adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Moria sezonowa czyli mleko sie rozlało |
|
Na wstępie darujcie sobie to że to było jak kolwiek testowane, widać jak but że nie było.
Jeśli będzie moria drugo-sezonowa to tutaj krótka lista rzeczy do zmian które musza być zmienione:
Od czego tu zacząć, a może tak łapacz do tego jeszcze snajper, broken, łatwe wpływy na masce (nb to już w ogóle) na start, przegięty majek przystosowywany pod late game po ostatnim patchu (7% hp) jak dodamy do tego umagi do hp od bazówek to mamy broken gówno do kwadratu.
Co do zmiany, cofka hp na 5% z majka, może trochę wyższy koszt maski, 11-12 pkt krwi, umagi do hp zamieniają się w bazowe hp po osiągnięciu 100 lvlu ( sa za mocne na start, ale żeby nie były tez bezużyteczne potem jak wejdą talki do gry)
o podróżach się rozpisywał nie będę bo wiadomo jaki bubel z tytanami. ( ale drop przedmiotów leg dsk +5, w okolicach 65 lvl to chyba gruba przesada)
Buff kultysty na eraly game, mamy 6 kultystów n 200 graczy (dajcie mu +60 trafienia do broni palnej 2h, to niektórzy podjada w kultka nie snajpera na początku)
Blaszenie mobów, mozecie ddoac prosty sytem, jak np gracz był juz 3x na tej lokacji i robi więcej niż 50% dmg całego składu, dostaje blache z automatu.
Ataki, za duży(szybki) przepływ surowców na taka ilośc ataków
Umagi do sumy, proponuje też blok do 100 lvla, aby nie wypadała maksymalny wartość statystyki w umagu, max stata +20, dopiero z możliwością ulepszenia za repe przy odpowiedniej ilości punktów łpc (1-2 wczesne umagi do sumy wypaczają całą rozgrywkę jak i kombinowanie sprzętu.
Rolki kwadratów (podobno ma byc po 30 osób w klanie) odblokujcie możliwość budowania niektórych budynków klanowych nawet od 1 lvl, głównie chodzi o archiwa, ale można i pomyśleć o innych (jak można szarpać białego na 20, to czemu by nie próbować slumsów na 30?)
Archiwa są niezbędne, nie da się w normalny sposób rolować kwadratów, przez areny.
Należałoby też się przyjrzeć galopującej inflacji (przyrost kamieni x4), a kosztom wbicia, wszystko bezstresowo można rytkiem walić dosyć szybko ( może odblokować rytek na dsk + wraz z kaplicą?)
Komuś się coś jeszcze nasuwa na myśl?
|
|
12-09-2020 10:24 |
|
|
|
celyn
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2009
Postów: 121
Klan: Henneth, Molotov, Apocalipshit; š-l-m Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII Skąd: ponoć od @
|
|
|
14-09-2020 08:43 |
|
|
Loge
Full Member
Data rejestracji: 30-06-2013
Postów: 74
Kraina: Moria II
|
|
Patrząc na ilość graczy, ilość klanów i ich rozmaite losy, należałoby koniecznie zwiększyć limit stref 3 i 2 w klanach. Do jakich wartości to można ustalić. Ale te limity w połączeniu z ograniczeniem przejmowania pustaków prowadzą do kasacji graczy.... Czy administracja tego chce? To nie necro że strefowoscia dropu, tutaj wyższa strefa to niewielkie zyski ale za to poważne minusy.... Te obecne limity byłyby dobre dla klanów po 20-30 osób. Ale skoro wszystkowiedzacy tego nie zmienili to wypadałoby inna rzecz skorygować. Czy to aż tak trudne? Nie wydaje mnie sie....
|
|
13-09-2020 22:01 |
|
|
Tregon
Member
Data rejestracji: 14-10-2009
Postów: 40
Kraina: Moria V
|
|
Korzystajac z tego ze temat nawiazuje do zmian na s21 pozwole sb zaproponowac zmiany do tatków i kultysty bo nic tak nie zacheca nowych graczy jak zmiany na + .
