TYLKO N1 i N2 - podnoszenie jakości przedmiotów - w kostce - za cenę run |
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
Jest polepszony drop rate, wprowadzcie do tego zadania dzienne z craftem a ten pomysl do kosza (mimo ze sam mam troche smieci na wszelki wypadek typu db elfi speed, db gietkie nocki, leg dsk demon kama odwagi, itp).
A jakbyscie sie jednak uparli, to koszt upgrade do epika powinien wynosic 2x komplet run 4 poziomu (mniej wiecej tyle mozna zebrac w rok). Do leg dsk 1x komplet run 4 poziomu (pol roku).
|
|
05-08-2017 19:47 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
bimbher, ale w sprawie handlu epikami jest jednoznaczne stanowisko: nie wejdzie
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
05-08-2017 20:14 |
|
|
Veltaxio
King
Data rejestracji: 27-10-2008
Postów: 865
Kraina: Necropolia
|
|
Dla mnie taki craft ma racje bytu o ile zostanie to nieco przemodelowane.. naprawde wiele osob nie potrafi nic zdobyc fajnego a to bylaby jakas opcja. Nie rezygnujcie z tego i pracujcie dla dobra ogolu a nie tylko droperow.
__________________
|
|
13-08-2017 11:49 |
|
|
Dracko
Viking
Data rejestracji: 10-10-2006
Postów: 585
Klan: DerG Kraina: Necropolia II
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Wysłuchaliśmy komentarzy i na razie wstrzymaliśmy się z pracą nad tym rozwiązaniem bazując na bardzo mieszanym odbiorze przez graczy. Tak jak wcześniej pisałem to jest propozycja a nie funkcjonalność w produkcji. |
Sushi równie mieszany odbiór był odnośnie fuzji r3 i r4 i jakoś to wprowadziliście, wiec dlaczego coś co jest ukłonem w strone graczy nie ma racji bytu?
|
|
14-08-2017 11:45 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
cytat: |
Dracko napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Wysłuchaliśmy komentarzy i na razie wstrzymaliśmy się z pracą nad tym rozwiązaniem bazując na bardzo mieszanym odbiorze przez graczy. Tak jak wcześniej pisałem to jest propozycja a nie funkcjonalność w produkcji. |
Sushi równie mieszany odbiór był odnośnie fuzji r3 i r4 i jakoś to wprowadziliście, wiec dlaczego coś co jest ukłonem w strone graczy nie ma racji bytu? |
chyba graczA a konkretnie Ciebie. Nakupowałeś tanich itemów na aukcji, licząc że sobie podniesiesz? No trudno.
Nie. Gracze tego nie chcą, nawet jeśli piszą teraz, że tego chcą. Nie chcą tego co to zrobi z grą.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
16-08-2017 00:56 |
|
|
kurak26
King
Data rejestracji: 22-11-2006
Postów: 871
Kraina: Necropolia II
|
|
cytat: |
baczas napisał(a)
patrząc na to co się dzieje w tej grze wprowadźcie kupowanie epickich przedmiotów każdego rodzaju za prki. Do tego chcecie doprowadzić....najlepiej za premke bo wtedy bwteam zarobi.
Od 8-9 lat opłacam preme dropie co bw da i jakoś gram top 1 nie jestem ale w 50 się trzymam. Gra na necro opiera się na dropie ekspie itp. zmieniając to zjebiecie całą gre. |
Jesteś w top50 czyli
z całego serwa masz top50 dmg na expach
z całego serwa masz top50 trening
z całego serwa masz top50 areny 1v1, 3v3
z całego serwa masz top50 eq ataki,expy, wyprawki
czy tylko masz top50 lvl ?????
