).
Co do demonów, dlatego prosiłem żeby Arius podał na podstawie swojego buildu wyliczenia statystycznie poprawne.
EDIT :
Kultek vs WZ (nie mój link, nie odpowiadam za kasacje)
http://r5.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=03a0e9af03
I teraz używalność cienia w obronie przez wz :
1. vs kultek - głupota (żar)
2. vs ssak - głupota (ssanie/cisza)
3. vs łapacza - bez znaczenia, i tak w plecy przez majestat
4. vs potępiony - bez znaczenia, potępiony jest tak słaby, że zazwyczaj bez arkan też pada.
I działa to w drugą stronę w sumie, o ile cienia mogę sobie użyć vs łapacz i groza kiedy ja atakuję to w innym przypadku jest on nie używalny absolutnie.
Potępiony vs Kultek
http://r5.bloodwars.interia.pl/showmsg.p...&key=aeb8872bba
taka sama sytuacja jak wyżej, tyle tylko, że potęp vs potęp można jeszcze myśleć o użyciu.
Może kiepsko to oceniam ale pokażcie mi w którym miejscu.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez WHacko: 02-10-2012 12:26.
|
|
02-10-2012 12:07 |
|
|
Arius
Debeściak BW
Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III Skąd: Wa-wa
|
|
cytat: |
Sir_brutus napisał(a)
Korbacz: maksymalne obrażenia zostały zastąpione maksymalnymi obrażeniami Katany.
Pika: zwiększono maksymalne obrażenia. Zwiększa spostrzegawczość postaci.
Halabarda: zwiększono maksymalne obrażenia. Zwiększa spostrzegawczość postaci.
Katana: maksymalne obrażenia zastąpione zostały maksymalnymi obrażeniami Korbacza. Otrzymuje dodatkowy atak na poziomie doskonałym +5.
Sorry bardzo Katana będąca na przed ostatnim miejscu jakości przedmiotów ma aktualnie dmg jaki miał korbacz i wypada słabiej od kosy która jest 3 miejsca niżej... Ja wiem że możecie faworyzować niektórych którzy sobie kosy poskładali ale bez przesady...
+ Śmieszny dodatkowy atak na dsk +5... Jeśli już coś zmieniać to od dsk +2... weźcie pod uwagę wymagania... i koszty złożenia katany w porównaniu do kosy...
Dodatkowo o czym nie chce się rozpisywać ale uważam że problemem jest niedoszacowany prefix demoniczny względem przeklętego... |
Brutus co ty pleciesz.
Korbacz miał 30-75 a katana miała 40-60.
Teraz katana ma 40-75, a kosa 30-80.
Średni dmg jest w katanie lepszy.
I dodatkowo katana ma 1 atak więcej niż kosa.
No jeszcze mało o_O? Może frytki do tego?
A może problemem jest przesadzony przeklęty?
Biała 2h ma największy potencjał na dmg i jeszcze chcesz więcej? Parodia.
__________________ Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
|
|
02-10-2012 12:17 |
|
|
|