Zaczne od kultysty proponuje zmiane Zaru Krwi tylko pod serwer s21 na cos typu :
Zar krwi zwieksza o 10% dwie najlepiej rozwiniete statystyki (wliczajac w to arkana, talizmany) oraz efekty leczace.
Taki zar dal by nam na takim 50 lvl z 7-9 sposta i 5-6 wiedzy dla snajpera pzyjmujac staty 70-90 sposta oraz 50-60 wiedzy oraz dodatkowe 12 heala przy jednorazie Luska Salamandry . Nie jest OP a daje wymierne korzysci . Dla takiego CRa z statmi 100 zwinki i 60 sily mamy po zliczeniu Zaru 110 zwinki i 66 sily . OK ale co z arakami no na takim 50-60 lvl zazwyczaj wbijasz zar i moze 10 pkt zwinki to dalej jest zbalansowane przy Dodatkowym ataku ,Grozie ,czy Majestacie.
W late game ok 160 lvl umagami do krwi Da rade wbic Z 170 Zwinki z arkanu i Miec sume np na Dystansie 900 zwinki, 400 sposta co dam nam 990 zwinki i 440 sposta. Na standardy Tego serwera Ten zar powinien byc duzo lepszy , bo prosze 4 kultystów w top 100.. Dajcie co cos dziala a nie moze kiedys cos zrobi .
W pvp tez nie ma problemu na low lvl jest ssak na wysokim lvl wieksosc ma Bizu .
Teraz tatuaze zacznijmy od tego ze na s21 W topce wiekszosc to Snajperzy , do niedawna jakies 90% teraz moze sie juz na dystansów zmieniaja , kilku berków WD i Lowców.
Cos takiego jak bron 1h pala 1h biala prawie nie istnieja gónie przesz 1-sze 2 moby expowe i to jak sb slabo racza na 1-sze mapie czy grywalnosc jak palna 1h przy palnej 2h .
1Rewolwerowiec.
Urodzony rewolwerowiec: Poziom 5 : SZCZĘŚCIE +2, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2, +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci.
Proponuje na potrzebe serwera s21 powrót do starego rewo przed nerfu lub atak co 30 nie 27 , co sprawi ze ten tatk wroci do zycia jak kiedys a pamietajmy ze to speed SEZONOWY i nie ma czasu by zebrac wszystkie upragnione umagi/eq nie poswiecaja super duzo czasu i tak trzeba liczyc na szczscie.
2.Gangster
Tutaj nie mam za duzo pomyslów ale temat jest po to by testowac liczyc proponowac ale z mojej strony zaczne od zminay wymagan tatka, czyli minimum obrony Helm 20 Klata 35 Spodnie 20.
Kolejna zmiana jest wprowadzenie unikalnej mechaniki dla Gangstera np :
Zmysły ulicznika: Poziom 5 : unik +25 %, twardość +50%, maksymalny unik +5%, każdy unika sprawia że kolejny atak Gangstera pomija całkowicie obronę wroga.
Ciągły ogień: Poziom 5 : obrona postaci +30, obrażenia wszystkich broni zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci, kazdy atak zwieksza obrone postaci o 1% resetuje sie na koniec rundy .
Przechodz do bialej 1h
3 Zabójca.
Tutaj ludzie sie smieja ale ten attek chyba najlepiej dziala w late game ale dopiero na lvl 300+.. tutaj jest no niemozliwe , moje propozycje:
Zabójcza precyzja: Poziom 5 : ignoruje 30 % obrony przeciwnika, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +1% na każde 7 poziomów postaci, kazdy udany atak Zabojcy zwieksz ignorowanie obrony o 1% , resetuje sie na koniec rundy.
Ta zmiana pozwoli na ubijanie pierwszysch mobów albo przynajmniej ulatwi .
4 Mnich.
Ten tatek wymaga duzo milosci od wlasciciela ale znika w tlumie LSów czy Crów w late a w early game malo robi jak kazda miala 1h, propozycje.