Bo ja patrząc na serw gdzie gram mam może top50 może top100 pojecie o grze, z eq jestem poza top2000, skuteczność mimo wszystko mieści się w top 1000 a lolki co nie mają podstawowej wiedzy o grze trafiają E demony biełgości, e nocki, e spidy
jak ktoś dropi to ma w ... na craft, zarabia z dropa, ubiera co zdropi
jak ktoś nie dropi to do pewnego momentu z kombinowania, handlowania, topienia, złomu - poskleja eq warte pare sztabek zlomu, zrobi podstawy treningu ale im dalej tym gorzej, bo od pewnej mapy nawet na mięso nie bardzo się nadaje ....
bez craftu nie ma realnej perspektywy rozwoju dla tych co drop tylko w cudzych linkach oglądają
__________________ było miło, teraz nawet 1 grosza szkoda na "wasz produkt", ale i tak pykam dalej
|
|
16-08-2017 09:55 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
@up
Ale żenująco długi i bezowocny tekst, w sumie tylko końcówka była warta czasu jaki poświęciłeś by to napisać, ale oczywiście też totalny błąd myślowy.
Jakiś czas temu była ankieta "jaki element najbardziej lubisz na BW" na Necro wygrały wyprawki. Wiesz dlaczego? Bo to dropienie. To loteria, ludzie lubią emocje jakie wywołuje dobry pref czy suf. To jest esencja Necro. Tego można nienawidzić, wkurzać się miesiącami, ale pozbawienie gry poziomu emocji jaki daje drop [a tak będzie z podnoszeniem] to zniszczenie tej gry.
Nie mam żadnego endowego epickiego eq, no kurde nic, ale i tak nie chcę podnoszenia. Nie chcę zastanawiać się nad tym czy dobrze zrobiłem sprzedają dobre pająki celności/młodości/lewity, dobre giętkie spodnie nocy, dobrego lekkiego speeda etc. maluchom. Takie eq chodziło po cenie złomu i nagle ludzie się na nie rzucili. Ci, którzy są no-life siedzieli po nocy i walczyli o takie śmieciwe eq pod ten temat. Możliwe, że jesteś jednym z nich i teraz po prostu jesteś wściekły że nie podbijesz sobie czegoś na mega epika.
Sushi zrozumiał tekst czytany i połapał się, że tworzy coś na wzór innej rzeczywistości, w której ludzie już zaczynają się dostosowywać do patcha, który nie wejdzie.
To nie wejdzie i nie podbijaj tematu, który upadł. Ostatnio ktoś bił się o jakiś mój grat z "dropa" do ceny nadającej się do zgłoszenia [dla mnie to grosze, ale 10x przewyższa normalną wartość]. Tak się dzieje jak ludzie chcą wyrwać coś co im się nie należy.
P.S ten temat rozdzielam od craftowania, która jest potrzebna. Coś na wzór, długiej żmudnej pracy by mieć 1 dobrego epika. Myślę, że porównałbym to do np. zebrania 12 000 evo - codzienna aktywność na BW
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
16-08-2017 11:40 |
|
|
Dynia
Triple Ace
Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI
|
|
W sumie, zmieniam zdanie na temat podnoszenia. Uwielbiam wyprawki a teraz gdy zaczęło w końcu dropić to az chce się klikać.
Podnoszenie mogłoby być maksymalnie o jeden stopień i to za jakąś inną wartość - dla itemu wydropionego, nie na sprzedaż.
|
|
16-08-2017 11:53 |
|
|
Dracko
Viking
Data rejestracji: 10-10-2006
Postów: 585
Klan: DerG Kraina: Necropolia II
|
|
cytat: |
Hornet87 napisał(a)
cytat: |
Dracko napisał(a)
Sushi równie mieszany odbiór był odnośnie fuzji r3 i r4 i jakoś to wprowadziliście, wiec dlaczego coś co jest ukłonem w strone graczy nie ma racji bytu? |
chyba graczA a konkretnie Ciebie. Nakupowałeś tanich itemów na aukcji, licząc że sobie podniesiesz? No trudno.