Zaczne od wymagan tatka na minimalne Helm 20 Klata 35 Spodnie 20 na lvl 5
Dyscyplina: Poziom 5 : PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +15%, doświadczenie +20 % (aura*), Kazde trafienie leczy mnicha o 10% zadanych obrazen , nadmiar leczenia jest zmieniany w dmg 1:1 nie da sie uniknac .
Zmiany te spr ze powstanie bunkier na Bialej 1h oraz bufnie jego funkcjonalnosc z polaczeniem z proponowanym Zarem kultysty da wiecej uzytkownikowi .
5 Berserker.
Nawiaze tu bardziej do nazwy z bufem , mimo ze jest chyba najbardziej grywalny na expach to i tak jest niczym przy Snajperze czy innym dystnsie . Jako ze to multi tatek i ma male wymagania z duzymi mozliwosciami zwinkowania/sumowani ja bym spr na poczatek z jakims bufem .
Szał krwi: Poziom 5 : obrażenia wszystkich broni +10, obrażenia wszystkich broni +1/10 poziomów, kazde trafienie zwieksza dmg Berserkera o o,5% bron biala 1h, 1% bron biala 2h resetuje sie na koniec rundy.
6 Czarny Rycerz.
Przyjemy bunkier ale z slabymi mozliwosciami na expach , dopiero w late game robi wiecej przez wszech poteznego lucka . Dla mnie mial byc to super bunkier a nie jakisz szcesliwa koniczynka jak LS proponuje .
Podwójny cios:+1 atak każdą bronią za każde 60 poziomów postaci, PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +10%. ( pozbywamy sie tego wszechmocnego lucka .
Potęga wiary: Poziom 5 : szansa trafienia krytycznego +30 %, twardość +50%, Aura strachu: PVP : Po Otymaniu obrazen obniza otzymywane obrazenia o 1% bron 1h ,2% bron 2H reset na koniec rundy(redukcja stakuje sie z redukcja wynikajaca z obrony wynaszaca max 30%) , PVE Na poczatku 1 rundy Aura strachu sprawia ze przeciwnicy zostaja rozbrojeni (obrona przeciwników wynosi 0 ).
7 Snajper.
Tego pana pomine jest jego aktualnie za duzo i bufy/zmiany przy testach i co wiadomo po zmianie nap oprawna tabelke z lootem tytanów dostanie swoistego nerfa.
8 Władca Demonów.
Ten pan wydaje sie byc w miare zbalnsowany ale i jemu cos sie nalezy .
Pożeracz dusz: Poziom 5 : PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +40 %. Aura Demona: PGE:Na początku 1 runy statystki przeciwnika zmniejszone o 10%, PVP : otrzymuję 1% HP bazowe i budynków co 10 lvl
9 Lowca Skarbów.
Z tym panem nie wiem co zrobic b byl bardziej grywalny w early game , bo ma malo zbalansowany late game przez lucka wiec zostawiam .
10 Łowca.
Jak wiadomo ten tatek ma super poczatek gry ale slabnie po 80+ wiec proponuje.
Kamuflaż: Poziom 5 : szansa trafienia krytycznego +10 %, przeciwnik nie atakuje w pierwszej rundzie zasadzki, szansa trafienia krytycznego +5% za każde trafienie (resetuje się na koniec walki), kazde 1% szansy krytczne powyzej 100% zmieniany jest w modyfikator krytyczny 1=0.5 ( reset na koniec rundy)
Wszystko tutaj to tylko sugestie , mozna wlozyc duzo wiecej pomyslów i przede wszystki wszostko wczesniej sprawdzic na serwerze testowym. Z góry sorry za bledy ortograficzne i inne .
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Tregon: 16-09-2020 19:50.
|
|
16-09-2020 19:01 |
|
|
klacho
Triple Ace
Data rejestracji: 07-02-2008
Postów: 234
Klan: PSD Kraina: Moria
|
|
po pierwsze tłumów nie ma, więc maksymalna ilość osób w klanie to 25,
po drugie tłumów nie ma , więc losowy wysyp przedmiotów na aukcjach (ale to tylko plasterek na auć)
fakt faktem wysyp snajperów, ale to głównie z powodu tego, że serwer przyciągnął starych graczy którzy wiedzą co z czym i jak, nie wiem czy jest choć jedna osoba całkiem nowa
A skoro są starzy gracze to urozmaicić im grę zmieniając działanie co poniektórych broni : niech magnum wyrywa wreszcie dziury w plecach (+50% kryt), halabardy mają większy zasięg ( nie wiem, może bonus do zwinki), ak i fn-fal niech da się ich sensownie na zabójcy używać (np. o ile zabójca +2 ataki i +20 ignora) , niech biała jednoręczna trafia w szpary pancerzy( ignor twardości albo ignor defa)
osobna sprawa to tatuaże bo w nich trzeba by małą rewolucje przeprowadzić i to tylko takie wstępne pomysły : niech gangster jak prawdziwy jakuza może używać kamy i wazi , rewo niech się brzydzi uzi i mp ale z resztą jest jest jak dawniej , mnich niech ma 3 dodatkowe ataki piką ( i to by była jedyna dwuręczna jakiej by mógł używać) , berek niech ma bonusy jakieś do macki topora , czarny rycerz trafienie i ignora mieczem dwuręcznym ... i w sumie różne takie tam... można wymyślać w nieskończoność
to jest serwer sezony i aż się prosi o experymenty a jak coś się nie będzie sprawdzać do skasowania w następnym sezonie
no i pozostaje kwestia nagród za sezon, bo ja w sumie do tej pory nie wiem o co gram, jakiś ozdobnik przy profilu (tu bu można sumować nagrody sezonowe), 1% szybszy przyrost doświadczenia w kolejnym sezonie ( tego raczej byśmy nie sumowali) , kubek ???
__________________
la mayyitan ma qadirun yatabaqa sarmadi
fa itha yaji ash-shuthath al-mautu gad yantahi
|
|
17-09-2020 11:00 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
Autor tematu
|
|
Dodałbym jeszcze rolki archiwami co 12h i możliwość budowania archiwa od 40 lvl.
|
|
02-10-2020 21:10 |
|
|
Tregon
Member
Data rejestracji: 14-10-2009
Postów: 40
Kraina: Moria V
|
|
Kolejnym mankamentem jest evo niby jest z podrozy i mamy 2x ataki ale brak bo z podrozy zazwyczaj idziemy po expa, a pvp nie wyrabia . A jak by tak od akt 1 dac 1 evo za atak, akt 2 -2 evo za atak, akt 3 -3 evo za atak i 1 evo za udana obrone. Oczywiscie dzialal by bonus za moenty co by nam dawalo 4 evo za atak 2 evo za defa .
|
|
05-10-2020 15:05 |
|
|
Bau
Lord
Data rejestracji: 17-05-2014
Postów: 340
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria S
|
|
Ja bym tam dał zeby tylko na morii sezonowej mozna bylo leg itemy do zk wrzucac (ale pozostawic ze z itemow klanowych mozna korzystac tylko na wypkach lub oblegach).
Zmiana płci postaci tez by byla spoko.
Podkreslam - tylko na morii sezonowej
Generalnie jakies urozmaicenia względem innych erek tez by bylo spoko, bo obecnie to się niczym nie rozni.
|
|
06-10-2020 19:05 |
|
|
Tregon
Member
Data rejestracji: 14-10-2009
Postów: 40
Kraina: Moria V
|
|
Kolejne rozwiazanie ktore moglo by pomoc rozwiazac problem bialej broni , dac igonora przypisanego do samej broni tylko na expy jak ma to miejsce w dystansie . Np od dsk+1 5% ignora az do dsk+5 25% dziala tylko na expach , a na jakich broniach by taki ignor byl ? Ja bym proponowal Rapier+ czyli Rapier, Kama, Topor, Wakizashi, Piesc Niebios.
Kolejne bronie potrzebujace mislosci to Palna 1h Np Taki ignor dac w Magnum a nie jest 3 grywalne bronie .
Na dobra sprawe takie magnum powinno robic dziory jak po armacie : Proponowal bym na stale na dsk +2 10% ignora i do dsk +5 40% , co lacznie by dawalo 80% na 2 magnum .
|
|
09-10-2020 18:14 |
|
|
|
|
|