Nie. Gracze tego nie chcą, nawet jeśli piszą teraz, że tego chcą. Nie chcą tego co to zrobi z grą. |
Powiem tobie, że jeżeli o mnie chodzi to nic nie kupowałem pod ten patch bo znam administracje i wiem jak szybko pomysły pojawiaja się i upadają np:
fuzja serwerów - zdanie graczy tak jak w przypadku craftu było mieszane -> zostało to wprowadzone
na serwerze łączonym r3+r4 miało byc zrównanie trzeciej i 4 strefy, żeby stworzyć serwer emerycki, ale admini zrezygnowali z tego pomysłu z uwagi na unifikacje serwerów, wkoću wszystkie serwery miały być jednakowe, co nie przeszkodziło adminom stworzyc necro 3.0 (serwer typu fast) i podłaczenie go do starych serwerów na arenach
dlatego zarzut, że ja bym tego (craftu) chciał jest zarzutem przesadnym, bardziej chodziło o ożywienie handlu crap itemami z kozackimi affixami do czego doprowadził ten temat, a co za tym idzie ludzie resetujący się i kupujący itemy kiedyś unikatowe po cenie złomu miali by trudniej w grze po resecie
co do craftu to sushi nawet nie zproponował ankiety na serwerach ktorych ma to dotyczyć i odrazu odrzucił pomysł bo znalazło się kilku płaczków (tych samych w każdym temacie) którzy potrafią zakrzyczeć innych tylko dlatego, żeby ich sposób grania nie został zmieniony
|
|
16-08-2017 17:58 |
|
|
kurak26
King
Data rejestracji: 22-11-2006
Postów: 871
Kraina: Necropolia II
|
|
Hornet
drop to jest coś o czym ja tylko w cudzych linkach czytam
esencja necro to drop, OK tylko z mojej perspektywy ( nie nie nakupowałem śmieci do podnoszenia) po 8 latach aktywnej gry na kilku serwach ( necro) , w tym blisko rok na prywatnej s2, full luck na tamten czas
mój top 10 drop
zwykły speed 200k
słonko lewity 130k
dsk runy 80k
pozostałe 7 top dropów każdy wart poniżej 50k
top epiki
E pierek koncentracji
E demon palka
E obręcz magii
E kompozytowe majty łowcy cieni
Jak mam tyko latac i robić za mięso bo od pewnej lokacji już tylko na to się nadaję gra traci sens, craft nawet jeżeli będzie trwał rok na jeden item daje światełko w tunelu
__________________ było miło, teraz nawet 1 grosza szkoda na "wasz produkt", ale i tak pykam dalej
|
|
18-08-2017 09:59 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
up
Hornet wyraża negatywną opinię o upgardowaniu itemów a nie o crafcie (a przynajmniej tak to odebrałem).
Craft w pierwotnej wersji miał być oparty o nieistniejący jeszcze system "zadań dziennych".
Wykonywanie tych zadań miało dostarczać nam nowego typu surowca!
Tylko ten surowiec miał być wykorzystywane w procesie craftu itemów!
To co zostało zaproponowane w tym temacie w świadomości niektórych ludzi zastąpiło craft i ten głupi do bólu upgrade przedmiotów nagle zaczął być nazywany craftem.
Ja już mam 3 ofki handlowe powieszone do nieaktywnego gracza. Śmiercionośna adrenalina, pająki nietoperza itd. Wszystko dobre albo doskonałe. Kupiłem w cenie złomu w zasadzie lub niewiele drożej
Jeżeli ten idiotyczny pomysł jakimś cudem wejdzie to jestem już zabezpieczony bo to co kupiłem za bezcen sprzedam za ciężkie miliony
Zdecydowanie jednak wolałbym żeby wszedł craft w pierwotnej wersji bo ta jest realną alternatywą dla losowości i lekiem na brak dropa.
Jeżeli nie ma szczęścia w losowaniu na pseudopielgach to wykonując zadania dzienne uzbiera surowiec który kiedyś zamieni na dropa.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
18-08-2017 10:36 |
|
|
Durex_Play
Triple Ace
Data rejestracji: 19-11-2009
Postów: 167
Klan: Khorn Kraina: Necropolia Skąd: LBK
|
|
Moje zdanie co do craftu jest takie jeżeli wejdzie to co pisze sm to każdy kto ma itemy kupione za grosze będzie bogaty wraz z tym gracze zaczynający grę mogą już zapomnieć o fajnym eq myślę że już lepiej wprowadzić lepszy drop rate bo to i tak już podchodzi pod zakończenie gry itemami o których każdy by chciał.
__________________ r1 Rafalo
Aukcja trwa 24 h od Cm
|
|
22-08-2017 13:18 |
|
|
over86
Viking
Data rejestracji: 20-01-2007
Postów: 569
Kraina: Necropolia II
|
|
Jezeli podniesienie przedmiotu do epika bedzie kosztowalo każdy kolor runy lvl 4 + no evo tak jak ktos pisal, to nie podniesiesz za wielu przedmiotów ... NP 5k evo za epika ... Bedzie trzeba dlugo zbierać. No może 5k duzo ale ze 3k to tak calkiem spoko. I co z tego ze kupisz caly tygrysi zestaw preko speed nocki jak będziesz potrzebowal ze 2 lata by to podniesc
Ja tam jestem za
__________________ r1, r3 over86+
r6 - over86+
r16
|
|
22-08-2017 17:19 |
|
|
mychol
Lord
Data rejestracji: 02-06-2009
Postów: 321
|
|
Tak dla craftu polaczonego z zadaniami dziennymi nie dla podbijania przedmiotow; promujmy aktywnosc nie cwaniactwo
|
|
22-08-2017 21:06 |
|
|
RAW_MEAT
Junior Member
Data rejestracji: 24-04-2014
Postów: 17
|
|
Pomysł wydaje się ciekawy jestem za!
|
|
28-09-2017 19:09 |
|
|
Lordzioma
Member
Data rejestracji: 27-09-2006
Postów: 34
Skąd: wrocław
|
|
Tez jestem za . Wiadomo co dalej na ten temat? Kiedy to moze zostac wprowadzone ?
__________________
|
|
03-10-2017 21:00 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
cytat: |
Lordzioma napisał(a)
Tez jestem za . Wiadomo co dalej na ten temat? Kiedy to moze zostac wprowadzone ? |
TYLKO N1 i N2 - podnoszenie jakości przedmiotów - w kostce - za cenę run
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
03-10-2017 21:30 |
|
|
bimbher
Triple Ace
Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII
|
|
Może warto zrobić ankietę z takim zapytaniem w temacie odzew może i był mieszany natomiast w grze większość popiera taką zmianę.
|
|
17-10-2017 19:59 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
Skad masz takie informacje? Pewnie od kolegow, ktorzy nakupowali fajnych pref/suf itemow za grosze?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
17-10-2017 20:03 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Takie info jest od każdego, kto przemyslal temat. Rynek dzięki temu by odzyl. Tylko to ten typ zmiany, co powinien wejść z zaskoczenia, ew. Info parę dni przed
|
|
17-10-2017 20:37 |
|
|
bimbher
Triple Ace
Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII
|
|
Praktycznie nikt takich itemów nie kupuje ani nie sprzedaje po tym jak SM napisał że nie będzie patcha za to każdy ma jakieś leg dsk lub leg db itemy które jak by mógł to by podbił do epickiego
A nawet jak ktoś coś kupił to co to jest za argument w ogóle skoro można wszystko w epiku wydropić?
A obserwując dropy w skali serwera to leci więcej epików z mocnymi połączeniami niż zwykłych przedmiotów bo na s1 dropi 1 osoba na s2 12 a na s3 144 a epiki dropi cały serwer.
Zawsze można jeszcze zwiększyć koszty podnoszenia tych przedmiotów lob dodać dodatkowy koszt w pkt rozwoju.
|
|
17-10-2017 20:38 |
|
|
Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
|
|
pomysł z ulepszaniem jest dobry. nie można brać pod uwagę negatywnej opinii małego procenta furiatów bo wszystkim nie da się dogodzić.
__________________ r18: Asmiran
|
|
28-10-2017 09:21 |
|
|
garond
Triple Ace
Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy Kraina: Necropolia
|
|
Dropią mi same pałki i czekam na wprowadzenie takiego rozwiązania. Runy nie jest łatwo zdobyć i koszt jest adekawatny
__________________
R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1
|
|
09-01-2018 12:26 |
|
|
Frsh
Double Ace
Data rejestracji: 19-03-2010
Postów: 118
Kraina: Necropolia VII
|
|
Całkowicie przeciw. Zmiana praktycznie 100% pod top graczy. Posiadających już talizmany 4 poziom itp. Znowu coś co wymagać będzie dla nowych lat grania, odnoszę wrażenie że to to celowe działanie pod starych graczy, a mające zniechęcić wszelkich nowych graczy.
Zróbcie ankietę i niech ludzie zadecydują
__________________ Witaj na IRC-u, gdzie facet to facet, kobieta to facet, a małe dziewczynki to agenci FBI.
|
|
06-03-2018 19:13 |
|
|
Frsh
Double Ace
Data rejestracji: 19-03-2010
Postów: 118
Kraina: Necropolia VII
|
|
cytat: |
sanczezz napisał(a)
A to nowy gracz ma latac w endgamach? Troche nielogiczne. |
Nie nie ma latać...ma mieć szansę konkurować z innymi graczami wcześniej niż po 8 latach gry.
Chyba że administaracja z góry zakłada praktycznie zerowy przyrost graczy na już działających serwerch i skupia się tylko na utrzymaniu jak najdłużej obecnych.
__________________ Witaj na IRC-u, gdzie facet to facet, kobieta to facet, a małe dziewczynki to agenci FBI.
|
|
06-03-2018 21:56 |
|
|
Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Jestem za podnoszeniem poziomu przedmiotu jak i za wprowadzeniem cfratu, który miejmy nadzieję jest dla necro opracowywany.
Nie mam nic przeciwko, aby oba te pomysły funkcjonowały w grze jednocześnie.
Ankieta odnośnie podnoszenia jakości przedmiotów jak najbardziej na plus.
Sushi powinniście częściej robić ankiety z pytaniami do graczy (i to w grze, a nie na forum) poparte odpowiednim tematem tutaj. Nie każdy musi i chce zaglądać i czytać forum. Przez to duża liczba graczy nie udziela się w dyskusji. Ankiety są szybsze i mogłyby to zmienić.
__________________ r18: Asmiran
|
|
07-03-2018 09:10 |
|
|
sanczezz
Double Ace
Data rejestracji: 04-06-2008
Postów: 117
Klan: Anal Terror,WDN Kraina: Necropolia II Skąd: Necro II
|
|
cytat: |
Frsh napisał(a)
cytat: |
sanczezz napisał(a)
A to nowy gracz ma latac w endgamach? Troche nielogiczne. |
Nie nie ma latać...ma mieć szansę konkurować z innymi graczami wcześniej niż po 8 latach gry.
Chyba że administaracja z góry zakłada praktycznie zerowy przyrost graczy na już działających serwerch i skupia się tylko na utrzymaniu jak najdłużej obecnych. |
Sek w tym ze wiekszosc "nowych" graczy to starzy gracze, ktorzy zakladaja kolejne nowe konta, pograli juz kiedys lub nadal graja i wiedza co ich czeka i chca przeskoczyc ten etap bycia nowym bo nie moga sie doczekac zeby byc w top i miec top sprzet, szczegolnie na starych serwerach.
Dlatego zawsze bedzie krzyk jak cos bedzie sie chcialo robic pod ludzi ktorzy graja juz x lat ze "teoretycznie" to jest przeciwko nowym, ktorzy chca to samo w 3 razy krotszym czasie.
Jak zakladasz konto na starym serwerze to godzisz sie na to ze zawsze bedziesz w plecy w jakims aspekcie, bo tak powinna dzialac taka gra ktora sie nie konczy. Jedyna mozliwosc dogonienia powinna byc jak topka przestanie grac. Wyjsciem jest poprostu co jakis czas nowy serwer i fuzja starych i zakladasz konto na nowszym serwerze.
Ja mam konto na r3 ktore ma troche ponad 2 lata i moze nie jestem w topce punktowej ale sila postaci spokojnie konkuruje z top 8-10 letnimi. Brakuje mi evo tylko co jest zupelnie naturalne, ale po placzach niedlugo i to nadgonie.
Podsumowujac nie widze nic zlego w tym zeby moc zdobywac lepsze przedmioty systemem, ktory nagradza wytrwalosc i kosztuje czas bo na tym polega ta gra chyba...
Ps. Jak bym byl nowym graczem ktory zaklada konto w grze o ktorej nie ma pojecia to bym sie cieszyl odkrywaniem jej na niskim levelu a nie myslal juz ze nigdy nie dogonie topki szczegolnie na starym serwerze. Problem w tej grze jest taki ze na niskim levelu gra jest nudna szczegolnie na starszych serwerach przez farmienie zlomu i brak jakiejkolwiek interakcji miedzy mniejszymi, ekspy to jest chwila, maly plus koks i ekspa zaliczona, itd.
__________________ R3: sanczez
Wszystkie moje aukcje trwają 24h od cm (chyba ze jest napisane inaczej).
|
|
08-03-2018 20:57 |
|
|
Frsh
Double Ace
Data rejestracji: 19-03-2010
Postów: 118
Kraina: Necropolia VII
|
|
Dobrze powiedziane ,przyznaje..
W BW brak endgame z pradziwego zdarzenia, brak tej topowej rozgrywki i co jakiś czas przesuwanej granicy dla tych z maks levelami. A szkoda... można na było na przykład drugą mapę podzielić na kilka krain (odpowiednio coraz trudniejsze czy wymagające innych rozwinięć postaci) i udostępniać z biegiem czasu i postępu graczy...
Czyli dać coś dla tych wytrwałych, topowych..a nie tylko tępe zbieranie "itemów" zależne w 80% tylko od czasu ..
Z drugiej strony jak piszesz nuda dla nowych na niskich lev i niemożliwość dogonienia nigdy topki.
Tu mogę coś napisać właśnie z punktu widzenia kogoś kto grał na r11 od początku ,skasowała niezłą postać i zaczął od zera niedawno.
Nie do końca się zgadzam..administracja bocznymi drzwiami wprowadza pewne zmiany ,które pozwalają nowym na osiągnięcie poziomu pozwalającego grać w miarę na równi z tymi na wysokich levelach. Na moim przykładzie
Gram od 3 miesięcy od zera . Obecnie: level 90 (za 30 min wpadnie chyba ) Talizmany lev 2, cztery podstawowe evolucje poziom 4 , sprzęt poziom epic/leg. , 240 lucka na własnym, 60% blach na 1 mapie i pierwsza na drugiej (olewam na razie blachy na drugiej mapie), 14mln w trenningu.
Wszystko dzięki "drobnym" zmianom jak
otega, okazje w sklepie, przeklinane przez wielu załamanie cen na aukcji itp.
Czego mi brakuje ? Mocnej rozbudowy początkowego przewodnika w grze ,który bardziej by pozwolił nowym zrozumieć co mogą, do czego mają dążyć i z czego korzystać (patrz w/w rzeczy).
Jakiejś formy skalowania wyższych graczy by i dla nich i dla mnie , był sens ich pomocy mi na ekspach z pierwszej mapy, ORAZ właśnie możliwości "szybkiego" zdobycia evo i talizmanów do pewnego poziomu. Rodzaj grubej kreski którą można osiągnąć np: w 3 miesiące (90 lev, 3 poziom talizmanów, 4 poziom kilku evo itp) ,
To rozwiązania stosowane w niektórych znanych grach on-line, które dobrze się sprawdzają, powodują że gra dla nowych ma sens nawet na starych serwerach. Gra jest dla nich "przyśpieszana" do pewnego momentu , osiągnięcia pewnych wartości i wtedy zwalnia do normalnej rozgrywki, pozwalając już gonić resztę graczy. Nie będę tu dawać przykładów takich gier bo nie wiem czy wolno
.
Podsumowując.. dlatego jestem przeciwny nie samemu pomysłowi .ale formie i cenie w jakiej jest wprowadzany ,bez zmian od "dołu" . Odsuwanie granicy końcowej dla run,czy evo w w/w formie uważam po prostu za głupie, i dowodzące tego że administracji nie zależy na ożywieniu serwerów po wyjściu apki poprzez napływ nowych graczy na stare serwery. Bo dysonans w poziomie jaki można zdobyć w 3 miesiące ,w broni ,sprzęcie itp do evo i talizmanów jest nielogiczny.
PS. Za długi wywód... jak wytrzeźwieje to pewnie pożałuje w/w wypocin....
__________________ Witaj na IRC-u, gdzie facet to facet, kobieta to facet, a małe dziewczynki to agenci FBI.
|
|
08-03-2018 21:45 |
|
|
|